• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Місце поставки товару: Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником з правом дострокової поставки, але не пізніше 15 грудня 2025 року. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району Житомирської області. Інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції". У разі, якщо Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, пропонує до постачання товар, який не відповідає інформації критеріям профілю, встановленого для такого товару у даному запиті пропозицій постачальників, то це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, вважатиметься таким, що письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників у разі, якщо Постачальник надає Замовнику підписаний зі своєї сторони договір, який відрізняється від умов, визначених у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Дії Постачальника, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, а саме: ненадання Замовнику підписаного зі своєї сторони договору у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами), розцінюватимуться Замовником як мовчазна відмова від підписання та/або укладення договору і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 1 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами), а саме: не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 5 днів назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 5 днів назад

29 343.60 UAH з ПДВ
Номер: da6fd41c040c494fb7e6b537a799c6bf
Внутрішній номер закупівлі: 27275579
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-26-006313-a   
Замовник: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактна особа: Ганна Ванільчук +380412406015 zakupivli.otg@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 29 343.60 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.11.2025 11:40 - 01.12.2025 10:00
Період кваліфікації: 01.12.2025 10:00 - 01.12.2025 10:30
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 165 пачка
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 19 404.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 404.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.12.2025 10:30
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 20 592.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 592.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ВКФ "ВВ"
Початкова пропозиція 20 780.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 780.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ПП "ПАЛЕЙ"
Початкова пропозиція 20 790.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 790.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП КОЗАКЕВИЧ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ
Початкова пропозиція 21 120.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 120.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 21 374.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 374.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
Початкова пропозиція 22 027.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 027.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП ЧЕБОТАРЬОВА ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Початкова пропозиція 22 636.35 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 636.35 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
Початкова пропозиція 23 958.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 958.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 9e64bde9411b46febd74c16e36a2480e
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-26-006313-a-c1
Постачальник: ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Сума договору: 19 404.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 19 404.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 Crystal Proffi білий 80 г/м2, 500 аркушів: 98.00000 UAH з ПДВ
Статус:
Очікує активації