• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка». Коригування

Завершена

1 937 368.75 UAH з ПДВ
Номер: 463a26f8070b4261bde2272ed8156752
Внутрішній номер закупівлі: 7531540
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-03-012914-b   
Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Мацко Олександр Францович +380472500286 40422357@mail.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Згідно п.1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і, відповідно до якої, замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або декількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову аналогічну закупівлю в того самого постачальника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера замовником. 21 серпня 2020 року між Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації та ТОВ «Фірма «РАСАВА» було укладено договір підряду №68 на виконання капітального ремонту, а саме 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка»), на суму 3 954 195,50 грн. з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором виникла потреба у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, які збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка». Коригування, та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт (1 937 368,75 грн.) становить 49,00% від вартості головного (первинного) договору (3 954 195,50 грн), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно ч. 2 п. 5 ст. 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВ «Фірма «РАСАВА» має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВ «Фірма «РАСАВА», що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедури на закупівлю робіт, так як загальна вартість додаткових робіт (1 937 368,75 грн.) становить 49,00% від вартості головного (первинного) договору (3 954 195,50 грн), що не перевищує 50 відсотків. Відповідно до ч.2 п. 5 cт. 40 - необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, уповноваженою особою було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт з будівництва згідно робочого проекту «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка». Коригування. На запит Замовника від 25 листопада 2020 р. ТОВ «Фірма «РАСАВА» надало інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Представник учасника підтвердив можливість виконання робіт протягом зазначеного періоду на вищевказану вартість.
Очікувана вартість: 1 937 368.75 UAH з ПДВ
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
виконання робіт - 65%
виконання робіт - 5%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка». Коригування
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 20202, Україна, Черкаська область, м.Звенигородка, вул.Героїв Небесної Сотні, 79 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "РАСАВА"

Оскарження: 03.12.2020 17:14 - 14.12.2020 00:00
Ціна пропозиції 1 937 368.75 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.12.2020 17:14
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 405e4d2176c447afb95a94fc10eff8ca
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-03-012914-b-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "РАСАВА"
Номер договору: 101
Сума договору: 1 937 368.75 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 614 473.96 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.12.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання: 14.12.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 101 від 14.12.2020.pdf
pdf
Кб 3 до договору 101 від 14.12.2020.pdf
p7s
sign.p7s