• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та згущене молоко

Молоко та згущене молоко для закладів освіти

Торги відмінено

615 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 23.09.2019 01:21 - 05.10.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга

Номер: db08283bcfa7492dad57d1bd77789b9f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-23-000002-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
На неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Куц Марина Олександрівна +380503352740 lesay2007@ukr.net http://www.obmol.com.ua
Вимога
Без відповіді

Щодо неправомірного визнання Переможцем

Номер: 7cfd3107dd4b46348dac22f041c96800
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-23-000002-a.a1
Назва: Щодо неправомірного визнання Переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно ТД (оголошення № UA -2019-09-23-000002-a) щодо закупівлі “Молоко та згущене молоко”, додатку № 2 до ТД в п. 1.2. “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: “Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо). На виконання вище зазначеної вимоги, нами було надано відповідні документи, які підтверджують право власності на ПрАТ “Обухівський молочний завод” в цілому, а саме: п. 2.1.1. Скан-копія Свідоцтва про право власності, п. 2.1.3. Скан-копія договору купівлі-продажу земельної ділянки. На виконання вимоги п. 1.8. тендерної документації “Рішення компетентного органу про державну реєстрацію...” нами було надано Лист-роз'яснення щодо відсутності реєстру потужностей (п. 2.5.), з посиланням на ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР, так як в складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл Учасника для потужностей з виробництва харчових продуктів (п. 2.1.4.), тобто Ваша вимога щодо інформації про реєстрацію потужностей з нашої сторони потрібно вважати поданою в повному обсязі. Водночас, тендерний комітет, не дивлячись на порушення, які були допущені Учасником ПП “Торгпродсервіс”, визнає його переможцем. Однак, згідно п. 2.1. додатку № 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: «надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно таблиці», Учасником, ПП «Торгпродсервіс», надано довідку про працівників, згідно якої, в тому числі, присутні водії-експедитори. Водночас, в скан-копіях особистих медичних книжках у заявлених працівників немає підтвердження статусу, а саме не всі працівники мають посаду водій-експедитор. До того ж, відповідно до класифікатору професій України ДК 003:2010 посади водій-експедитор не існує, є лише водій автотранспортних засобів код КП 8322 та експедитор транспортний – 3422. Можемо зробити висновок, що учасник надає інформацію, що не відповідає дійсності та протирічить одна одній: в довідці – одне, в скан-копіях – інше. Згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося надання довідки про виконання аналогічних договорів не менше двох. Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано довідку про виконання аналогічного договору, лише на молоко 2,5% та 3,2% жирністю, а щодо молока згущеного — інформація у довідці відсутня, що суперечить вимогам тендерної документації. Згідно п. 3.2. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: ”Для підтвердження інформації щодо виконання аналогічних договорів, надати документальне підтвердження, а саме: в повному обсязі договорів/ори та видаткові накладні або актів взаєморозрахунків з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. В супереч вимогам, зазначених у Тендерній документації, Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано лише по 3-4 накладних до кожного договору на загальну суму по Договору № 41 — 1949,57 грн., хоча загальна сума договору складає 5 003 988,00 грн., та по Договору № 2 — 4091,10 грн., хоча загальна сума договору складає 3 813 998,00 грн., що говорить про те, що Учасником вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору не підтверджено. Отже, на підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 3 від 17.10.2019 року про дискваліфікацію пропозиції ПрАТ «Обухівський молокозавод» так як, подано повний пакет документів. Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 1 від 18.10.2019 року про визнання переможцем ПП «Торгпродсервіс» так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.