• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі (стіл письмовий, тумбочка мобільна під стіл, тумба офісна приставна, шафа для одягу, шафа для документів, пенал)

Офісні меблі. Вимоги щодо якості товару: Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення. Надати документи: 1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення); 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); 5. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 6. Копія паспорту (для фізичних осіб); 7. Копія доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору; 8. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та у строки поставки), що закуповується за цим Оголошенням; 9. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.

Завершена

131 963.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.7% або 3 500.00 UAH
Номер: ece94b0148064754a2916f115f2411ae
Внутрішній номер закупівлі: 1352336
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-19-001266-b   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна 380445646570 panfutel@gmail.com http://cpmsd3.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 131 963.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 500.00 UAH
Період уточнення: 19.10.2017 15:33 - 27.10.2017 16:00
Період прийому пропозицій: 27.10.2017 16:01 - 03.11.2017 16:00
Аукціон: 06.11.2017 11:05 - 06.11.2017 11:38
Період кваліфікації: 06.11.2017 11:38 - 13.11.2017 11:48
Період завантаження договору: 06.11.2017 11:38 - 26.11.2017 11:38

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісні меблі (стіл письмовий, тумбочка мобільна під стіл, тумба офісна приставна, шафа для одягу, шафа для документів, пенал).
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 102 штуки
Період постачання 30.11.2017 - 15.12.2017
Місце постачання 02091, Україна, Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"

Оскарження: 06.11.2017 11:38 - 15.11.2017 11:48
Початкова пропозиція 104 910.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
101 410.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.11.2017 11:48
Документи 12
Скарги 0
ФОП Телещук Олег Анатолійович
Початкова пропозиція 121 385.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0
ПП "КОНТРАСТ-М"
Початкова пропозиція 129 010.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 11
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ"
Початкова пропозиція 129 879.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
118 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 20
Скарги 0

Контракти

Номер: a3444b4c095a46e78ed6685c513ee8b7
Ідентифікатор договору: UA-2017-10-19-001266-b-b1
Постачальник: ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
Номер договору: №44/2210б
Сума договору: 101 410.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.11.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 22.11.2017 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Меблі 101 410,00.pdf