Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 108000,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Торги відмінено
3 627 331.06UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 136.66 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:22.03.2021 13:37
Дата розгляду скарги:02.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:24.03.2021 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:07.04.2021 13:44
Дата виконання рішення Замовником:20.04.2021 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:Згідно з вимогами частини 22 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» на виконання рішення органу оскарження №6803-р/пк-пз від 02.04.2021р., прийнятого за результатами розгляду скарги ТОВ «СІОПЛАСТ», внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Тараненко Наталя 380676598414 sioplast.ua@gmail.com http://www.sioplast.com.ua/
resolved
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:dff00f64ac2345828ffb9ce9a705d202
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-11-002207-a.b1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
1. пунктом 10.1 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ДОГОВІР ПОСТАВКИ № 20-17/21/___ розміщеного в Додатку №3 до ТД передбачається строк дії Договору 31.12.2021 року. Скоріше за все малось на увазі що Договір набирає сили з дати підписання і діє до 31.12.2021 року. Вимагаємо внести зміни, або надати додаткові пояснення стосовно виконання істотного пункту Договору.
2. п.9 Додатку №1 до ТД вимагається: У разі запропонування еквівалентного товару по позиціям № 23-38 Учасник у складі пропозиції додатково повинен надати висновок (результати) проведених лабораторних аналізів незалежної лабораторії (яка повинна мати діючий атестат про акредитацію у відповідній сфері) про сумісність запропонованого товару з товаром ТМ KRON. Повідомляємо, що постійно діюча адміністративна колегія АМКУ своїм рішенням №6665-р/пк-пз від 25.09.2017 визнала ідентичну вимогу дискримінаційною: «Прийняти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які мають в наявності зазначені вище документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання».
Вимагаємо видалити вимогу «У разі запропонування еквівалентного товару по позиціям № 23-38 Учасник у складі пропозиції додатково повинен надати висновок (результати) проведених лабораторних аналізів незалежної лабораторії (яка повинна мати діючий атестат про акредитацію у відповідній сфері) про сумісність запропонованого товару з товаром ТМ KRON.» як таку, що порушує закон України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.03.2021 17:14
Вирішення:1. Стосовно проекту договору - будуть внесені відповідні зміни
2. Стосовно другої частини:
Видалити вимогу не маємо можливості, так як надання висновку (результату) проведених лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії про сумісність запропонованого товару з товаром «KRON», обумовлено тим, що раніш судна флоту портового були пофарбовані фарбою, яка вказана в технічній специфікації Замовника та наявністю залишків на складах порту які призначені для використання спільно з товаром який вказано в технічній специфікації Замовника. Лакофарбові матеріали наносяться на поверхню, що захищається, по багатошаровим системам, які можуть складатися з ґрунтовок, емалей різного призначення, при цьому лакофарбові матеріали, що входять в систему, повинні бути сумісні один з одним для забезпечення необхідної міжслойної адгезії або якісного рівномірного пошарового покриття, не сумісність матеріалів призведе до необхідності видалення неякісного покриття і повторному виконання підготовчих і фарбувальних робіт. Вищевказаний висновок на сумісність лакофарбової продукції та гарантійний лист від Виробника щодо сумісності виробленого або запропонованого товару з товаром «KRON» повинен бути обов’язково, щоб уникнути постачання несумісної продукції що призведе до порушення технології фарбування.