• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста свіжа білокачанна, 03221113-1 Цибуля , 03221112-4 Морква, 03221111-7 Буряк))

Завершена

156 280.00 UAH з ПДВ
Номер: d53d134251384a81acda65db57728e57
Внутрішній номер закупівлі: 25200648
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-05-012995-a   
Замовник: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Стоцький Олег Леонідович 380442530086 olegstotskij99@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.  На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом  4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Відповідно до службової записки існує потреба у здійсненні Закупівлі. Оскільки, Постачальник відмовляється виконувати умови щодо поставки Товару по діючому договору, станом на сьогодні новий договір Замовником не укладено, та проводиться процедура закупівлі із застосуванням електронного каталогу. Враховуючи обмежений час щодо забезпечення закладів продуктами харчування, у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. При цьому підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста свіжа білокачанна, 03221113-1 Цибуля , 03221112-4 Морква, 03221111-7 Буряк)). Відповідно до ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про освіту», із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільних наказів МОН України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та від 15.08.2006 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», а також, з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Печерського району м. Києва протягом 2025 року, існує потреба у здійсненні закупівлі за кодом ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста свіжа білокачанна, 03221113-1 Цибуля , 03221112-4 Морква, 03221111-7 Буряк)). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста свіжа білокачанна, 03221113-1 Цибуля , 03221112-4 Морква, 03221111-7 Буряк)) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 156 280.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
03221112-4 Морква. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1500 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
03221111-7 Буряк. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 800 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
03221113-1 Цибуля. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 800 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
03221410-3 Капуста свіжа білокачанна. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 800 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Приватне підприємство "РОСА"
Ціна пропозиції 156 280.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.05.2025 16:41
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 02209afa83bb4f2385da1a4871921b57
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-05-012995-a-b1
Постачальник: Приватне підприємство "РОСА"
Номер договору: 0322/Р
Сума договору: 156 280.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 130 233.33 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: 03221112-4 Морква. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 43.60000 UAH з ПДВ
03221111-7 Буряк. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 35.90000 UAH з ПДВ
03221113-1 Цибуля. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 24.90000 UAH з ПДВ
03221410-3 Капуста свіжа білокачанна. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 52.80000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 29.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 29.04.2025 09:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір овочі.pdf