-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» за адресою: 66700 Одеська область, Захарівський район, смт. Захарівка, вулиця Центральна, 140»
Торги не відбулися
10 830 305.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 151.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 151.53 UAH
Період оскарження:
19.03.2021 17:20 - 12.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d5e2aa04178041f4a0fe3655529ede1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-009010-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тердерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарти ТД_UA_2021_03_19_009010_c_.docx 30.03.2021 11:29
- Захаровка скарга.pdf 30.03.2021 11:29
- рішення від 01.04.2021 № 6645 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 01.04.2021 18:12
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.04.2021 № 5854.pdf 13.04.2021 14:05
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.04.2021 № 6555.pdf 20.04.2021 20:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 № 9222.pdf 28.04.2021 15:53
- рішення від 27.04.2021 № 9222.pdf 30.04.2021 14:28
- Форма 1ДФ НОВА.xls 06.04.2021 16:33
- Пояснення по суті.PDF 06.04.2021 16:33
- Пояснення по суті.docx 06.04.2021 16:33
- 0705-2 Протокол внесення змін Захарівка.docx 07.05.2021 15:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 12:17
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 18:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2021 14:29
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2021 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.04.2021 №9222-р/пк-пз виникла необхідність у внесенні змін до тендерної документації. Згідно з ч.22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Таким чином, Замовником вирішено внести зміни, а саме:
1. Внести зміни до п.6 р.ІІІ тендерної документації.
2. Внести зміни до п.1 р.ІІІ тендерної документації.
3. Внести зміни до п.1 р.ІV тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення недоліків та дискрімінаційних умов
Номер:
7c46d66accb840e5af65fdfcb71504af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-009010-c.c1
Назва:
Вимога про усунення недоліків та дискрімінаційних умов
Вимога:
Вимога про усунення недоліків
1) У пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено про необхідність підтвердження учасником наявності працівників у кількості не менше 20 осіб шляхом надання довідки форми 1-ДФ за останній звітний період.
Вважаємо що вказана вимога є дискримінаційною оскільки обмежує коло учасників у яких в наявності менше 20 осіб і які мають змогу виконати роботи за предметом закупівлі в повному обсязі та встановлені замовником строки.
Крім того, форма 1-ДФ містить персональні дані про осіб з яким підприємство співпрацювало (з якими має трудові чи цивільно-правові відносини) та у разі відмови такої особи надати учаснику згоду на обробку, використання чи поширення персональних даних, надання учасником форми 1-ДФ є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».
Вказане унеможливить подання документів в повному обсязі, з підстав що не залежать безпосередньо від учасника.
2) У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) вимагається підтвердження наявності фінансової спроможності шляхом надання Фінансової звітності за 2020 рік, а саме: «Фінансову звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. (Форма1, Форма2 та Форма3)»
Звертаю вашу увагу на те, що для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (із змінами). Зазначені підприємства можуть самостійно визначати доцільність складання фінансової звітності за формами, наведеними у цьому Національному положенні (стандарті).
Вимога замовника про надання Фінансової звітності за 2020 рік з поданням Форми1, Форми2 та Форми3 є дискримінаційною, оскільки така подача звітності обов’язкова лише для підприємств які мають річний дохід в розмірі понад 8000000,00 євро, згідно Закону України №996 – XIV від 16.07.1999 року та Закону України №466 – ІХ від 16.01.2020 року, що вище від суми пропозиції.
Таким чином, підприємство які мали річний дохід за минулий рік у розмірі не менше 100% від суми пропозиції подавали скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином вказана вимога замовника є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вище наведеним Вимагаємо привести документацію згідно чинного Законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога250321.docx 25.03.2021 14:17
Дата подачі:
25.03.2021 14:19
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник. По першому пункту Замовник зазначає, що відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Надання довідки форми 1-ДФ за останній звітний період не може бути визначено Учасником конфіденційною, так як вимагається Замовником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників в Учасника для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. По другому пункту, відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно до ч.2 ст.16 Закону , Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також, частина 3 статті 16 Закону зазначає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник надає підтвердження наявності фінансової спроможності. Фінансова спроможність учасника закупівлі: річний дохід (виручка) за 2020 рік має бути не менше 100% від суми пропозиції. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.
Статус вимоги:
Відхилено