• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцелярські товари

1. «Файл для документів А4+ 50мкм, 100шт, глянець, Metrika» - 5000 шт; «Папір для друку PAPERONE Digital A4 80 г/м2, 500 арк./уп.» - 175 пачок; «Папка-реєстратор DELTA (D1713-02C) А4, 50 мм, синя» - 30шт.; «Папка-реєстратор DELTA А4 75 мм одностор. NEW, синя (D1720-02C) – 45 шт. 2. В ціну товару включено постачання, навантаження, зважування, транспортування, розвантажування Товару в складські приміщення Покупця. Фінансові витрати за поставку товару повністю несе Продавець, у тому числі пересилання документів (договорів, видаткових накладних, рахунків тощо). 3.Вартість поставки входить у ціну Товару. 4. Термін поставки Товару: з дати укладання договору, але не пізніше 12.12.2025 року. 5.Місце поставки Товару: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація від початку періоду пройшло 17 годин
  • Пропозиції
    розглянуто
Кваліфікація

від початку періоду пройшло 17 годин

45 326.50 UAH з ПДВ
Номер: 96e6e342bc51488eb0bb6325af529ed5
Внутрішній номер закупівлі: 27282484
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-26-013261-a   
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Олена Банукова +380997742496 o.banukova.ks@dsns.gov.ua https://ks.dsns.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 45 326.50 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.11.2025 15:11 - 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації: з 01.12.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5000 штука
Період постачання до 12.12.2025
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6 На карті
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 175 пачка
Період постачання до 12.12.2025
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання до 12.12.2025
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 45 штука
Період постачання до 12.12.2025
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП ГАЙНЕТДІНОВА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
Початкова пропозиція 35 775.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
35 775.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 42
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 35 875.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
35 875.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 42
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 37 770.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 770.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 42
Документи 1
Пропозиція
ФОП Бердник Олександр Сергійович
Початкова пропозиція 40 250.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
40 250.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 42
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Початкова пропозиція 42 742.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 742.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 42
Документи 1
Пропозиція