-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021-2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти / Бензин
Бензин, згідно додатку №4 тендерної документації
Торги не відбулися
9 936 906.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 24 597.30 UAH
мін. крок: 0.2% або 24 597.30 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 12:01 - 17.06.2021 00:00
Скарга
Скасована
Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі
Номер:
071a7a4782ee413e8fa127fb1462e75f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-004855-b.b2
Назва:
Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі
Скарга:
Щодо збільшення очікуваної суми закупівлі
Товариство має намір взяти участь в закупівлі № UA-2021-05-19-004855-b по наступним лотам:
Лот №1 Бензин А-92 (по талонах) в кількості 155 000 літрів,
Бензин А-95 (по талонах) в кількості 20 000 літрів
Очікувана вартість: 4 919 460,00 UAH з ПДВ
Очікувана ціна за одиницю – 28,11 UAH з ПДВ/літр
Лот №2 Бензин А-92 (по талонах) в кількості 158 500 літрів,
Бензин А-95 (по талонах) в кількості 20 000 літрів
Очікувана вартість: 5 017 446,00 UAH з ПДВ
Очікувана ціна за одиницю – 28,11 UAH з ПДВ/літр
Вважаємо, що очікувана вартість за одиницю товару є низькою та не відповідає середньоринковим цінам та середній вартості 1 л бензинів відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.
Так, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. (далі - Методика) описує порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Даною Методикою передбачено, що для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
При аналізі ринку також використовується такий інструмент, як ринкові консультації, що дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції.
Відповідно до Методики порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі:
- інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
- довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності);
- біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару);
- дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань;
- дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних.
2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Методикою також детально описано порядок розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом визначення як середньоарифметичне значення даних.
Провівши самостійно аналіз ринку щодо ідентичних товарів щодо продажу нафтопродуктів в роздріб, можна дійти висновку, що середній рівень цін по Україні на даний вид Товару встановився на наступному рівні:
- бензин автомобільний А-92 – 28,36 UAH з ПДВ/літр (в мережі АЗС обслуговування талонів 29,99 UAH з ПДВ/літр);
- бензин автомобільний А-95 – 29,29 UAH з ПДВ/літр (в мережі АЗС обслуговування талонів 30,80 UAH з ПДВ/літр).
Попередній аналіз ринку проводився з використанням даних загальнодоступної відкритої цінової інформації (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Також відповідно до вимог пункту 414постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” 14.06.2021 року Мінекономіки визначено середню вартість 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 25,82 гривень. З врахуванням регульованої торговельної надбавки 5,00 грн. кінцева роздрібна ціна на АЗС не може перевищувати 30,82 грн.
Також варто врахувати, що вартість бензинів на міжнародних ринках (біржові проказники Platts) почала поступово зростати і передбачається їх подальший ріст.
Хочемо наголосити, що низька очікувана ціна на товар не сприятиме проведенню конкурентних закупівель та отримання реального економічного ефекту. При такому рівні цін є ризики, що участь в закупівлі візьмуть учасники, які будуть демпінгувати та в подальшому, потенційні учасники не зможуть забезпечити належне та повне виконання договору про закупівлю, зважаючи на періодичний ріст цін на пальне.
Також необхідно враховувати додаткові фактори, які впливають на ціноутворення:
- значний строк відстрочки платежу до 30 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної у Державному реєстрі;
- з моменту подання пропозиції до моменту укладення договору пройде значний період часу;
- постійний ріст закупівельних цін, що прямопропорційно пов’язаний з ростом біржових котирувань (а відповідно і закупівельних цін) та коливанням валюти. Значним фактором, що може призвести до подорожчання бензинів є планові зупинки на ремонт нафтопереробних заводів та можливий дефіцит пального.
У зв’язку з цим, звертаємося до Вас з проханням:
1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.;
2. Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів (наливом) з відстрокою платежу 30 банківських днів.
Додатково, з метою проведення аналізу ринку та визначення справедливої очікуваної вартості предмета закупівлі, надсилаємо свої пропозиції та інформацію про ціни в мережі АЗС, де будуть обслуговуватися талони.
Додатки:
1. Інформація із загальнодоступного джерела щодо середньоринкових цін (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel);
2. Інформація про ціни в мережі АЗС, де будуть обслуговуватися талони.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.06.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
Номер:
9a821ff3f04a42f3a098100ef93ebb19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-004855-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
Вимога:
Вимога
щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-19-004855-b
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі.
З метою усунення неточностей та приведення договору до фактичних господарських відносин, Товариство просить внести уточнення до проекту договору Замовника.
Останній абзац п. 11.3. виключити з тексту договору "- за не поставку чи недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від суми договору
Згідно умов тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником
забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі оригіналу банківської гарантії.Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної гарантії на паперовому носії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
. У зв’язку із виконанням умов по забезпеченню тендерної пропозиції просимо виключити з тексту Договору розділ 6 . ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
Надання Банківської гарантії як забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору,це є подвійне фінансове навантаження на Учасника, так як окрім даної гарантії, орієнтовна сума якої становитиме більше 250 тис. грн,по кожному лоту , є вимога надання Банківської гарантії як забезпечення пропозиції в сумі 298 107,18 грн.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 09.06.2021 16:49
Дата подачі:
09.06.2021 16:49
Вирішення:
Шановний учасник! Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету, та повідомляємо Вам, що ми не маємо можливості задовільнити вашу вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.06.2021 17:04