• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мясопродукти ( Ковбаса варена в/г, Сарделька в/г, Сосиска 1 гат, Ковбаса напівкопечна в/г, Шинка в/г, код за ДК 021:2015 - 15130000-8 - М’ясопродукти, деталізов код-15131120-2 - Ковбасні вироби 15131130-5 - Ковбаси; 15131410-2 - Шинка)

Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля здійснюється на очікувану вартість товару на 2021 рік.

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 27.12.2020 01:36 - 02.01.2021 15:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність інформації про необхідні технічні, якісні такількісні характеристики

Номер: 941acdb7117e4a91a6c11f47c20a2d00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-27-000007-b.a2
Назва: Невідповідність інформації про необхідні технічні, якісні такількісні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику при прийнятті рішень керуйтеся законом України «Про публічні закупівлі», а не власними амбіціями. Перегляньте, Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі поданої ФОП Бурич А.С. : - Ковбаса варена «Елітна» має відповідати вимогам ТУ У 15.1-35856863-002:2011 чи все ж таки ДСТУ 4436:2005 ??? Також зверніть увагу на те, що в "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" вказані найменування продукції і посилання на відповідність ДСТУ 4436:2005, який є у відкритому доступі, але там таких найменувань немає. Декларація виробника, подана в складі пропозиції ФОП Бурич А.С. видана невідомо якому товароотримувачу а також там немає ні Ковбаси вареної в/г "Елітної", ні Сосисок 1 г ЛЮКС, ні Сардельок в/г "Екстра" що відповідають ДСТУ 4436:2005. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши пропозицію ФОП Бурич А.С., встановлено що Учасником подані усі документи відповідно до вимог оголошення. Подано декларацію на якість та в доповнення надано гарантійний лист за №177 від 4.01.2021 року про надання документів, що засвідчують якість продукції при кожному постачанні товару, що передбачено оголошенням ( надати посвідчення про якість або гарантійний лист). Окрім цього, зазначаємо, що асортимент ковбасних виробів в Україні представлений значною кількістю товару що відповідає вимогам замовника та має різні найменування, замовник не обмежує учасників продукцією певних виробників чи певних найменувань, відповідно до розгляду приймаються пропозиції на постачання товару, який відповідає вимогам викладеним в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: 74297b55023b48ab9a49689b73794fa1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-27-000007-b.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-12-27-000007-b, Зяньковецьким психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник) проводиться закупівля «Предмет закупівлі: Мясопродукти ( Ковбаса варена в/г, Сарделька в/г, Сосиска 1 гат, Ковбаса напівкопечна в/г, Шинка в/г, код за ДК 021:2015 - 15130000-8 - М’ясопродукти, деталізов код-15131120-2 - Ковбасні вироби 15131130-5 - Ковбаси; 15131410-2 - Шинка)». Згідно із реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь в даних торгах беруть Приватне підприємство "Агропродукт", ФОП Бурич Анастасія Сергіївна та ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ". За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надано Приватне підприємство "Агропродукт" (далі - Скаржник). Замовником, проведено розгляд тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам оголошення. За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію Приватного підприємства "Агропродукт". Однак, наше підприємство не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме: Щодо першої підстави для відхилення повідомляємо, що жодним пунктом оголошення не встановлено вимог про необхідність зазначення конкретних найменувань м’ясопродуктів в інформації про технічні та якісні показники. Окрім того, Замовник мав змогу встановити конкретні найменування згідно декларації виробника наданої у складі пропозиції скаржника, а інформація щодо характеристик товару зазначена в підписаному технічному завданні і гарантійному листі про відповідність якості товару заявленій в оголошенні наданих у складі пропозиції. В даних документах точно, достовірно та зрозуміло вказана інформація щодо характеристик запропонованого товару. По наступній підставі для відхилення повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 формальними (несуттєвими) вважаються помилки, зокрема окрема сторінка (сторінки), копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) та подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа, а отже не завірення певних документів учасником не може бути підставою для відхилення. Окрім того, нами надані скановані копії оригіналів документів. А на виконання вимоги щодо наявності підпису на документах пропозиції, ми здійснили шляхом накладення КЕП/ЕЦП на усю пропозицію. Кваліфікований підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Використання КЕП/ЕЦП дозволяє підтвердити цілісність підписаних документів та ідентифікувати підписувачів. Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний докуметообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Статетю 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Щодо третьої підстави для відхилення зазначаємо, що Замовником вимагався виключно лист про те, що протягом останнього року до дати проведення електронного аукціону за даною процедурою закупівлі, при постачанні іншим замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. Скаржником такий лист надано, адже Приватне підприємство "Агропродукт" є сумлінним постачальником продукції і не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень. А підстава для відхилення, надумана уповноваженою особою є неправомірною і жодним чином не суперечить інформації зазначеній в довідці. Чомусь дивно, що уповноважена особа Замовника самостійно прийняла рішення щодо суперечності інформації, а не скористалася своїм правом щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у випадку наявності сумнів. Щодо не зазначення в довідці про виконання аналогічних договорів коду ЄДРПОУ Замовника повідомляємо, що вказані коди зазначені в аналогічних договорах наданих у складі пропозиції, а тому Замовник міг встановити дану інформацію з інших документів. Ідентичної позиції дотримується Постійно-діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо відхилення нашої пропозиції є неправомірним і підлягає скасуванню. Також повідомляємо, що відповідні листи направлені до Державної аудиторської служби та Національної поліції України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику ! Розглянувши Ваше звернення за результатами розгляду поданої Вами тендерної пропозиції повідомляємо наступне: Відповідно до п.11 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши вашу пропозицію, як найбільш економічно вигідну, встановлено не відповідність поданих документів вимогам вказаним в оголошенні, тому відповідно до п. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Щодо першої підстави відхилення вашої пропозиці, звертаємо вашу увагу, що нами додатком 1 передбачено Технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками спрощеної закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за нижченаведені показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо. Інформація про технічні та якісні показники предмета закупівлі подана без вказання конкретних найменувань м'ясопродуктів, що не дає змоги перевірити та визначити відповідність поданої пропозиції умовам тендерної документації. Інформація про харчовий продукт має бути точною, достовірною та зрозумілою для споживача та не повинна вводити в оману щодо характеристик, властивостей, складу харчових продуктів. По наступній підставі стосовно не завірянні документів, звертаємо вашу увагу що нами дані вимоги передбачені оголошенням, а саме: Додаток 2 . Примітки: а) всі документи, які повинен Учасник надати до складу тендерної пропозиції (за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою* Учасника та скріплені надписом «Згідно з оригіналом»; П.3 додатку 2 - Копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. ( Паспорт Худенко А. ) П.5.2 Оголошення передбачено наступне - Учасник не засвідчує документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. – таких документів вами не подавалося. Щодо третьої підстави, звертаємо вашу увагу, що підстава для відхилення не «надумана уповноваженою особою», а перевірена в системі PROZORO, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель за адресою - https://bi.prozorro.org/, де зафіксовано розірвані договора в кількості – 2 шт у березні місяці 2020 року. Замовником не можливо встановити причину розірвання договорів, а Учасником не подана відповідна інформація, що суперечить поданому гарантійному листу. Окрім цього, уповноважена особа звернула увагу на довідку про виконанні договора, зазначені у складі вашої тендерної пропозиції, та по яких надані листи відгуки. Договора зазначені на дуже малі суми ( 187,40;670,00;224,00;98,70) та є одноразовими, що не є показником для проведення аналізу виконання договорів ( при оголошенній закупівлі Замовника – 190 тис. грн.), та досить важко судити про «сумлінність» постачальника, окрім цього переважна більшість договорів на закупку М'яса, а не М'ясопродуктів. Необхідно зазначити, що у період уточнень вами не було надано запитань (уточнень) щодо документації, а відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці своєї пропозиції. Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Виходячи з вищевикладеного, враховуючи вимоги статті 4 та 11 Закону, повідомляємо, що Ваша вимога підлягає відхиленню та не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2021 09:20