• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект меблів для службового кабінету керівника.

Комплект меблів для службового кабінету керівника (крісло офісне, стіл письмовий, пенал для одягу). Вимоги щодо якості товару: Згідно Специфікації товару, п. 2.6. Додатку №1 до Закупівлі. 1. Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару відповідного характеру; 2. Товар повинен мати сертифікат якості; 3. Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку; Надати документи: 1. Комерційна Пропозиція (формат pdf), з підписом і печаткою. 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); Постачання і транспортування продукції на склад Замовника здійс- нюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника. Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках №1 і №2 до Закупівлі.

Завершена

6 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 190.00 UAH
Номер: 2b2f03b430304eb8a6f6e561d4ee2e5b
Внутрішній номер закупівлі: 119407
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-05-31-000240-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Контактна особа: Адаменко Олена Володимирівна 304456468238 panfutel@gmail.com http://cpmsd3.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різніАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 6 450.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 31.05.2016 15:11 - 01.06.2016 17:00
Період прийому пропозицій: 01.06.2016 17:01 - 02.06.2016 17:01
Період кваліфікації: 02.06.2016 17:04 - 06.06.2016 16:47
Період завантаження договору: 02.06.2016 17:04 - 22.06.2016 17:04

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴6 450.00 Комплект меблів для службового кабінету керівника.