• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Плати ініціації «ICARUS Standalone IS.01.24»

Завершена

88 885.00 UAH без ПДВ
Номер: 84b52aeca58e4afeb8ff55458823822f
Внутрішній номер закупівлі: 27129567
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-14-009506-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Моргун Лідія Миколаївна 380575830140 lidiyamorgun896@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 31710000-6 Електронне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Задоволення нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів на їх запит
Обґрунтування умови застосування: На підставі запиту військової частини А7033 від 07 жовтня 2025 року №1494/25/7942 про нагальну потребу в придбанні Плата ініціації «ICARUS Standalone IS.01.24» в кількості 100 штук, з подальшою передачею їх на облік військової частини, рішенням Богодухівської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 24 грудня 2024 року №8073-VIII « Про бюджет міської територіальної громади на 2025 рік» №8982- VIII від 10.10.2025 року (LXX сесія VIII скликання) та відповідно до п.п 1.1. Програми посилання обороноздатності і безпеки держави та сприяння матеріально-технічному забезпеченню Збройних сил України на 2024-2025 роки, на вказані цілі передбачені відповідні кошти. Указом Президента України від 20.10.2025 № 793/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 21.10.2025 № 4643-ІХ, строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 листопада 2025 року до 03 лютого 2026 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України від 24.02.2023 постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разi введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1)працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2)розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини I статті 20 Закону України від 27.02.2014 №794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. 3 метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення aбo скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості (пocтaнoва Кaбiнeту Мiнicтpiв Укpaїни вiд 12.10.2022 № 1178 «Пpo зaтвepджeння ocoбливocтeй здiйcнeння публiчних зaкупiвeль тoвapiв, poбiт i пocлуг для зaмoвникiв, пepeдбaчeних Зaкoнoм Укpaїни "Пpo публiчнi зaкупiвлi”, нa пepioд дiї пpaвoвoгo peжиму вoєннoгo cтaну в Укpaїнi тa пpoтягoм 90 днiв з дня йoгo пpипинeння aбo cкacувaння». Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: «— товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 21) здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, виконання мобілізаційних завдань (замовлень), заходів, пов’язаних з підготовкою і виконанням завдань територіальної оборони, виконання договорів, що містять інформацію з обмеженим доступом, якщо така закупівля здійснюється для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів на їх запит з подальшою передачею таких товарів, робіт та послуг на облік запитувача. Запит Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів погоджується (затверджується) їх уповноваженою службовою (посадовою) особою та повинен містити обґрунтування нагальності потреби у здійсненні закупівлі відповідно до цього підпункту;» «За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 13, 15, 17, 18, 20, 21 цього пункту замовник не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також отриманий від Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів запит - у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпункту 21 цього пункту, що автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.» Замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару з Учасником, який надав найвигіднішу комерційну пропозицію, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАВОВНА ДЕФЕНС» (код ЄДРПОУ 45402555) на підставі підпункту 21 пункту 13 Особливостей. Отже, з огляду на зазначене, Замовником застосовується вищевказане виключення на закупівлю товару Плата ініціації «ICARUS Standalone IS.01.24» код ДК 31710000-6 Електронне обладнання 31712310-6 Змонтовані друковані плати в кількості 100 штук на суму 88885,00 грн. ( вісімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок ) без ПДВ.
Очікувана вартість: 88 885.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Плати ініціації «ICARUS Standalone IS.01.24»
Код ДК 021:2015: 31712310-6 Змонтовані друковані плати
Кількість 100 штука
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, пл.Соборності, будинок 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАВОВНА ДЕФЕНС»
Ціна пропозиції 88 885.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.11.2025 13:56
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 93d2c372661a4a4f8729e45decf860d5
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-14-009506-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАВОВНА ДЕФЕНС»
Номер договору: 290
Сума договору: 88 885.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 14.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування плати IKARUS.pdf
pdf
Запит вч А7033 плати IKARUS.pdf
pdf
Договір 290 плата ІКАРУС.pdf