• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби (ДК021:2015:24450000-3-Агрохімічна продукція (НК021:2019: 47631-засіб дезінфікуючий для медичних виробів)

Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані якукраїнською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

95 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 12:24 - 18.02.2021 08:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a0d7b36268a14586ac95b111b171982f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-005153-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник-хабарник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, прописані режими використання з зазначенням експозицій, характерних тільки певній торговій марці одного виробника. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності! І ще, не ганьбиться- прибиріть з документації посилання на Накази МОЗ №325 та №552, в них жодного слава немає щодо економічності дезінфікуючих засоібів і можливості приготування певної кількості літрів робочого розчину.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник у своїй діяльності цілком і повністю у своїй роботі дотримується вимог чинного законодавства та повідомляє що частиною 4 статті 14 Закону України "про публічні закупівлі", вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/ або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. При опублікуванні оголошення спрощеної процедури закупівлі керувались нормами діючого Закону України" Про публічні закупівлі" та листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06, в якому не зазначений обовязок вказувати аналоги або еквівалент предмета закупівлі, та відповідно норма закону не зобовязує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає лише його право на це. Дезінфекційний засіб має відповідну державну реєстрацію реєстрі дезінфекційних засобів, який має високі якісні та техзнічні характеристики, наш заклад бажає закупити перевірений дезінфікуючий засіб за критерієм "Ціна-якість", оскільки Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб. Тож дискримінаційних порушень на які ви вказуєте вимозі та порушень принципів здійснення публічних закупівель з боку Замовникам немає, бо будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі щодо постачання дезінфікуючих засобів, котрі зазначені у Оголошенні, а тому Замовник не вбачає підстав для задоволення вашої вимоги. Замовник у Додатку 1 ло Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Медико технічні вимогт до товару" шляхом внесення змін будуть видалені п.10, п.11
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні