-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області»
Згідно наявної потреби у закупівлі. Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021-2022 роки. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 до оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - відкриті торги - для замовників, визначених у п.1-3 частини першої ст.2 Закон, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиції готуються українською мовою.
мін. крок: 0.5% або 35 632.71 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
41807049
-
Адреса:
53742, Україна, Дніпропетровська область, Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіявиконання робіт
- ОписЗакупівля проводиться на загальну вартість на 2021-2022 роки.Оплата здійснюється за виконані роботи після підписання акту виконаних робіт (післяоплата) шляхом: - поетапної оплати (післяоплати) ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) банківських днів. Оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини ЗАМОВНИКА строк оплати може бути від терміновано до 90 календарних днів. Замовник може прийняти рішення про перерахування Підряднику авансу на підставі Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 зі змінами. Перерахування авансу здійснюватиметься по мірі одержання Замовником коштів на фінансування робіт. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж трьох місяців. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні