• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари (23 позиції зазначені в окремому файлі)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ; 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням торгової марки, моделі, виробника та основних характеристик товару; 3.5. для ФОП — свідоцтво платника єдиного податку. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів із моменту поставки. Канцелярські товари (23 позиції зазначені в окремому файлі). Поставка протягом 5 робочих днів після підписання договору.

Завершена

5 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 50.00 UAH
Номер: e39fd494bb5f411db3fe447541500e00
Внутрішній номер закупівлі: 1986831
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-03-000504-b   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com http://kievexpert.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 5 600.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50.00 UAH
Період уточнення: 03.05.2018 11:37 - 05.05.2018 16:00
Період прийому пропозицій: 05.05.2018 16:00 - 08.05.2018 16:00
Аукціон: 11.05.2018 14:36 - 11.05.2018 15:09
Період кваліфікації: 11.05.2018 15:09 - 14.05.2018 10:27
Період завантаження договору: 11.05.2018 15:09 - 31.05.2018 15:09

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (23 позиції зазначені в окремому файлі)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 15.05.2018 - 18.05.2018
Місце постачання 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПАПІРТОРГ"

Оскарження: 11.05.2018 15:09 - 16.05.2018 10:27
Початкова пропозиція 4 402.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 252.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.05.2018 10:27
Документи 28
Скарги 0
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 4 538.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 301.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 17
Скарги 0
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 4 936.92 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 537.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
Початкова пропозиція 5 321.64 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: e125eefb3b9846709d546e1891a491ef
Ідентифікатор договору: UA-2018-05-03-000504-b-c1
Постачальник: ТОВ "ПАПІРТОРГ"
Номер договору: 496\17/05/2018 від 17.05.2018р.
Сума договору: 4 252.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.05.2018 00:00 - 24.06.2018 00:00
Дата підписання: 17.05.2018 12:00
Статус:
Підписаний
PDF
2018-06 Договір ТВО Папірторг.PDF