-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Циркуляційний насос Wilo-TOP-S 50/15 (виготовлений в Німеччині)
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2017 15:44 - 13.02.2017 15:49
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження
Номер:
bac29768f0f340068244073edb4b6898
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-07-001579-c.c1
Назва:
оскарження
Вимога:
Відділом освіти Стрийської РДА (надалі - Замовник) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури та 07 лютого 2017 року Замовником оприлюднене оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу із закупівлі — Водяні насоси (код ДК 021:2015: 42122130-0): Циркуляційний насос Wilo-TOP-S 50/15 (виготовлений в Німеччині) – 3шт, номер оголошення UA-2017-02-07-001579-c (надалі - Оголошення). У пункті 2 додатку №1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) оголошення міститься наступна вимога: Учасник повинен надати копію сертифікату, що засвідчує офіційне дилерство з продажу продукції торгової марки Wilo Top. Вважаю зазначену вимогу дискримінаційною, такою, що різко, штучно та необґрунтовано звужує коло потенційних учасників відбору до осіб, що є офіційними представниками предмета закупівлі (в Україні є небагато потенційних учасників), належність до останніх при тому може тлумачитись Замовником довільно та суб’єктивно, на власний розсуд, зокрема для надання направомірних антиконкурентних переваг заздалегідь визначеним учасникам відбору. До того ж, надання зазначеного у Вимозі документу не створює для «офіційних дилерів на території України» та надавачів таких сертифікатів жодних юридичних наслідків, не породжують для них жодних прав та обов’язків та не встановлюють жодної відповідальності за невиконання учасником-переможцем умов договору про закупівлю (зокрема й у випадку неможливості постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни) - а відтак, Вимога не виконує жодної іншої функції, окрім дискримінації учасників та зменшення рівня конкуренції. ФОП Романюк Р.Р., що здійснює сталу та успішну господарську діяльність, зокрема, не має правовідносин із виробниками чи «офіційними представниками (виробників) на території України», відтак, Вимога порушує його право на участь у процедурі закупівлі. Такі дії Замовника порушують один з базових принципів здійснення закупівель –недискримінації учасників та прямі вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції та порушує право Суб’єкта оскарження на участь у зазначеній процедурі закупівлі.
На підставі наведеного вище, керуючись частинами 1,2,9 статті 18 Закону № 922-VIII НЕ ЗГІДНИЙ із рішенням Замовника про дискваліфікацію ФОП Романюк Р.Р. та скасуванням раніше винесеного рішення, закріпленого протоколом №3 від 20.02.2017р., про визнання переможцем у процедурі закупівлі ФОП Романюк Р.Р. В іншому випадку дана скарга буде направлена в Антимонопольний комітет України та в Національне бюро протидії корупції
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-відповідь на скаргу 24.02.2017 15:19
Дата подачі:
22.02.2017 21:13
Вирішення:
Вважаємо, що ваша скарга не є обгрунтованою, оскільки предмет закупівлі, технічні та кваліфікаційні вимоги у допорогових закупівлях прописуються на вимогу Замовника.
А також, варто зауважити що беручи участь у даному аукціоні, ви були ознайомлені з нашими вимогами і брали на себе зобов’язання задовольняти їх. Взявши участь у закупівлі, Ви автоматично погодились з ними, оскільки для уточнень і виставлення вимог був виділений термін.
Статус вимоги:
Не задоволено