-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Бланки (заява на госпіталізацію, усвідомлена згода батьків, мед. карта стац. хворого, квитанція прийому речей, табель обліку робочого часу)
1)Бланки (заява на госпіталізацію, усвідомлена згода батьків, мед. карта стац. хворого, квитанція прийому речей, табель обліку робочого часу); 2)Якість товару повинна відповідати всім вимогам нормативних документів і бути підтверджена сертифікатом якості підприємства - виробника на кожну партію Товару
Завершена
5 740.00
UAH без ПДВ
Номер:
e7b7bf2ad892475a9bdf36c1d812d730
Внутрішній номер закупівлі:
3697847
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-08-20-000716-c
Замовник:
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Перша обласна спеціалізована лікарня м. Ромни"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000369
-
Адреса:
42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, БУЛЬВАР МОСКОВСЬКИЙ, будинок 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Людмила Кирпань +380544854235 1osl_romny@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
5 740.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець проводить оплату по факту поставки на протязі 3 днів (рабочих)
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заява на госпіталізацію А4 1 ст. (джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Усвідомлена згода батьків А4 2 ст. + А4 1 ст.( джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Усвідомлена згода батьків А4 2 ст. +А4 1ст. (джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Усвідомлена згода батьків А4 2 ст. (джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Мед. карта стац. хворого з додатками (7 шт) (джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Квитанція на прийом речей і цінностей А5 1 ст (джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Табель обліку робочого часу А3 (джерело фінансування - кошти спеціального фонду)
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський,будинок 29
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа - підприємець Минка Олександр Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3376708770
-
Контактна особа:
Минка Олександр Михайлович +380535433568
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, місто Гадяч, ВУЛИЦЯ Л. Українки 14
Ціна пропозиції
5 740.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.08.2019 11:23
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
2aaccf4ae6fd44c4951aa7fbbcc06220
Ідентифікатор договору:
UA-2019-08-20-000716-c-c1
Постачальник:
Фізична особа - підприємець Минка Олександр Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3376708770
-
Контактна особа:
Минка Олександр Михайлович +380535433568
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, місто Гадяч, ВУЛИЦЯ Л. Українки 14
Номер договору:
143
Сума договору:
5 740.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
20.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання:
20.08.2019 09:00
Статус:
Підписаний