• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень та санвузла в адміністративній будівлі за адресою: вул. Бакинська, 37/41 в м. Києві)

Завершена

997 832.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 66c3ac27e8964489bc38d2413127ccfd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c868b2838fe34960b7969d04b4a0a6fc  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 60a1306eb791499ba83056ee35abcda3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d47539e2dfc84526a5cba8230aafdec7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 2ef846afe822466086af637127ea83b2  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 92aa6cea039047f08fe75625b29bb72e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 2cffd85aaf4f4d9d83891df874eefa28   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 0f7ea7d76de84e148a3e16b06cc8b834   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8e6bd81e42764da8afc12927eb20ad9d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 939e746a77e649399536f81fc75dd510  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 77fd0ced8cae470e8656293ca2c4d065  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: ac269b8f9c824b9686f71c2bce5761ba
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 111da4e368f247c6bae64974ae6d8010  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 03308d51611b492089339066c9929c60  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: c948cd7c28ca4d0dbebe1c3d9c0ab108  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ae431f34a6e34e03aa01012bdb064266
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 81540a3147434941a484ec5b447eaafb  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d70bcf9fe1784dd98d1d039a354925e2  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: b898d673ebf2466f8cf3cb156c654890
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: bbe3547328d944608e5d2eadf8149265  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 132a3eba5d0e433898e846eeefd47588  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: aea32c6149a2464b8922720eb7abc3be
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c46f1cfbd834c76b31fbb0e3d692517  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: d7f07d97651b4f9fb1bb1536cf883f52
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 8d15b361a2454a599d7c44fff29ffaa3  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 26f5d10697fb429d985198e760826aaf
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень та санвузла в адміністративній будівлі за адресою: вул. Бакинська, 37/41 в м. Києві)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
ID: 5706e6abd2624dc2af4c1af8785828e6  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: dc67d4f008e941e2be6d80ab93a87749
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень та санвузла в адміністративній будівлі за адресою: вул. Бакинська, 37/41 в м. Києві)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
ID: 78ac527e043543268bf94684eaf5aafc  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 614f8e8f38ca45498286d854bf5ccf0d
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень та санвузла в адміністративній будівлі за адресою: вул. Бакинська, 37/41 в м. Києві)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 673401638f894b6e88c9078f0e5ee67d  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: b99d1c6125ac4164958db2e405a87d9a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 462978e3e1e345fab5ef888d7adb4505  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 857455990aad4d96a21ad0dda58f42e3  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 394cf840a3104c269c0047e25e3bf1a1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7cc79e6ba5c44685b9e0f8f273fff81b  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 55ee1848ad604ec39a70e4b72aa9c61c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 229c7600edb54301bef8b4cd952af833  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: effb7d7c60e84fb5bbd5995e81cea639
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Мова тендерної пропозиції
ID: 8418d63169014fdf8ae163ae3aac6e28  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d107cde2337545a186e7e093dcc53318
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень та санвузла в адміністративній будівлі за адресою: вул. Бакинська, 37/41 в м. Києві)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (29 934,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було п ризначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: ea905821834a46b4ad4afafa7e2b5b6f  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 094d42dec46f43dfa7e4e366c6993b74
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень та санвузла в адміністративній будівлі за адресою: вул. Бакинська, 37/41 в м. Києві)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 945a0184cfe34084b375adc27c42aa63  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 9c96579fe07c41a9a48c27ad4a0cb8b5  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Документ
На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
Депозит
ID: c914dc3d0e5c43bcade9b58f4895bda4  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 34a56d546bce426db6a62d865ccd1464
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:01
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: eff60dad6e9347baa16fa2e3ca59768e  
Очікуване значення : 120