-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне (гумки, шредери,чорнила, клеї, штемпельні подушки, ручки, маркери, підставки канцелярські, олівці, точилки, змінні подушки для штампів, коректори, ручки-коректори, настільні лотки та органайзери , затискачі для папірців-записок (біндери), планувальники зустрічей, ділові щоденники або блоки до них, скоби, кнопки, канцелярські скріпки, канцелярські ножі,ножиці,степлери, антистеплери, діроколи, папір для письма, багатошарові папір та кортон, паперові блоки, папір для друку, картки для друку, конверти, самоклейний папір, скотч, пружини, лінійки,сегрегатори,лотки для листів,календарі, файли,папки з файлами )
Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг зазначена в договорі
Завершена
110 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
75262b27c2bc4bd1a1240449126fbd5d
Внутрішній номер закупівлі:
4302326
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-01-16-000430-a
Замовник:
Немирівська міська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
03772619
-
Адреса:
22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Соборна, 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Марущак Ігор Миколайович +380433122554 nemyrivrada@online.ua http://nemyriv-mrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
110 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис4.1. Покупець здійснює усі розрахунки, які передбачені даним Договором, у національній валюті України. Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця відповідно до накладних. 4.2. Покупець оплачує продавцю кожну прийняту партію товару. 4.3. Покупець здійснює оплату за Договором протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на розрахунковий рахунок Покупця, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України. 4.4. Бюджетні зобов'язання Покупця за Договором, виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (гумки, шредери,чорнила, клеї, штемпельні подушки, ручки, маркери, підставки канцелярські, олівці, точилки, змінн
Кількість
40 найменувань
Період постачання
до 28.12.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Гаєвська Тетяна Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2052109025
-
Контактна особа:
Гаєвська Т М 0433121419
-
Адреса:
22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Горького 92А
Ціна пропозиції
110 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2020 14:09
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
1cf8853c7e0945409a3f11e59367be67
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-16-000430-a-c1
Постачальник:
ФОП Гаєвська Тетяна Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2052109025
-
Контактна особа:
Гаєвська Т М 0433121419
-
Адреса:
22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Горького 92А
Номер договору:
05-20/8м
Сума договору:
85 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.01.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання:
16.01.2020 00:00
Статус:
Підписаний