• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Повнокольорове LED табло

Повнокольорове LED табло - 1 шт.

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2017 10:54 - 16.01.2017 11:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії замовника

Номер: 052f9710f4274a378141e72e9b0f58e0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-13-000208-a.c2
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
1. Замовник: 1.1. Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 31806946. 1.3. Місцезнаходження: вул. Народного Ополчення,16, м. Київ, 03151. 2. Предмет закупівлі: 2.1 Найменування предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015-31711200-5 - Електронні табло (Повнокольорове LED табло); 2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Повнокольорове LED табло - 1 шт. 2.3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З дати укладання договору до 31.12.2017 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 13.01.2017 року № UA-2017-01-13-000208-a; 4.Дата та час початку Аукціону: 19.01.2017 року о 15:35; 5. Дата та час закінчення Аукціону: 19.01.2017 року о 15:56; 6. Кандидат, пропозиція якого оцінюється: 6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Лукашов Віктор Миколайович. 6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2323101136. 6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, будинок 59А, квартира 2. 6.4. Ціна пропозиції: 24 998,00 грн., без ПДВ; 6.5. Ціна пропозиції за результатами Аукціону: 21 690,00 грн., без ПДВ; 7. Доводи скарги: 7.1 ФОП Лукашов В.М. (далі Заявник) подав документи для участі у закупівлі. 19.01.2017 р. Пропозиція отримала статус – Успішна, тобто усі необхідні документи були надані у повному обсязі, та відповідають всім критеріям Замовника. 8. Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника пропозиція Заявника 24.01.2017 року була відхилена. Причина відхилення:: Згідно п.6.6. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 «інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. Згідно п. 6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Зважаючи на викладне вище, Учасник пропозиція якого в екранній формі відображена як "включаючи ПДВ" повинен надати відповідні документи у складі своєї пропозиції. Або лист-роз'яснення щодо їх відсутності. Наявність невідповідностей у змісті пропозиції Учасника свідчить або про надання недостовірної інформації Замовнику або про невідповідність пропозиції вимогам документації. 9. Заявник з відмовою не згоден з наступних причин: 9.1. Стосовно п.6.6. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" на який робить посилання Замовник: Заявник приймав участь у Аукаціону, через майданчик ТОВ «Е-Тендер» (адреса в інтернеті http://e-tender.ua) . На наше звернення щодо відображення повідомлення "включаючи ПДВ", біля нашої пропозиції зазначеній в екранній формі Системи при подачі пропозиції (Додаток 1), оператор майданчика дав роз’яснення, що повідомлення "включаючи ПДВ" додається автоматично і його не можна видалити при формуванні заявки на участь у Аукціоні. 9.2. Стосовно п.6.9. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" на який робить посилання Замовник: Електронний майданчик ТОВ «Е-Тендер» (адреса в інтернеті http://e-tender.ua) є офіційний майданчик( тобто дотримується усіх необхідних норм, правил, наказів) , з якого може прийняти участь у аукціоні кожен бажаючий, а всі необхідні документи додані у повному обсязі та вони є правильними, що підтверджує статус на майданчику – Пропозиція успішна. Та в Документах пропозиції, ціна вказана БЕЗ ПДВ. На підставі вище викладеного Заявник вимагає: 1. Скасувати «Протокол (рішення) засіданням Комітету про відхилення пропозиції Кандидата» 2. Визнати ФОП Лукашова Віктора Миколайовича переможцем Аукціону
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.02.2017 19:37
Автор: Фізна особа-підприємець Лукашов Віктор Миколайович, Лукашов Виктор Миколайович 380502818229 oleghdlt@gmail.com
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії Замовника

Номер: b8dbd080e13146999b185263b5220abf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-13-000208-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
1. Замовник: 1.1. Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 31806946. 1.3. Місцезнаходження: вул. Народного Ополчення,16, м. Київ, 03151. 2. Предмет закупівлі: 2.1 Найменування предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015-31711200-5 - Електронні табло (Повнокольорове LED табло); 2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Повнокольорове LED табло - 1 шт. 2.3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З дати укладання договору до 31.12.2017 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 13.01.2017 року № UA-2017-01-13-000208-a; 4.Дата та час початку Аукціону: 19.01.2017 року о 15:35; 5. Дата та час закінчення Аукціону: 19.01.2017 року о 15:56; 6. Кандидат, пропозиція якого оцінюється: 6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Лукашов Віктор Миколайович. 6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2323101136. 6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, будинок 59А, квартира 2. 6.4. Ціна пропозиції: 24 998,00 грн., без ПДВ; 6.5. Ціна пропозиції за результатами Аукціону: 21 690,00 грн., без ПДВ; 7. Доводи скарги: 7.1 ФОП Лукашов В.М. (далі Заявник) подав документи для участі у закупівлі. 19.01.2017 р. Пропозиція отримала статус – Успішна, тобто усі необхідні документи були надані у повному обсязі, та відповідають всім критеріям Замовника. 8. Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника пропозиція Заявника 24.01.2017 року була відхилена. Причина відхилення:: Згідно п.6.6. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 «інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. Згідно п. 6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Зважаючи на викладне вище, Учасник пропозиція якого в екранній формі відображена як "включаючи ПДВ" повинен надати відповідні документи у складі своєї пропозиції. Або лист-роз'яснення щодо їх відсутності. Наявність невідповідностей у змісті пропозиції Учасника свідчить або про надання недостовірної інформації Замовнику або про невідповідність пропозиції вимогам документації. 9. Заявник з відмовою не згоден з наступних причин: 9.1. Стосовно п.6.6. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" на який робить посилання Замовник: Заявник приймав участь у Аукаціону, через майданчик ТОВ «Е-Тендер» (адреса в інтернеті http://e-tender.ua) . На наше звернення щодо відображення повідомлення "включаючи ПДВ", біля нашої пропозиції зазначеній в екранній формі Системи при подачі пропозиції (Додаток 1), оператор майданчика дав роз’яснення, що повідомлення "включаючи ПДВ" додається автоматично і його не можна видалити при формуванні заявки на участь у Аукціоні. 9.2. Стосовно п.6.9. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" на який робить посилання Замовник: Електронний майданчик ТОВ «Е-Тендер» (адреса в інтернеті http://e-tender.ua) є офіційний майданчик( тобто дотримується усіх необхідних норм, правил, наказів) , з якого може прийняти участь у аукціоні кожен бажаючий, а всі необхідні документи додані у повному обсязі та вони є правильними, що підтверджує статус на майданчику – Пропозиція успішна. Та в Документах пропозиції, ціна вказана БЕЗ ПДВ. На підставі вище викладеного Заявник вимагає: 1. Скасувати «Протокол (рішення) засіданням Комітету про відхилення пропозиції Кандидата» 2. Визнати ФОП Лукашова Віктора Миколайовича переможцем Аукціону
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно п.6.6. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 «інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. Згідно п. 6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Зважаючи на викладне вище, Учасник пропозиція якого в екранній формі відображена як "включаючи ПДВ" повинен надати відповідні документи у складі своєї пропозиції. Або лист-роз'яснення щодо їх відсутності. Наявність невідповідностей у змісті пропозиції Учасника свідчить або про надання недостовірної інформації Замовнику або про невідповідність пропозиції вимогам документації. Отже, вважаємо скаргу-вимогу Учасника стосовно скасування відхилення його пропозиції безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.01.2017 14:07
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2017 17:38
Підтвердження вирішення: Згідно п.6.6. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 «інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. Згідно п. 6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Зважаючи на викладне вище, Учасник пропозиція якого в екранній формі відображена як "включаючи ПДВ" повинен надати відповідні документи у складі своєї пропозиції. Або лист-роз'яснення щодо їх відсутності. Наявність невідповідностей у змісті пропозиції Учасника свідчить або про надання недостовірної інформації Замовнику або про невідповідність пропозиції вимогам документації. Отже, вважаємо скаргу-вимогу Учасника стосовно скасування відхилення його пропозиції безпідставною.