• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І ступеню

Завершена

101 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 97e40616cbf741ceaca567469f00b667
Внутрішній номер закупівлі: 23089345
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-31-007541-a   
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактна особа: Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2024-10-17-005159-a
Очікувана вартість: 101 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І ступеню
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 89627, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Павшино, вул. Лесі Українки, 89 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
Ціна пропозиції 101 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2024 14:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b00ea5421c5a43d48ab25e3cb262e90b
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-007541-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
Номер договору: 302/п
Сума договору: 101 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.10.2024 00:00 - 30.12.2024 23:59
Дата підписання: 31.10.2024 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
pdf
обгрунтування Павшино.pdf
pdf
Протокол виправлення технічної помилки під час оприлюднення...
p7s
sign.p7s