• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Завершена

24 980.40 UAH з ПДВ
Номер: 55ad6e02e9fd4b0d91432a2c6894c120
Внутрішній номер закупівлі: 21049926
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-18-011357-a   
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Контактна особа: Інна ТЕРЗМАН (048)7407629 kra-buhg@ukr.net kra-buhg@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 24 980.40 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 162 пачка
Період постачання 18.03.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Ціна пропозиції 24 980.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.03.2024 16:34
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2ef826d70fb8402887b3b93339b17af2
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-18-011357-a-b1
Постачальник: ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Номер договору: 4
Сума договору: 24 980.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 20 817.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»: 154.20000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.03.2024 16:34 - 31.12.2024 16:34
Дата підписання: 18.03.2024 16:34
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 4.pdf
p7s
sign.p7s