• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Підшипники

Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

1 642 730.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 425.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 09:55 - 06.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга ТОВ "МАНТІКОР" на положення тендерної документації

Номер: 9a5d050ba1ad49cdb496469e35a54f1d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000298-b.b3
Назва: Скарга ТОВ "МАНТІКОР" на положення тендерної документації
Скарга:
Скарга на положення тендерної документації
Дата розгляду скарги: 16.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.11.2020 23:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.11.2020 00:40
Автор: ТОВ МАНТІКОР, Берднікович Марина Михайлівна +380682012700 mntkr@ukr.net
Вимога
Відхилено

усунути дискримінаційні вимоги

Номер: f05bc00f62b344acb2e0839fcd82ebb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000298-b.a2
Назва: усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наше підприємство планує прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю підшипників. Ознайомившись із тендерною документацією, виявилося, що низка вимог є дискримінаційними, та призведкть до штучного обмеження участі всіх можливих учасників. Зокрема, документацією передбачено постачання продукції до 31.12.2020 року. Враховуючи той факт, що аукціон очікується 16.12.2020 року, договір може бути укладений не раніше 29.12.2020 року. Предметом закупівлі передбачено чималу кількість підшипників, які не можуть бути фізично поставлені в один день. На підставі викладеного та з метою забезпечення завершення закупівлі укладенням договору та його фактичного виконання просимо внести зміни до тендерної документації та продовжити строк дії договору до 31.03.2021р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. Внести такі зміни до тендерної документації не маємо можливості, оскільки даний предмет закупівлі включено до річного плану закупівель на 2020 рік. Тобто у замовника наявна потреба у закупівлі відповідного товару саме у 2020 році. Для продовження строку дії договору до 31.03.2021р. необхідно оголошувати нову процедуру за планом на 2021 рік. Також наголошуємо, що згідно з частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога розбити на окремі лоти

Номер: f0ecb1d724f642028b582991ff47e22d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000298-b.a1
Назва: Вимога розбити на окремі лоти
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Однак ознайомившись із умовами тендерної документації, ми змушені звернутися до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації з огляду на наступне. Аукціон призначено на 16 грудня 2020р., у той час, як строк дії договору до 31.12.2020р. Умовами проекту договору передбачено, що поставка продукції здійснюється на підставі рознарядки протягом строку дії договору. Отже на поставку продукції – у учасника-переможця буде лише 6 (шість) днів (це із врахуванням того, що після аукціону протягом 10-денного строку на оскарження замовник не має право укладати договір). Однак дана продукція має свої унікальні якості та застосовується лише на пасажирських вагонах, які знаходяться під контролем АТ «Укрзалізниця». Також беручи до уваги високу вартість продукції, вона виготовляється під конкретні замовлення та не зберігається на складах у таких обсягах. Виробничий строк на виготовлення значно більше, ніж 6 (шість) днів, які залишаються на поставку. Великий обсяг продукції, який необхідно поставити протягом 6 (шести) днів та відсутність можливості у учасників виконати поставку призведе до невиконання умов договору, накладення на учасника-переможця штрафних санкцій, а головне – до зриву плану забезпечення структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця» необхідними запасними частинами для ремонту рухомого складу. Враховуючи вищевикладене звертаємося до Вас із проханням розбити предмет закупівлі на декілька окремих лотів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. Внесення таких змін до тендерної документації є недоцільним. Додатково повідомляємо, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено