• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для наркозу (МНН –Суксаметоній; МНН – Тіопентал; МНН –Пропофол; МНН – Атракуріум)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2020 12:46 - 25.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-14-001169-c

Номер: 2e11f1124da84b5da75479a2758bff05
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-14-001169-c.c1
Назва: Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-14-001169-c
Вимога:
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-14-001169-c
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно вивчивши Вашу Вимогу (Скаргу) ідентифікатор: UA-2020-01-14-001169-с.с1 від 15.01.2010 року за предметом закупівлі: Засоби для наркозу (МНН –Суксаметоній; МНН – Тіопентал; МНН –Пропофол; МНН – Атракуріум; ( ДК 021:2015- 33600000-6 Фармацевтична продукція) тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне: Щодо посилання на спільне роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України (лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р.), варто звернути увагу на наступне: Відповідно до вказаного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Тобто у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. мова йде виключно про гарантійний лист від виробника та про строки поставки. При цьому, замовником у тендерній документації по закупівлі № UA-2020-01-14-001169-с вказано не лише виробник товару, але й вказані представництва, філії, що виключає будь – які обмеження для учасників. Крім того, вказана у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. рекомендація недоцільності висування вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, як доказ підтвердження строків поставки, також не може застосовуватися до закупівлі № UA-2020-01-14-001169-с , оскільки наявність авторизаційного листа в нашому випадку зумовлена в тому числі задля підтвердження якості продукції, поставки її у відповідній кількості з належними строками придатності. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації. З метою надання можливості учасникам довести свою спроможність своєчасного постачання якісних ліків у необхідній кількості та отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі фармацевтичної продукції, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні лікарські засоби, що є предметом зазначеної закупівлі. Також при формуванні вимог тендерної документації була врахована непроста ситуація в країні, вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Згідно із п.18 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі-товари, роботи чи послуги що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. №454 із змінами і доповненнями (далі -Порядок). Відповідно до Порядку, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі-МНН).У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках визначається МНН кожного лікарського засобу. При цьому замовник може визначети окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показником четвертої-восьмої цифри Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону, частина предмета закупівлі(лот)- визначена замовником частина товарів, робіт чи послу, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиціїна переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Також в п.3, п.2 статті 22 Закону вказано, що "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містит виріз "або еквівалент"." Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обовязку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі(лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників. Це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності. Як вбачається із положень тендерної документації, на виконання вищенаведених приписів закону, Замовник визначив предмет закупівлі за показником третього знака.
Статус вимоги: Не задоволено