-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Асфальтобетонні суміші
Згідно тендерної документації
Торги відмінено
27 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2017 14:47 - 16.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
c95fc90f95ba4bc99a5e2d7e88c68e2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-001579-c.b1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю товару «Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші) Код ДК 021:2015 – 44110000-4» нами, як потенційним учасником процедури відкритих торгів встановлено, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, замовником в п.5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює наступний кваліфікаційний критерій:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям викладено у Додатку № 1 до тендерної документації.
Згідно із п.3 Додатку № 1 до тендерної документації, аналогічним вважається договір на постачання сумішей асфальтобетонних якнайменше чотирьох найменувань за специфікацією. Вимога до ЛОТу1: в складі яких договорів обов’язково повинна бути присутня суміш асфальтобетонна лита, що використовується для ліквідації ямковості в осінньо-зимовий період експлуатації доріг.
Вважаємо вказану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки інші учасники, котрі мають виробничі потужності із виготовлення суміші асфальтобетонної литої, але не укладали упродовж останніх років договорів на їх реалізацію не мають можливості взяти участь в даних торгах.Виникає логічне запитання: чому суміш має бути обов'язково лита, не холодна, тим більше в осінній період можливе і влаштування гарячих асфальтобетонних сумішей).Можливо ми ще не вигравали таких тендерів щодо постачання литої асфальтобетонної суміші, але ми маємо можливість її виготовляти і відпускати.Звертаємо Вашу увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України вважає вказані вимоги дискримінаційними, як приклад одне з рішень по справі № 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 10.03.2017 17:32
Дата подачі:
10.03.2017 17:32
Вирішення:
У відповідь на вимогу щодо усунення порушень по закупівлі UA-2017-02-17-001579-c сумішей асфальтобетонних повідомляємо наступне:
1) вважаємо недоречним питання відносно доцільності використання саме литої асфальтобетонної суміші в осінньо-зимовий період. Оскільки холодна асфальтобетонна суміш не має належних технологічних властивостей, її використання негативно впливає на якість виконання робіт по ліквідації ямковості та є лише тимчасовим заходом, на відміну від більш придатної для ущільнення та стійкої для механічних ушкоджень литої суміші. Водночас, роботи по усуненню найбільш аварійних ділянок проїжджої частини трапляються саме під час тривання низьких температур протягом зимового періоду, що виключає можливість використання гарячих асфальтобетонних сумішей. Якщо б скаржник мав би досвід у виконанні дорожньо-ремонтних робіт, то зазначене питання не розглядалося;
2) вважаємо вимогу щодо досвіду випуску та відвантаження литої суміші невеликими партіями в осінньо-зимовий період обґрунтованою та дуже важливою. Оскільки зимові місяці для багатьох заводів асфальтовиробничої галузі є періодом технологічної перерви та поточного ремонту/профілактики потужностей. Протягом багаторічної діяльності КП ШЕУ неодноразово траплялись випадки, коли заводи-виробники асфальтобетонних сумішей не вважали економічно доцільним розпочинати діяльність та задіювати виробничі потужності заради виробництва невеликого обсягу замовлень литої суміші перед початком основного сезону робіт, тобто наприкінці зими. Що в свою чергу призводило до ризику експлуатації міських транспортних мереж в аварійно-небезпечному стані, зривало план робіт підприємств по ліквідації аварійно-небезпечних ділянок, усуненню ямковості та блокувало роботу дорожніх бригад та безперешкодного руху транспорту. Теперішній час не є винятковістю – дороги потребують саме «ямкового ремонту» з використанням литої суміші у тому числі під час не досить сприятливих погодних умов.
Через викладені вище підстави вважаємо вимогу щодо підтвердження можливості (та досвіду) виробництва та відвантаження литої асфальтобетонної суміші в зимовий обґрунтованою, необхідною та такою, що не підлягає вилученню з ЛОТу 1.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
f02d4a56226541649f13ae186095f0e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-001579-c.b3
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-02-17-001579-c комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва проводиться закупівля товару «Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші) Код ДК 021:2015 – 44110000-4», очікуваною вартістю 27 550 000,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 20 квітня 2017 до 18:00год.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію (із подальшими змінами) на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету.
Замовником, упродовж 11-12 квітня 2017 року, на виконання рішення Органу оскарження внесено зміни до тендерної документації та усунено дискримінаційні вимоги. Однак, у викладеній Замовником тендерній документації в новій редакції знову встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 4.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено місце поставки ЛОТ-1,ЛОТ-2: самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника в межах міста Києва, або приміській зоні (до 30 км від місцезнаходження району розташування Замовника (відповідно до додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Разом з тим, Додаток В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», щодо визначення середньої відстані перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови в місті є довідковим. А тому, встановлення Замовником вказаних вимог є необґрунтованим та незаконним.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 3 нова редакція.docx 15.04.2017 10:45
- ДОДАТОК 1 остання редакція.docx 15.04.2017 10:45
- ДОДАТОК 2 остання редакція.docx 15.04.2017 10:45
- ДОДАТОК 4 нова редакція.docx 15.04.2017 10:45
- ДОДАТОК 5.pdf 15.04.2017 10:45
- ДСТУ Б Д11-2 2013 Настанова щодо визначення прямих витрат.pdf 15.04.2017 10:45
- Перелік змін 2.docx 15.04.2017 10:45
- Перелік змін.docx 15.04.2017 10:45
- Скарга Дніпровське ШЕУ.pdf 15.04.2017 10:45
- ТД Асфальт 2017 остання редакція.docx 15.04.2017 10:45
- Платіжне доручення №1885.jpg 15.04.2017 10:45
- Підтвердження оплати 1885.jpg 15.04.2017 10:45
- рішення від 19.04.2017 № 2184+лист Замовнику.PDF 20.04.2017 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2017 № 2844.pdf 13.05.2017 12:40
- рішення від 12.05.2017 № 2844.PDF 16.05.2017 20:43
- Стосовно скарги 2.pdf 05.05.2017 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2017 10:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.05.2017 20:44
Скарга
Виконана замовником
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
59509104883a4f52865378c4ff4fbaa5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-001579-c.b2
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-02-17-001579-c комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва проводиться закупівля товару «Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші) Код ДК 021:2015 – 44110000-4», очікуваною вартістю 27 550 000,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 20 березня 2017 до 18:00год. На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 07.02.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету, 17.02.2017 року протокол (із подальшими змінами). Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавства з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Однак згідно із п.3 Додатку № 1 до тендерної документації, вимога по ЛОТу1: для підтвердження можливість постачання Товару протягом зимового періоду (в разі виникнення потреби укладення додаткової угоди на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% (двадцяти відсотків) суми, визначеної у Договорі) обов’язково надати копії видаткових накладних (не менше 3-х) на аналогічний Товар за грудень – лютий місяці, завірені відповідним чином. Окрім того, Замовником встановлено, що аналогічним вважається договір на постачання сумішей асфальтобетонних якнайменше чотирьох найменувань за специфікацією. Вимога до ЛОТу1: в складі договорів обов’язково повинна бути присутня суміш асфальтобетонна лита.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 4 нова редакція.docx 15.03.2017 18:47
- Перелік змін.docx 15.03.2017 18:47
- ДОДАТОК 3 нова редакція.docx 15.03.2017 18:47
- ДОДАТОК 2 нова редакція.docx 15.03.2017 18:47
- ДОДАТОК 1 нова редакція.docx 15.03.2017 18:47
- ТД Асфальт 2017 нова редакція.docx 15.03.2017 18:47
- ДОДАТОК 5.pdf 15.03.2017 18:47
- Скарга Дніпровське ШЕУ.pdf 15.03.2017 18:47
- Платіжне доручення.jpg 15.03.2017 18:47
- Довідка з казначейства про зарахування коштів.jpg 16.03.2017 14:31
- Стосовно скраги.pdf 17.03.2017 14:07
- рішення від 20.03.2017 № 1332+лист Замовнику.pdf 20.03.2017 19:27
- Інформація про резулютивну частину рішення від 04.04.2017 № 1759.pdf 04.04.2017 18:27
- рішення від 04.04.2017 № 1759.pdf 06.04.2017 20:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2017 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2017 20:03
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2017 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунені шляхом внесення змін до тендерної документації.