• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Троянівська, 5, 10002 м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 . Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

2 384 405.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 844.05 UAH
Номер: 30a8c82250a44a15918446cd6e6a7494
Внутрішній номер закупівлі: 20111690
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-18-007389-a   
Замовник: ЛІЦЕЙ №25 МІСТА ЖИТОМИРА
Контактна особа: Новиков Віталій Олександрович +380412227296 uo_liceum25@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 384 405.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 18.12.2023 11:58 - 25.12.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 18.12.2023 11:58 - 28.12.2023 00:00
Період кваліфікації: 28.12.2023 00:03 - 02.01.2024 08:56
Період завантаження договору: 08.01.2024 00:00 - 18.01.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴2 384 405.00 Послуги з організації шкільного харчування