-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне;Ручка кулькова, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121-5 кулькові ручки, олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 олівці, клей ПВА, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, коректор- ручка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 ручки- коректори, штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, лінійка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30194600-1 транспортири, дирокол, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197330-8 діроколи, папка –реєстратор А4(зелена), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори, папка –реєстратор А4(синя ), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори, конверт поштовий С5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти, конверт поштовий Е65/DL, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти, степлер №24/6, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197320-5 степлери, скоби 10/5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197110-0 скоби, папір для ксерокса А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку, папір для ксерокса А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку, стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, гумка, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015 30192100-2 гумки
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова. м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення.
Завершена
159 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 798.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 798.80 UAH
Номер:
1501afb7c1cc4476aa004460d16e08a0
Внутрішній номер закупівлі:
13814178
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-01-27-008461-b
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38055061
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Магістратська, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бондаренко Олена Юріївна +380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
159 760.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
798.80 UAH
Період уточнення:
27.01.2022 13:53 - 02.02.2022 17:00
Період прийому пропозицій:
02.02.2022 17:00 - 07.02.2022 00:00
Аукціон:
з 07.02.2022 11:51
Період кваліфікації:
07.02.2022 00:02 - 07.02.2022 09:18
Період завантаження договору:
07.02.2022 09:18 - 27.02.2022 09:18
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПерелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (далі товар з номенклатурною позицією) Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної на оплату товару протягом 5 банківських днів. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Валютою платежу, в якій виконуються платежі Постачальнику за Договором, визначається гривня.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка кулькова (синя)
Кількість
60 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Ручка кулькова (чорна)
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Ручка кулькова
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Олівець
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Клей ПВА
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Клей-олівець
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Коректор ручка
Кількість
35 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Штемпельна фарба
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Лінійка
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Дирокол
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Папка реєстратор А4 (зелена)
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Папка реєстратор А4 (синя)
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Конверт поштовий С5
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Конверт поштовий Е65/DL
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Степлер №24/6
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Скоби 10/5
Кількість
20 пачок
Період постачання
до 31.12.2022
Папір для ксерокса А4
Кількість
740 пачок
Період постачання
до 31.12.2022
Папір для ксерокса А5
Кількість
282 пачок
Період постачання
до 31.12.2022
Стрічка клейка пакувальна
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Гумка
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
Оскарження: 07.02.2022 09:18 - 10.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3307207495
-
Контактна особа:
Сергій Маркушевський +380673374228 s_markushevskiy@ukr.net
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27
Оскарження: 07.02.2022 09:18 - 10.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
155 605.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
155 605.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.02.2022 09:18
Документи
19
Скарги
0
Контракти
Номер:
0eb9331787164e9fb0fcdadef6d43bd9
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-27-008461-b-a1
Постачальник:
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3307207495
-
Контактна особа:
Сергій Маркушевський +380673374228 s_markushevskiy@ukr.net
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27
Номер договору:
№15/48
Сума договору:
155 605.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
10.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
10.02.2022 00:00
Статус:
Виконаний