• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічний нагляд по об'єкту Столярні роботи із заміни гостроаварійних елементів віконних та дверних конструкцій 2,3,4 поверхів в адмінбудинку по вул.Винниченка,18

Завершена

10 467.26 UAH з ПДВ
Номер: 5b8926aa7bd84d4195b3902489e24b3b
Внутрішній номер закупівлі: 23791972
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-20-008901-a   
Замовник: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Контактна особа: Марта Євгенівна Струс +380671699135 umsv.lor@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 10 467.26 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд по об'єкту Столярні роботи із заміни гостроаварійних елементів віконних та дверних конструкцій 2,3,4 поверхів в адмінбудинку по вул.Винниченка,18
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання 20.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, В. Винниченка,18 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО СПАДЩИНИ"
Ціна пропозиції 10 467.26 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2024 12:16
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2fb76d82d4fa43e0afcb8c4f5c036bb3
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-20-008901-a-c1
Постачальник: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО СПАДЩИНИ"
Номер договору: 59
Сума договору: 10 467.26 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 722.72 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.12.2024 12:14
Статус:
Виконаний
pdf
Документ 253.pdf
p7s
sign.p7s