• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби згідно національного переліку (Clozapine, Benzylpenicillin, Valproic acid, Phenytoin, Carbamazepine, Lamotrigine, Lamotrigine, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Prednisolone)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 12:16 - 03.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-22-000626-b

Номер: c9d9aad192784e65ad045540e2bdb160
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-000626-b.b1
Назва: Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-22-000626-b
Вимога:
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-22-000626-b
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2020-01-22-000626-B.B1) щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю товару - Код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби згідно національного переліку (Clozapine, Benzylpenicillin, Valproic acid, Phenytoin, Carbamazepine, Lamotrigine, Lamotrigine, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Prednisolone) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-22-000626-b), керуючись вимогами частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою дотримання принципів здійснення закупівель щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, вважаємо за доцільне довести до Вашого відома наступне: Згаданий Вами спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19 грудня 2018 року містить не зазначення недопустимості вимагання, а рекомендації замовникам не висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. У свою чергу, тендерним комітетом під час встановлення необхідності надання гарантійного листа було дотримано вимоги законодавства щодо недопущення будь-яких дискримінаційних умов. З цією метою забезпечено право учасників надавати даний гарантійний лист не лише від виробника, а й від його представництва/філії або представника/дилера/дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, що значно розширює можливість учасником отримання такого листа. Так, гарантійним листом підтверджується можливість поставки запропонованого товару учасником, оскільки це є підтвердженням того, що постачатимуться передусім не фальсифіковані препарати. Окрім цього, вимога про надання гарантійного листа надає Замовнику гарантію своєчасного постачання товару у необхідній кількості, відповідної якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, визначені згідно вимог тендерної документації. Надання гарантійного листа від виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником) є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, а також з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігання можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі. Адже лист від виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України та є гарантією належної поставки продукції. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору, Замовник, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції гарантійного листа (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником), має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання, що у свою чергу гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов'язань щодо постачання препаратів належної якості. Реєстраційне посвідчення, інструкція до застосування лікарського засобу, висновок про якість ввезеного засобу може бути наданою учасниками до оригінальних препаратів, однак відсутня гарантія постачання цих же препаратів у оригінальній формі, а не фальсифікованих. Крім цього, відсутність гарантії постачання препаратів у оригінальній формі стосується також контракту між виробником (його представником), певним дистриб'ютором та учасником. Отже, надання вищезазначеного гарантійного листа є свідченням того, що учасник закуповує оригінальні препарати, які в подальшому постачатимуться в разі визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на вищевказане, повідомляємо, що Замовником дотримано рекомендації спільного Листа МЕРТ та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та не спричинено дискримінацію потенційних учасників закупівлі, адже, з метою підтвердження оригінальності запропонованого учасником товару, такий лист учасник може отримати не лише від виробника, а й від будь-якого офіційного представника/дилера/дистриб’ютора препарату тощо. У зв’язку з цим, вважаємо, що тендерна документація за вказаною процедурою закупівлі складена із дотриманням вимог чинного законодавства України, забезпечує максимальну економію та ефективність використання державних коштів та гарантує наявність препаратів високої якості із тривалим терміном зберігання впродовж усього бюджетного року. Що виділення позиції №2 медико-технічних вимог в окремий лот, повідомляємо, що питання щодо визначення (встановлення) предмету закупівлі в цілому та/або виділення окремих позицій предмету закупівлі в окремі лоти відноситься до виключної компетенції Тендерного комітету та вирішується виходячи з виробничої необхідності/потреб замовника. При цьому, відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником передбачено право учасників пропонувати еквівалент товару, що є предметом закупівлі. Разом із цим гарантуємо дотримання вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель щодо забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням під час проведення процедур публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено