-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 1: Послуги з надання харчування пацієнткам акушерсько-гінекологічних відділень. Лот 2: Послуги з надання харчування хворим в міських лікарнях.
Завершена
31 601 310.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 502.05 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 502.05 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 037c97d1c02303e9109c34bd10b18b0e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: d1273cd0169ffb7ace02c43a1d828d91
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 81e37828342650a942119f2b82245d1e
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 7a46415053474a909f3c771527affd0a
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 1: Послуги з надання харчування пацієнткам акушерсько-гінекологічних відділень.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (згідно з ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
ID: e3d2ae897195e0029c11a08ae25e4408
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6b84afa35d89134d0981647de79319ce
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 2 : Послуги з надання харчування хворим в міських лікарнях.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмета закупівлі (зазначається П.І.Б., посада). Учасник у складі тендерної пропозиції також надає особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухар/рі тощо).
ID: f3fd71d5fd1d28988e52aca804427814
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: d1f3708bdc15960e8c5f0200daeed395
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 2 : Послуги з надання харчування хворим в міських лікарнях.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (згідно з ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
ID: 233bfe0ee1c7fd909964bc2c5ffa49e7
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b9d0046290606822b7672a0af2e731f9
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 1: Послуги з надання харчування пацієнткам акушерсько-гінекологічних відділень.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмета закупівлі (зазначається П.І.Б., посада). Учасник у складі тендерної пропозиції також надає особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухар/рі тощо).
ID: 96229dd3f92fc1b37db911f25eade3f0
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 09571c777718db8d4cfb885f3b1128ce
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 2 : Послуги з надання харчування хворим в міських лікарнях.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту*, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування (додатково надати копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). При зазначенні у довідці власного обладнання, матеріально-технічної бази учасником додатково надається документ про наявність на балансі учасника зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази. *На підтвердження наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Зокрема Учасником надається документальне підтвердження наявності вендингового(их) апарату(ів) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв (не менше однієї одиниці), які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія або оригінал) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди, балансову довідку тощо). Якщо в учасника наявні вендинговий(і) апарат(и) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв, якими він користується на підставі договору оренди/ суборенди / користування тощо, строк дії таких договорів має бути не менше ніж строк дії договору про надання кейтерингових послуг. Крім того, учасник надає лист від власника /орендодавця вендингових апаратів про можливість використання їх учасником протягом дії договору про надання кейтерингових послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії) - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21.05.2024 № 3720-IX (учасник надає у складі пропозиції скан-копії)
ID: d3aa0c0afb673540375d2e3ef5728adb
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 74453dc7d7902e9d24cb3863e7031a5b
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 1: Послуги з надання харчування пацієнткам акушерсько-гінекологічних відділень.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту*, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування (додатково надати копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). При зазначенні у довідці власного обладнання, матеріально-технічної бази учасником додатково надається документ про наявність на балансі учасника зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази. *На підтвердження наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Зокрема Учасником надається документальне підтвердження наявності вендингового(их) апарату(ів) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв (не менше однієї одиниці), які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія або оригінал) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди, балансову довідку тощо). Якщо в учасника наявні вендинговий(і) апарат(и) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв, якими він користується на підставі договору оренди/ суборенди / користування тощо, строк дії таких договорів має бути не менше ніж строк дії договору про надання кейтерингових послуг. Крім того, учасник надає лист від власника /орендодавця вендингових апаратів про можливість використання їх учасником протягом дії договору про надання кейтерингових послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21.05.2024 № 3720-IX (учасник надає у складі пропозиції скан-копії)
ID: 2a91da0613d79420ed52bad30578e2ee
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ababab2671b269089b8512b197731ab9
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 2 : Послуги з надання харчування хворим в міських лікарнях.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного договору* ( договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Учасник зазначає наступну інформацією: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування послуг згідно договорів, вартість договорів, обсяг закупівлі, строки виконання договорів з підтверджуючими документами: - оригінал чи належним чином завірена копія договору з додатками та усіма Додатковими угодами, до якого додаються копії актів наданих послуг; - лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, який повинен містити інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, строк надання послуг, а також інформацію щодо якості наданих послуг. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора предмету закупівлі.
ID: 18dcd7f6fde4f3702dc0406480a75b94
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f86e9acc1d14bb314067e91232e1f92f
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 1: Послуги з надання харчування пацієнткам акушерсько-гінекологічних відділень.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного договору* ( договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Учасник зазначає наступну інформацією: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування послуг згідно договорів, вартість договорів, обсяг закупівлі, строки виконання договорів з підтверджуючими документами: - оригінал чи належним чином завірена копія договору з додатками та усіма Додатковими угодами, до якого додаються копії актів наданих послуг; - лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, який повинен містити інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, строк надання послуг, а також інформацію щодо якості наданих послуг. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора предмету закупівлі.
ID: da7d2ce1ce2ec3d9dc1a1d5695a6bc4b
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 59780d0e8807c209756cebcc6ac62d68
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 067aa8fa2973aa116a56a9cab1e302ab
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 7f9f6651aadfd586391ae8d2076c3c41
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 9f371bfc45674b2eb6363d21e152efc7
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 2 : Послуги з надання харчування хворим в міських лікарнях.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості) 837 027,00 грн (вісімсот тридцять сім тисяч двадцять сім гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UAXXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КНП «Міська клінічна лікарня № 10» ОМР Місцезнаходження Замовника: 65074, м. Одеса, вул., Олексія Вадатурського, 61-а Код ЄДРПОУ: 01999052 р/р UА 923288450000026009302971183 БАНК: АТ «ОЩАДБАНК» МФО 328845)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 7112a48036ee43b0858e83a9bcb884bf
Очікуване значення :
3
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: ea6e0bddea1f4e899a9ce9fdc61eb15b
Очікуване значення :
Так
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 351af0e1d1f844c6a1861b6047e49385
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги Лот 1: Послуги з надання харчування пацієнткам акушерсько-гінекологічних відділень.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: d8eeab034c45477eb685a6535db430b9
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості) 111 012,30 грн. (сто одинадцять тисяч дванадцять гривень 30 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UAXXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КНП «Міська клінічна лікарня № 10» ОМР Місцезнаходження Замовника: 65074, м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-а Код ЄДРПОУ: 01999052 р/р UА 923288450000026009302971183 БАНК: АТ «ОЩАДБАНК» МФО 328845)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 3a423322aa8a4635b419c8b8bb021c4d
Очікуване значення :
3
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: f5dcbf3e9c51a765f5b5180e091b8f4a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 14:56
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 03a0f77912c68f91c296795dad5ef04f
Мінімальне значення :
90