• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Банери для оформлення сцени з нанесенням логотипу

Завершена

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2017 17:20 - 02.06.2017 17:25
Скарга
Відхилено

Скасування закупівлі у зв"язку з неможливістю усунення порушень процедури закупівлі - дискримінація учасників.

Номер: ca8fc3a6ff99478e847fe288da975dfc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-000992-a.b3
Назва: Скасування закупівлі у зв"язку з неможливістю усунення порушень процедури закупівлі - дискримінація учасників.
Скарга:
Протокол про визначення переможця було оприлюднено 7 черв. 17.10. Доставка, згідно електронної форми, повинна бути здійснена 8-9 червня, тобто на наступний день або через один день після визначення переможця. Предмет закупівлі - друковані банери загальною площею 70 м2. Банери великого розміру, тому частини полотнищ необхідно спаяти між собою. Це можна зробити тільки після висихання чорнил нанесених на 70 м2 банеру. Після цього, через кожні 30 см необхідно змонтувати люверси кількістю 260 штук. З урахуванням пакування готових банерів для відправки, весь процес вимагатиме не менше 10 годин. Таким чином відправка банерів могла б бути здійснена тільки 9 червня. Середній час поставки товару з Києва до Маріуполя складає добу, із Львова або Рівного - дві доби. Учасники, які територіально знаходяться не у Донецькій або суміжних областях фізично не мали можливості вчасно поставити товар, а тому НЕ МОГЛИ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ЗАКУПІВЛІ. Готуючи закупівлю, замовник повинен був це передбачити і не допустити обмеження можливості участі постачальників з інших областей. Абз. 4, ч.1, ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі (далі - Закон) передбачено, що замовники при проведенні допорогових закупівель: "повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель". Ст. 3 Закуну встановлено принципи здійснення закупівель. Абз. 5, ч. 1,ст. 3 Закону встановлює, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Абз. 5 п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачено, що ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ДОТРИМУВАТИСЬ ПРИНЦИПУ НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Допустивши порушення принципу недискримінації учасників, яке не можливо виправити, замовник, відповідно до п. 11.1 Порядку Замовник повинен скасувати закупівлю. На підставі вищевикладеного, вимагаю скасувати закупівлю у з"язку з неможливістю усунити виявлені порушення законодавства, а саме порушення принципу недискримінації учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерна документація на закупівлю банерів з нанесенням логотипу для оформлення сцени (Код ДК CPV – 22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники) розроблена з дотриманням вимог чинного законодавства України та не містить дискримінаційних положень у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ФЛП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ", Андрей Бабтенко +380507397617 babtenko1@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скасування закупівлі у зв"язку з неможливістю усунення порушень процедури закупівлі

Номер: 347aeecea26b42e6be39b666700d6cc7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-000992-a.b2
Назва: Скасування закупівлі у зв"язку з неможливістю усунення порушень процедури закупівлі
Скарга:
Протокол про визначення переможця було оприлюднено 7 черв. 17.10 Згідно п.9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) договір підписується не раніше ніж через ДВА РОБОЧІ ДНІ ПІСЛЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕМОЖЦЯ. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином 1-й і 2-й день у які не можна підписувати договір - 8-9 червня. 10-11 червня вихідні (субота, неділя). Тому першим днем у який можна ПІДПИСАТИ ДОГОВІР є 12 ЧЕРВНЯ (понеділок). Згідно п. 11.4 проекту договору, договір набирає чинності з моменту його підписання, тобто права та обов"язки можуть виникнути тільки з 12 червня. У З"язку з тим, що ПЕРІОД ДОСТАВКИ, зазначений в електронній формі 8-9 ЧЕРВНЯ, це унеможливлює виконання договору та приводить до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства. За таких обставин, відповідно по п. 11.1 Порядку Замовник повинен скасувати закупівлю. На підставі вищевикладеного, вимагаю скасувати закупівлю у з"язку з неможливістю усунити виявлені порушення законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: мінімальна можлива дата укладання Договору купівлі продажу банерів з нанесенням логотипу для оформлення сцени (Код ДК CPV – 22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники) – 09.06.2017 року, що в повній мірі відповідає умовам оголошення. Крім того згідно п. 3.4. проекту договору про закупівлю передбачена можливість постачання товару в інші терміни, на підставі попередньої згоди Покупця в письмовій формі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ФЛП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ", Андрей Бабтенко +380507397617 babtenko1@gmail.com
Скарга
Відхилено

Дискваліфікувати ФОП Семанін О.Г.

Номер: 1ed320a688ac499eadc060a01063f54e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-000992-a.b1
Назва: Дискваліфікувати ФОП Семанін О.Г.
Скарга:
Тендерна пропозиція ФОП Семанін О.Г. не відповідає вимогам тендерної документації. Так, замовником було висунуто вимоги щодо інформації про учасників у доданому документі: "Информация про участника (банери)". В цьому документі вказано, що: "п.1 Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи". Серед таких документів для фізичних осіб-підприємців передбачено обов"язкове подання копій паспорту та ідентифікаційного коду. Учасник ФОП Семанін О.Г. копій таких документів не подав. Тому згідно п.6.9 Порядку здійснення попорогових закупівель (далі - Порядок) тенедрна пропозиція ФОП Семанін О.Г. не відповідає умовам закупівлі. Замовник під час кваліфікації повинен дискваліфікувати такого учасника на підставі абз.3 п. 9.2 Порядку, а саме дискваліфікувати учасника у зв"язку з не відповідністю його пропозиції умовам закупівлі. Не відповідність виражена у ненаданні обов"язкової інформації для участі в закупівлі зазначеної в "Информация про участника (банери)". ФОП Семанін О.Г. подав копію паспорту та ідентифікаційного коду після проведення аукціону, що є прямим порушенням п.6.10 Порядку: "Учасник має право подати пропозицію ДО ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ЇЇ ПОДАННЯ, встановленого замовником". Також Порядком не передбачено право Учасників дозавантаувати документи після закінчення періоду прийому пропозицій. Системою передбачена можливість дозавантажити документи після визначення переможця ч.3 ст. 32 ЗУ Про публічні закупівлі (далі - закон) і це стосуться тільки надання переможцем документів для підтвердження відсутності підствав передбачених у ст. 17 Закону. Дозавантаження документів передбачене тільки при проведенні понадпорогових закупівель. У зв"язку з вищевикладеним, вимагаю дискваліфікувати пропозицію ФОП Семанін О.Г. як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 під час проведення допорогових закупівель Замовник не визначає кваліфікаційних критеріїв для Учасників процедури, у розумінні ЗУ ст. 16 «Про публічні закупівлі». Документи визначені у долученому файлі "Информация про участника (банери)" надаються Учасником у електронному та паперовому вигляді для спрощення та прискорення реєстрації майбутнього договору у органах Державної казначейської служби.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ФЛП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ", Андрей Бабтенко +380507397617 babtenko1@gmail.com