-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Торги відмінено
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2019 09:34 - 18.10.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
76a8306fe6514199b63db1e67d9113f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-000091-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скрага чернігів УО фарба.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- 920.pdf 17.10.2019 19:57
- Сертифікат Колор СІМ.pdf 17.10.2019 19:57
- Лист Мінекономрозвитку.PDF 17.10.2019 19:57
- Скрага чернігів УО фарба.pdf 17.10.2019 19:57
- Сертифікат СІОПЛАСТ.pdf 17.10.2019 19:57
- Виписка ЄДР.pdf 17.10.2019 19:57
- Повноваження.pdf 17.10.2019 19:57
- Янтарь_ВД ISO 14024.pdf 17.10.2019 19:57
- Копія листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 19.09.2019.pdf 05.11.2019 23:08
- Копія листа Національного агентства з акредитації України від 10.09.2019.pdf 05.11.2019 23:08
- Доповнення до скарги.pdf 05.11.2019 23:08
- Рішення від 21.10.2019 №15063 + лист Замовнику.pdf 21.10.2019 20:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2019 №16128.pdf 07.11.2019 17:46
- Рішення від 06.11.2019 №16128 .pdf 11.11.2019 20:36
- Заперечення 30.10050.pdf 30.10.2019 16:24
- Заперечення на скаргу фарба ТОВ МІКОНТ 2 (ісо _тех. параметри).doc 30.10.2019 16:24
- Лист ТК.pdf 30.10.2019 16:24
- СЕС акрилові емалі та ін..pdf 30.10.2019 16:24
- СЕС Емалі Колорін.pdf 30.10.2019 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2019 19:58
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.11.2019 20:36
Вимога
Без відповіді
Стосовно дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
6d0ecf8917064b0fb504d55c242385a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-07-000091-c.c1
Назва:
Стосовно дискримінаційних умов в тендерній документації
Вимога:
Доброго дня.
Управління освіти Чернігівської міської ради 07.10. оголошено вже 6-ту за рахунком процедуру закупівлі «44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)» у 2019 році. При цьому Замовником як і попередніх процедурах передбачено вимогу стосовно надання сертифіката ДСТУ ISO 14024 по окремим частинам предмету закупівлі, а саме по водоемульсійним фарбам.
В черговий раз хочемо звернути увагу Управління, що сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 14024 не є обов’язковою відповідно до законодавства України, це ДОБРОВІЛЬНА, незалежна програма надання ліцензії, яка дозволяє використовувати екологічні маркування на продукції, зазначаючи загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції за результатами розгляду життєвого циклу, тобто вказує на наявність екологічних переваг, а не безпечність чи відсутність негативного впливу на навколишнє середовище.
Єдиним акредитованим органом у сфері «екологічна сертифікація» у періоди з 16.07.10 по 15.07.13 та з 12.10.17 по 11.10.22 було (та є наразі) ВГО «Жива планета», яке й видає сертифікати на відповідність ДСТУ ISO 14024. При цьому з 16.07.2013 по 11.10.2017 в Україні взагалі не було жодного акредитованого органу з оцінки відповідності, а сертифікати, які видавались ВГО «Жива планета» не можуть використовуватись оскільки вказана організація не була акредитована у вказаний період.
Окремої уваги заслуговує той факт, що НІ ОДИН з Учасників останньої процедури закупівлі, яка проводилась Замовником UA-2019-07-04-000753-c не надав у складі пропозиції чинних сертифікатів ДСТУ ISO 14024 на запропоновану ним продукцію.
Вказане тільки зайвий раз підтверджує, що вимога стосовно надання у складі пропозиції Учасниками сертифіката ДСТУ ISO 14024 на окремі позиції предмету закупівлі є дискримінаційною, та такою, яка ШТУЧНО ОБМЕЖУЄ коло Учасників процедури закупівлі адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють участь потенціальних учасників у процедури закупівлі через неможливість їх виконання у відведенні строки для подання пропозиції.
Показовим є той факт, що за час проведення з 31.01.2019 Управлінням процедур закупівлі фарби кількість Учасників, які приймали в них участь скоротилась з 10 (3 з яких були безпосередніми виробниками лакофарбової продукції) в першій процедурі до 3-х фірм-посередників в останній.
Складається таке враження, що Управління СВІДОМО ІГНОРУЄ той факт, що вимога стосовно надання сертифіката ДСТУ ISO 14024 НЕ МОЖЕ БУТИ ВИКОНАНА жодним з потенційних Учасників закупівлі чим взагалі ставить під загрозу завершення процедури закупівлі та забезпечення учбових закладів м. Чернігова фарбою для забезпечення в свою чергу належних умов навчання молоді.
Відповідність продукції медичним критеріям безпеки/показникам, вимогам діючого санітарного законодавства України, можливість використання у заявленій сфері застосування, зокрема й в будівлях учбових закладів, для потреб яких і закуповується Управлінням лакофарбова продукція в межах процедур закупівлі, можна підтвердити висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином у разі, якщо Управління дійсно має на меті лише отримання від Учасників підтвердження безпечності запропонованих ними лакофарбових матеріалів для навколишнього середовища та можливості застосування їх в учбових закладах, а не обмеження кола учасників, незрозумілим є встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції виключно сертифікату ДСТУ ISO 14024.
Враховуючи зазначене вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації вимоги стосовно надання Учасниками у складі пропозиції сертифіката ДСТУ ISO 14024, оскільки така вимога є дискримінаційною для більшості Учасників.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника, адже учбові заклади м. Чернігова з самого початку 2019 року так і залишаються не забезпеченими лакофарбовими матеріалами!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2019 17:21