• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організіції гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

Завершена

45 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 51768b7a9cc34440ae8517c1e2f68c71
Внутрішній номер закупівлі: 27362792
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-02-017097-a   
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактна особа: Зубак Любов Степанівна +380313123008 Uommrbuh@mk.uz.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-11-07-007451-a
Очікувана вартість: 45 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організіції гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачівський р-н, с. Завидово, вул. Миру ,99 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Пекар Т. П.
Ціна пропозиції 45 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.12.2025 16:28
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 52bcfa2842a74407a7e42692f0947f32
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-02-017097-a-c1
Постачальник: ФОП Пекар Т. П.
Номер договору: 412/п
Сума договору: 45 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 28.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 412 п.pdf
pdf
обгрунтування.pdf