• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-09 Дніпро – Магдалинівка - Котовка, км 46+300 – км 71+625 (окремими ділянками), Дніпропетровська область( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

41 399 938.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e23888dd573b45468edb0bcccdb9487d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків,коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника* учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Переможець може отримати витяг за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ade44a48a4c248b982d5a0208840966e  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків,коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника* учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Переможець може отримати витяг за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b71060e3bce44cc4bda041b1e9f51b4b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c24c285ff10445bdad27a2868e493cf1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 23546334662c424f9de49759c9dc654c  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 3124d5c19a2c409e813a80532f3642e3  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: b14271b4ef5042288c4050b39d3937a9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d2940df01fc14a379e233995e2d7f6dc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 41aa11b61428423b9b3c2a16e539df68  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: f7cc6a54f6d449f9a03ed109b09c566f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 99df5942d7f64d6ba96a36ac80f78925  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 76d89b203d05438eacf918ced1e50da6  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: be94a0afd8ff4921973e0a3b77dd1fcd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків,коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника* учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Переможець може отримати витяг за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: e1d32f2bfa6e44ad8b6a28f9a2758d6a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків,коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника* учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Переможець може отримати витяг за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: bac9cccfa3be4d8eadab3c5dad3a78af  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: e3f7645a78fb4221892b686fd48d776c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 533e12af14ca4f168b3a97719a690f78  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d5794c3f2dee4539abc06118230606ac
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 40b22408500046d9a908f52b15311635  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 60a0da21ed1a4649ae904ebd2a1979ff  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 9b5d1d6520fe4ab5a4dcfa731ba1d74c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 03255e000ca9439f8a1f9099e7a16e0f  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 29e8bf0ccd5d4cbdb16c04f44ecf8475  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: cfe9c2d71e304abbb864bb1b874e7e79
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: efa413586cbe49cfb8c6af7519225f1d  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 56a144177f2841e4a524a573b6d3c467
Критерій стосується лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-09 Дніпро – Магдалинівка - Котовка, км 46+300 – км 71+625 (окремими ділянками), Дніпропетровська область
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
додаток 2 до тендерної документації(Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» 4.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 3. Мінімальний необхідний перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, яких повинен залучити учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 2. Начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції 1 3. Майстер aбo інша особа, яка виконує його функції 2 4. Інженер з якості aбo інша особа, яка контролює якість робіт/послуг 1 Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників робочих професій для надання послуг з поточного ремонту, яку учасник обов’язково включає до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) на кожну одиницю техніки, зазначену в інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів); - дорожній робітник – не менше 15 осіб. Водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) необхідні при умові наявності власного транспорту та механізмів або їх оренди без екіпажу. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 3 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 2) накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником. Кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами/механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: транспортних засобів/ основних будівельних (дорожніх) машин/механізмів/ обладнання/устаткування тощо. Якщо на одного машиніста/водія/оператора покладаються функції стосовно керування декількома машинами/механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання, Учасник надає по такому працівнику інформацію щодо переліку цих машин/механізмів. Інформація, щодо наявності/відсутності машиністів/водіїв/операторів, на яких покладається декілька функцій, подається Учасником у вигляді інформаційної довідки у довільній формі.)
Згідно додатку 2 до тендерної документації: Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» 4.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 3. Мінімальний необхідний перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, яких повинен залучити учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 2. Начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції 1 3. Майстер aбo інша особа, яка виконує його функції 2 4. Інженер з якості aбo інша особа, яка контролює якість робіт/послуг 1 Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників робочих професій для надання послуг з поточного ремонту, яку учасник обов’язково включає до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) на кожну одиницю техніки, зазначену в інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів); - дорожній робітник – не менше 15 осіб. Водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) необхідні при умові наявності власного транспорту та механізмів або їх оренди без екіпажу. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 3 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 2) накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником. Кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами/механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: транспортних засобів/ основних будівельних (дорожніх) машин/механізмів/ обладнання/устаткування тощо. Якщо на одного машиніста/водія/оператора покладаються функції стосовно керування декількома машинами/механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання, Учасник надає по такому працівнику інформацію щодо переліку цих машин/механізмів. Інформація, щодо наявності/відсутності машиністів/водіїв/операторів, на яких покладається декілька функцій, подається Учасником у вигляді інформаційної довідки у довільній формі.
ID: db74897181f54d8789f1ebe67c9839e8  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 255032de84204666b65b8d820a956012
Критерій стосується лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-09 Дніпро – Магдалинівка - Котовка, км 46+300 – км 71+625 (окремими ділянками), Дніпропетровська область
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
додаток 2 до тендерної документації(ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» 1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, яка передбачена ФОРМОЮ 1. У довідці відображається належність обладнання (машин та механізмів) (власного, залученого або субпідрядника/співвиконавця), яке залучається до надання послуг. Мінімальний необхідний перелік : Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць 1 Автогрейдер 1 2 Навантажувач, або екскаватор 1 3 Коток дорожній, не менше 8 т 2 4 Коток дорожній, не менше 16 т 2 5 Дорожня самохідна фреза 2 6 Асфальтоукладальник 1 7 Автогудронатор 1 8 Поливо-мийна машина 1 ФОРМА 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність обладнання (машин та механізмів) № з/п Назва обладнання (машин та механізмів)* Тип /марка/ модель* Кількість Зазначення приналежності** 1 3 4 5 6 Ця довідка повинна відображати техніку, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі. *у стовпчиках 3 та 4 «Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів)» назва обладнання (машин та механізмів) зазначається відповідно до свідоцтва про їх реєстрацію; назва обладнання (машин та механізмів), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, зазначається відповідно до інвентарної картки або іншого документу, який підтверджує облік об’єкта основного засобу. ** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” обладнанням (машинами та механізмами) (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Для підтвердження інформації, наведеної Учасником в «Інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів)», яка надана ним у складі тендерної пропозиції на цю закупівлю: по власному обладнанню (машинам та механізмам) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток або інший документ, який підтверджує облік Учасником об’єкту основних засобів. При цьому в цих документах повинна бути зазначена інформація щодо інвентарного номеру об’єкту основних засобів; по орендованому або залученому обладнанню (машинам та механізмам) Учасник, надає у складі пропозиції: - копію відповідного договору щодо права користування обладнанням (машинами та механізмами) (договір оренди/суборенди, договір лізингу/сублізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору, завірені належним чином. - копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації); - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток або інший документ від Власника або Орендаря, який підтверджує облік ними об’єкта основних засобів. При цьому в цих документах повинна бути зазначена інформація щодо інвентарного номеру об’єкту основних засобів; - у разі якщо учасником отримано техніку за договором суборенди, сублізингу aбo іншим правочином, стороною якого є третя особа, що не є власником техніки, учасник у складі тендерної пропозиції надає копії договорів оренди, лізингу техніки aбo інших правочинів, укладених власником техніки з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право цієї третьої особи надавати її у суборенду, сублізинг чи використовувати для надання послуг/виконання робіт. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання учасником тендерної пропозиції для участі у торгах. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». 2. Учасник повинен мати власний або залучений асфальто-бетонний завод для належного та своєчасного виконання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг. Для підтвердження інформації про можливість використання асфальтобетонного (их) заводу (ів) (далі – АБЗ) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Інформаційну довідку за формою, наведеною у Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для надання послуг № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Зазначення права власності* 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається "володіння", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). На підтвердження інформації, що зазначена у цій довідці: - у разі власного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів), що буде (уть) залучений (і) при виконанні робіт згідно предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію (ї) документу (ів), що підтверджують право власності на нього (них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) за підписом уповноваженої особи Учасника; - у разі залучення (оренда, лізинг, тощо) асфальтобетонного (их) заводу (ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію (ї) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (ів). Договір (и) оренди має (ють) бути чинним (ими) протягом всього строку виконання робіт; - у разі відсутності власного (них), орендованого (них) (лізинг) асфальтобетонного (их) заводу (ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію (ї) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (ів): поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону. - Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Відстань транспортування асфальто-бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до кінцевої точки об’єкту надання послуг/виконання робіт ( найвіддаленіших ділянок надання послуг від місцезнаходження асфальтобетонного заводу виконавця (виробника). В підтвердження дотримання учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 2.1. Таблиця 2.1 Таблиця - Транспортна схема № п/п Найменування (асфальтобетонна суміш) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до Методичних рекомендацій щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, затверджених рішенням науково-технічної ради Мінрегіону від 28.08.2009 № 106. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). 3. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної або залученої (-их) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у Учасника; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) (Учасником надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - копіями документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва a6o рішення про атестацію (сертифікацію), aбo копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 № 187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та є чинним на дату подачі тендерної пропозиції. Для забезпечення суцільності та уникнення розвитку дефектів дорожнього покриття учасник гарантує що протягом 10 робочих днів з моменту лабораторного відбору кернів на автомобільних дорогах, виконає закладання (усунення) місця (місць) їх відбору.)
Згідно додатку 2 до тендерної документації: ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» 1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, яка передбачена ФОРМОЮ 1. У довідці відображається належність обладнання (машин та механізмів) (власного, залученого або субпідрядника/співвиконавця), яке залучається до надання послуг. Мінімальний необхідний перелік : Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць 1 Автогрейдер 1 2 Навантажувач, або екскаватор 1 3 Коток дорожній, не менше 8 т 2 4 Коток дорожній, не менше 16 т 2 5 Дорожня самохідна фреза 2 6 Асфальтоукладальник 1 7 Автогудронатор 1 8 Поливо-мийна машина 1 ФОРМА 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність обладнання (машин та механізмів) № з/п Назва обладнання (машин та механізмів)* Тип /марка/ модель* Кількість Зазначення приналежності** 1 3 4 5 6 Ця довідка повинна відображати техніку, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі. *у стовпчиках 3 та 4 «Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів)» назва обладнання (машин та механізмів) зазначається відповідно до свідоцтва про їх реєстрацію; назва обладнання (машин та механізмів), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, зазначається відповідно до інвентарної картки або іншого документу, який підтверджує облік об’єкта основного засобу. ** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” обладнанням (машинами та механізмами) (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Для підтвердження інформації, наведеної Учасником в «Інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів)», яка надана ним у складі тендерної пропозиції на цю закупівлю: по власному обладнанню (машинам та механізмам) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток або інший документ, який підтверджує облік Учасником об’єкту основних засобів. При цьому в цих документах повинна бути зазначена інформація щодо інвентарного номеру об’єкту основних засобів; по орендованому або залученому обладнанню (машинам та механізмам) Учасник, надає у складі пропозиції: - копію відповідного договору щодо права користування обладнанням (машинами та механізмами) (договір оренди/суборенди, договір лізингу/сублізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору, завірені належним чином. - копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації); - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток або інший документ від Власника або Орендаря, який підтверджує облік ними об’єкта основних засобів. При цьому в цих документах повинна бути зазначена інформація щодо інвентарного номеру об’єкту основних засобів; - у разі якщо учасником отримано техніку за договором суборенди, сублізингу aбo іншим правочином, стороною якого є третя особа, що не є власником техніки, учасник у складі тендерної пропозиції надає копії договорів оренди, лізингу техніки aбo інших правочинів, укладених власником техніки з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право цієї третьої особи надавати її у суборенду, сублізинг чи використовувати для надання послуг/виконання робіт. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання учасником тендерної пропозиції для участі у торгах. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». 2. Учасник повинен мати власний або залучений асфальто-бетонний завод для належного та своєчасного виконання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг. Для підтвердження інформації про можливість використання асфальтобетонного (их) заводу (ів) (далі – АБЗ) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Інформаційну довідку за формою, наведеною у Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для надання послуг № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Зазначення права власності* 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається "володіння", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). На підтвердження інформації, що зазначена у цій довідці: - у разі власного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів), що буде (уть) залучений (і) при виконанні робіт згідно предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію (ї) документу (ів), що підтверджують право власності на нього (них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) за підписом уповноваженої особи Учасника; - у разі залучення (оренда, лізинг, тощо) асфальтобетонного (их) заводу (ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію (ї) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (ів). Договір (и) оренди має (ють) бути чинним (ими) протягом всього строку виконання робіт; - у разі відсутності власного (них), орендованого (них) (лізинг) асфальтобетонного (их) заводу (ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію (ї) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (ів): поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону. - Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Відстань транспортування асфальто-бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до кінцевої точки об’єкту надання послуг/виконання робіт ( найвіддаленіших ділянок надання послуг від місцезнаходження асфальтобетонного заводу виконавця (виробника). В підтвердження дотримання учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 2.1. Таблиця 2.1 Таблиця - Транспортна схема № п/п Найменування (асфальтобетонна суміш) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до Методичних рекомендацій щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, затверджених рішенням науково-технічної ради Мінрегіону від 28.08.2009 № 106. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). 3. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної або залученої (-их) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у Учасника; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) (Учасником надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - копіями документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва a6o рішення про атестацію (сертифікацію), aбo копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 № 187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та є чинним на дату подачі тендерної пропозиції. Для забезпечення суцільності та уникнення розвитку дефектів дорожнього покриття учасник гарантує що протягом 10 робочих днів з моменту лабораторного відбору кернів на автомобільних дорогах, виконає закладання (усунення) місця (місць) їх відбору.
ID: ca64ef45c62840fa9db44f456b9ad26d  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: dfd382fe619b46269ed88c6f32e62f3e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг, які будуть дорученні субпідряднику/співвиконавцю, надає: - копію листа-згоди субпідрядника/співвиконавця, який адресований Замовнику даної процедури закупівлі, на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник процедури закупівлі планує його залучати, у довільній формі.
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 6d795248efa04d899c87ccbb8c4e66ad  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 564cae0a879246228e7397eac875e3c7  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5b0df2e7bbe243c9ad6c0b6a9a150062
Критерій стосується лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-09 Дніпро – Магдалинівка - Котовка, км 46+300 – км 71+625 (окремими ділянками), Дніпропетровська область
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
додаток 2 до тендерної документації(Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» 5.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору згідно таблиці №5: Таблиця №5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО* ДОГОВОРУ за предметом закупівлі № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2.дата укладання договору 3.предмет договору 1. Ціна договору, 2.Сума виконання договору 3.Відсоток виконання договору Найменування** робіт/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 5.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: 1) Скан-копія(ю) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками. Аналогічним вважається договір (и) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання, поточного, капітального ремонтів, реконструкції автомобільних доріг загального користування, укладений (і) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (их) договору (ів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання послуг одним договором або сумарно різними договорами. При цьому, учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. 2) Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт, по видах та обсягах зазначених у Таблиці 4. На підтвердження досвіду виконання основних (ключових) видів робіт учасник у складі тендерної пропозиції надає: копію(ї) довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3), копію(ї) актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма КБ-2в (УПВ)), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами); або копію(ї) довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), копію(ї) актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), затверджених наказом Державного комітету статистики України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 453/553 «Про скасування наказу Державного комітету статистики України та Державного комітету України з будівництва та архітектури від 21.06.2002 № 237/5 «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві». Таблиця 4 № з/п Найменування основних (ключових) видів робіт * Одиниця виміру Кількість 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 1500 2 Улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (дрібнозерниста суміш) м2 3300 3 Улаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші асфальтоукладачем м2 1000 4 Улаштування основи із доменного шлаку м2 1000 *Найменування основних (ключових) видів робіт може стилістично відрізнятись відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, проте технологічна послідовність робіт має спланована відповідно до поданої у Таблиці 3. Інформацію на підтвердження досвіду виконання основних (ключових) видів робіт учасник закупівлі повинен надати у форматі Таблиці 5. Основні (ключові) види робіт мають бути надані по тих договорах, по яких Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця 5 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг(форма КБ-2в (УПВ)), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), затверджених наказом Державного комітету статистики України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 453/553 Номер, дата підписання акту (форма КБ-2в (УПВ))/ (форма № КБ-2в) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі.)
Згідно додатку 2 до тендерної документації: Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» 5.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору згідно таблиці №5: Таблиця №5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО* ДОГОВОРУ за предметом закупівлі № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2.дата укладання договору 3.предмет договору 1. Ціна договору, 2.Сума виконання договору 3.Відсоток виконання договору Найменування** робіт/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 5.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: 1) Скан-копія(ю) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками. Аналогічним вважається договір (и) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання, поточного, капітального ремонтів, реконструкції автомобільних доріг загального користування, укладений (і) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (их) договору (ів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання послуг одним договором або сумарно різними договорами. При цьому, учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. 2) Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт, по видах та обсягах зазначених у Таблиці 4. На підтвердження досвіду виконання основних (ключових) видів робіт учасник у складі тендерної пропозиції надає: копію(ї) довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3), копію(ї) актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма КБ-2в (УПВ)), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами); або копію(ї) довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), копію(ї) актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), затверджених наказом Державного комітету статистики України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 453/553 «Про скасування наказу Державного комітету статистики України та Державного комітету України з будівництва та архітектури від 21.06.2002 № 237/5 «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві». Таблиця 4 № з/п Найменування основних (ключових) видів робіт * Одиниця виміру Кількість 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 1500 2 Улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (дрібнозерниста суміш) м2 3300 3 Улаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші асфальтоукладачем м2 1000 4 Улаштування основи із доменного шлаку м2 1000 *Найменування основних (ключових) видів робіт може стилістично відрізнятись відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, проте технологічна послідовність робіт має спланована відповідно до поданої у Таблиці 3. Інформацію на підтвердження досвіду виконання основних (ключових) видів робіт учасник закупівлі повинен надати у форматі Таблиці 5. Основні (ключові) види робіт мають бути надані по тих договорах, по яких Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця 5 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг(форма КБ-2в (УПВ)), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), затверджених наказом Державного комітету статистики України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 453/553 Номер, дата підписання акту (форма КБ-2в (УПВ))/ (форма № КБ-2в) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі.
ID: 326a4ea85a5d43b2baa839f0bb14afe7  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 18db6631d0e247a9ade3524711dca396
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 71fb0e6a84444f789ccee53445abfac6  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 4fcf85bdfcb94e25bcec85a5a5baf445
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: cd95066edfb94b8fb5230ca484d0a2a9  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 634f09c8afcd429a8eb0d85580311c48
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Мова тендерної пропозиції
ID: ee5de26c460c48e09c0f7cd448750835  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 2318d3020d704026bdb12079b6859cb0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.09.2025 17:25
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 3309015e1916401384f8e4b40b22cb57  
Очікуване значення : 120