-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 10 «Веселка» у м. Світлодарськ, 54 «а» Донецької області»
Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Завершена
8 747 096.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 735.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 735.48 UAH
Номер:
a82479ff1075432bbaf605a560529ec1
Внутрішній номер закупівлі:
4318355
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-01-20-000972-b
Замовник:
СВІТЛОДАРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №10 "ВЕСЕЛКА" СВІТЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
33562068
-
Адреса:
84792, Україна, Донецька обл., Світлодарськ, Бахмутський район, будинок 54 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Щиковська Яна +380508276104 DNZ-VESELKA1@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
8 747 096.60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
43 735.48 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
34 355.26 UAH
Період уточнення:
20.01.2020 19:43 - 25.01.2020 20:00
Період прийому пропозицій:
20.01.2020 19:43 - 04.02.2020 20:00
Аукціон:
05.02.2020 13:27 - 05.02.2020 14:00
Період кваліфікації:
05.02.2020 14:00 - 03.04.2020 17:16
Період завантаження договору:
12.03.2020 15:25 - 01.04.2020 15:25
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписПеред початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.19 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». На підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях45 календарні дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписПроміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 10 «Веселка» у м. Світлодарськ, 54 «а» Донецької області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С"
Оскарження: 05.02.2020 14:00 - 06.03.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
38789486
-
Контактна особа:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" +380980709444 energija_c@email.ua
-
Адреса:
Україна, 84320, Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ХАБАРОВСЬКА, будинок 4
Оскарження: 05.02.2020 14:00 - 06.03.2020 00:00
Початкова пропозиція
7 979 215.87 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 950 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.02.2020 15:06
Документи
19
Скарги
0
КП "ДОНТЕХНО"
Оскарження: 24.02.2020 15:06 - 23.03.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
21980055
-
Контактна особа:
Сергій Федоров +380958288505 dontexno@ukr.net
-
Адреса:
84331, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ДВІРЦЕВА, будинок 65, квартира 91
Оскарження: 24.02.2020 15:06 - 23.03.2020 00:00
Початкова пропозиція
7 872 386.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 399 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
12.03.2020 15:25
Документи
73
Скарги
0
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ"
Оскарження: 12.03.2020 15:25 - 14.04.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
22613625
-
Контактна особа:
Володимир Муратов +380675784127 banzai1995@gmail.com
-
Адреса:
61010, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок ВАЩЕНКІВСЬКИЙ, будинок 14
Оскарження: 12.03.2020 15:25 - 14.04.2020 00:00
Початкова пропозиція
8 613 810.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 570 075.08 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.04.2020 17:16
Документи
30
Скарги
0
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34686647
-
Контактна особа:
Сергій Миколайович +380503483222 dms-cc@ukr.net
-
Адреса:
84122, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 22, офіс 204
Початкова пропозиція
8 740 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 740 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
14
Скарги
0
Контракти
Номер:
ea357d48edeb48bbb272d3242b92f5ea
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-20-000972-b-c1
Постачальник:
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22613625
-
Контактна особа:
Володимир Муратов +380675784127 banzai1995@gmail.com
-
Адреса:
61010, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок ВАЩЕНКІВСЬКИЙ, будинок 14
Номер договору:
DN03_03
Сума договору:
8 570 075.08 UAH з ПДВ
Сума договору:
7 141 729.23 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.04.2020 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
17.04.2020 00:00
Статус:
Підписаний