• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по технічному нагляду по реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д 500 від вул. 1-ої Замостянської по вул. Черкаській до перехрестя вул. Черкаської із вул. Лінійною в м. Суми

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: роботи по технічному нагляду по реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д 500 від вул. 1-ої Замостянської по вул. Черкаській до перехрестя вул. Черкаської із вул. Лінійною в м. Суми . • Код за Єдиним закупівельним словником ДК021:2015: 71247000-1: Нагляд за будівельними роботами. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку №2 до оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): 30.11.2021 року. • Умови оплати: Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 95 075,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Сума фінансування, передбачена у 2021 році 1 380,00 грн. • Період уточненя інформації про закупівлю: по 17.08.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 20.08.2021 р. до 01-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 475,38 грн. (0,5%). • Інша інформація: • Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); Розрахунок договірної ціни пропозиції (на загальну суму та на суму фінансування робіт у 2021 р.) виконати у форматі договірної ціни підрядника у програмному комплексі АВК з додатковим розрахунком вартості у кошторисі витрат на здійснення технічного нагляду. • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цого оголошення); • Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника спрощеної закупівлі технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку 2. • Довідка в довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідну кваліфікацію для виконання робіт, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника штатного(их) інженера(ів) технічного нагляду, ПІБ, освіту, посаду та досвід роботи на підприємстві вказаних працівників та надати копію(ї) наказу(ів), що підтверджують факт працевлаштування. До довідки Учасник має додати відповідний кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснює технічний нагляд та наказ про призначення особи, відповідальної за здійснення технічного нагляду. • Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням предмету договору, суми договору, суми виконаних робіт за договором, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента. На підтвердження інформації необхідно надати: - копію(ї) анологічного(них) договору(ів) з додатками (якщо такі зазначені у договорі) або посилання на електронну систему закупівель, де такі документи є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), а також копій документів, які підтверджують виконання договору(ів): - акти виконаних робіт з технічного нагляду; - позитивний відгук від замовника (відгук має містити дату та номер договору, назву об’єкта, суму договору та суму виконаних робіт, інформацію про належне виконання договору у тому числі стосовно якості і строків, а також інформацію про відсутність претензій та судових позовів від замовника, прізвище, посаду та контактний телефон виконавця). *Аналогічним вважається договір на роботи по технічному нагляду по об’єкту будівництва (реконструкції/ капітального ремонту). Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Завершена

95 075.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.38 UAH
Номер: c6dd553efce244f58b3c68420cdf52b2
Внутрішній номер закупівлі: 11056460
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-11-000282-b   
Замовник: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботамиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 95 075.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 475.38 UAH
Період уточнення: 11.08.2021 09:12 - 17.08.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 17.08.2021 00:00 - 20.08.2021 00:00
Аукціон: з 20.08.2021 14:14
Період кваліфікації: 20.08.2021 00:02 - 20.08.2021 10:06
Період завантаження договору: 20.08.2021 10:06 - 09.09.2021 10:06
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по технічному нагляду по реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д 500 від вул. 1-ої Замостянської по вул. Черкаській до перехрестя вул. Черкаської із вул. Лінійною в м. Суми
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Аванбек

Оскарження: 20.08.2021 10:06 - 27.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 84 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
84 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.08.2021 10:06
Документи 18
Скарги 0

Контракти

Номер: 95080317e82a4719bae85b5efcff06c3
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-11-000282-b-b1
Постачальник: ТОВ Аванбек
Номер договору: 617-к
Сума договору: 67 369.08 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 30.08.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №617-к_0001.pdf
pdf
Додаток №2_0001.pdf
pdf
Додаток №1_0001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №5.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s