-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт: заміна віконних блоків КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги м. Запоріжжя” за адресою м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 80. (Будівельно-монтажні роботи).
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Обсяг виконання робіт: заміна вікон в кількості - 93 штуки, згідно Додатку 1 до даного оголошення.
Завершена
765 477.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2017 14:56 - 19.06.2017 15:01
Вимога
Залишено без розгляду
вимоги
Номер:
7ab1ed6d74084fd6a586cb8ebfa846db
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-13-001007-a.a1
Назва:
вимоги
Вимога:
1. Згідно вимог до оголошення, учасник повинен надати гарантійний лист щодо можливості роботи з відстрочкою платежу до 45 календарних днів. Вже згідно п. 5.5 проекту договору, вказано: «Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 100 календарних днів», слідом за цим п.5.7 мовить: «Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних Замовником довідки про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3, акту виконаних робіт за формою КБ-2 в строк не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після їх підписання…». Всі вищевказані пункти суперечать один одному. Вимагаємо привести умови розрахунків до одного стандарту.
2. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу згідно п. 8.2 оголошення, щодо наявності власних працівників у кількості не менше 20 чоловік, оскільки при залученні субпідрядних організацій для виконання робіт згідно п. 9.4 оголошення, кількість власного персоналу не відіграє ніякої різниці. Тим самим розрахункова кількість чоловік, яка необхідна для виконання вищевказаних робіт складає приблизно 11 чоловік (319,25м.кв. х 8,25 чол.год. / 30днів х 8 год/день = 10,97 чол.). Виходячи з вищевказаного вимога щодо наявності 20 чоловік власного персоналу є не виправданою та дискримінаційною.
3. Вимагаємо скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання відгуку від замовника не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, оскільки лист-відгук не має строків давності та в будь якому разі, Замовник має можливість самостійно пересвідчитися в якості виконаних раніше робіт за вказаними номерами телефонів які будуть міститися в довідці про виконання аналогічних робіт. Або подовжити строк відносно якого листи відгуки можуть бути видані.
Зважаючи на викладене вище, порушено основні принципи закупівлі згідно п.6.2 Порядку проведення допорогових закупівель а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель, недискримiнацiя учасникiв.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол про розгляд вимоги.pdf 19.06.2017 14:53
Дата подачі:
15.06.2017 10:45
Вирішення:
Не задоволено вимогу в повному обсязі, задоволено два питання з трьох.
Статус вимоги:
Не задоволено