• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 роботи зі встановлення реклоузера на ЛЕП -10кВ

Код за Єдиним закупівельним словником та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 45317000-2 - Інші електромонтажні роботи (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог тендерної документації). Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.

Завершена

7 330 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 307.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 17:04 - 01.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Bимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.

Номер: 6e531980630641688dc2b13a61e18528
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003140-a.b1
Назва: Bимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. 1. Пунктом 41 Додатку 1 Документації встановлено, що час автономної роботи системи повинен складати при -40°С – 48год, при +20°С – 120год. Повідомляємо, що згідно постанови НКРЕКП від 03.03.2020 № 546 Про затвердження Показників надійності (безперервності) електропостачання на 2020 рік ПрАТ «Прикарпаттяобленерго» – індекс середньої тривалості довгих перерв (технологічні порушення в мережах ліцензіата та заплановані без попередження споживача) в електропостачанні в системі на рівнях напруги до 0,4 – 20 кВ для міських населених пунктів не більше 324 хв(13,5 год.) Також, вищенаведеною постановою НКРЕКП затверджено, що індекс середньої тривалості довгих перерв (технологічні порушення в мережах ліцензіата та заплановані без попередження споживача) в електропостачанні в системі на рівнях напруги до 0,4 – 20 кВ для сільських населених пунктів не більше 904 хв (37,6 год.) Наведене вище свідчить, що Вами було збільшено час автономної роботи реклоузерів без врахування вимог чинного законодавства. Окремо звертаємо увагу, що встановивши збільшені вимоги до автономної роботи реклоузера Вами фактично було порушено вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення полягає в тому, що встановивши дану вимогу, Вами було штучно звужено коло обладнання, що можливо запропонувати для участі в закупівлі. Чинна редакція Документації повністю унеможливлює надання еквіваленту, завдяки збільшеному часу автономної роботи в даній закупівлі можливо запропонувати виключно реклоузери виробництва компанії NOJA Power Switchgear Pty Ltd. Частиною 4 статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В той же час Документація містить технічну специфікацію з посиланням на конкретну марку та виробника, Документація не містить обґрунтування посилання на конкретну марку та виробника. Наведене свідчить про порушення частини 4 статті 23 Закону. Окремо наголошуємо, що актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України наведені вище порушення встановлюються, як дискримінаційні по відношенню до потенційних учасників. Наголошуємо, що встановивши вимогу щодо часу автономної роботи системи в чинній редакції, Вами було порушено низку нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, просимо провести пункт 41 Додатку 1 у відповідність до чинного законодавства. 2. Пунктами 17, 19 та 44 вказано технічні характеристики для магнітного типу приводу, які не допускають можливості участі у конкурсі реклоузерів з пружинним типом приводу, який є надійнішим і якіснішим з точки зору технічних характеристик. Нами планується запропонувати реклоузери, що містять встановлений пружинний механізм приводу, який надає можливість як автоматичного, так і ручного оперування реклоузером, при цьому він не потребує присутності оперативного живлення, без якого неможливе оперування магнітним механізмом приводу. Також останній вимагає перевірки конденсатора, який може втратити ємність, що ймовірно при несприятливих кліматичних умовах (висока температура). Пружинний механізм приводу забезпечує більш високий механічний тиск силових контактів, що мінімізує риски зварювання контактів, а також забезпечує витримку більш високого струму короткого замикання в порівнянням з магнітним приводом. Пружинний механізм приводу застосовується на високовольтних РУ/підстанціях, що підтверджує надійність та довговічність приводного механізму. Разом з тим, в чинній редакції Документації фактично відсутня можливість надання еквівалентної технології, зокрема, з використанням пружинного механізму приводу. Вами фактично було порушено вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення полягає в тому, що встановивши дану вимогу, Вами було штучно звужено коло обладнання, що можливо запропонувати для участі в закупівлі. Чинна редакція Документації повністю унеможливлює надання еквіваленту, в даній закупівлі можливо запропонувати виключно реклоузери виробництва компанії NOJA Power Switchgear Pty Ltd. Окремо наголошуємо, що актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України наведені вище порушення встановлюються, як дискримінаційні по відношенню до потенційних учасників. Наголошуємо, що встановивши вимогу щодо часу автономної роботи системи в чинній редакції, Вами було порушено низку нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, просимо провести пункти 17, 19 та 44 Додатку 1 у відповідність до чинного законодавства. 3. Пунктами 21 та 23 встановлено, що конструкція реклоузера повинна бути виконана по типу «dead-end tank» (захисного баку), з виводом назовні тільки вводів полюсів (ізоляторів) з самоочисною силіконовою ізоляцією та можливістю заміни пошкоджених ізоляторів на місці.» Повідомляємо, що нами пропонуються до постачання реклоузери з зовнішню установкою полюсів, що мають наступні переваги перед конструкцією типу «dead-end tank»: - Підвищений рівень ізоляції - ізоляція полюсів комутаційного модуля виконана з епоксидної смоли, що має високі ізоляційні властивості, стійкість до ультрафіолетового випромінювання і здатність самоочищення від опадів і забруднення, високу механічну міцність. - Відсутність ризиків внутрішнього замикання - в разі внутрішньої несправності або удару блискавки в комутаційний модуль, замикання не станеться, так як полюси ізольовані міцної ізоляцією без ризику вибуху. З іншого боку, реклоузери з полюсами внутрішнього виконання мають високу ймовірність вибуху чому і потребують «розривного» клапану п. 21. - Ремонтопридатність - в разі несправності одного з полюсів, є можливість швидкої заміни полюса реклоузера, що є економічно доцільно і практично при тривалому терміні експлуатації, в порівнянні з полюсами внутрішнього виконання, де відсутня можливість елементної заміни, при несправності проводиться заміна всього комутаційного модуля. Разом з тим, в чинній редакції Документації фактично відсутня можливість надання еквівалентної технології. Вами фактично було порушено вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення полягає в тому, що встановивши дану вимогу, Вами було штучно звужено коло обладнання, що можливо запропонувати для участі в закупівлі. Чинна редакція Документації повністю унеможливлює надання еквіваленту, в даній закупівлі можливо запропонувати виключно реклоузери виробництва компанії NOJA Power Switchgear Pty Ltd. Окремо наголошуємо, що актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України наведені вище порушення встановлюються, як дискримінаційні по відношенню до потенційних учасників. Наголошуємо, що встановивши вимогу щодо часу автономної роботи системи в чинній редакції, Вами було порушено низку нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, просимо провести пункти 21 та 23 Додатку 1 у відповідність до чинного законодавства. 4. Пунктом 31 Додатку 1 Документації встановлено, що маса реклоузера повинна бути не більшою за 105 кг. Повідомляємо, що нами планується запропонувати реклоузер масою 115 кг, але Вами встановлено ряд дискримінаційних вимог, що унеможливлюють участь нашого підприємства. Повідомляємо Вас, що маса реклоузера не є пріоритетною характеристикою секційного пункту, так як обмеження по масі, яку можливо встановити на опору марки СВ(СК) не менше маси реклоузера вагою 115 кг. Вами фактично було порушено вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення полягає в тому, що встановивши дану вимогу, Вами було штучно звужено коло обладнання, що можливо запропонувати для участі в закупівлі. Чинна редакція Документації повністю унеможливлює надання еквіваленту, завдяки чому в даній закупівлі можливо запропонувати виключно реклоузери виробництва компанії NOJA Power Switchgear Pty Ltd. Окремо наголошуємо, що актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України наведені вище порушення встановлюються, як дискримінаційні по відношенню до потенційних учасників. Наголошуємо, що встановивши вимогу щодо часу автономної роботи системи в чинній редакції, Вами було порушено низку нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, просимо провести пункт 31 Додатку 1 у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь додано у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.04.2021 10:01