• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Малиновського району м.Одеси (джерело фінансування: кошти бюджету міста)

Торги не відбулися

756 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 784.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2019 09:38 - 25.08.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Рішенням Тендерного комітету КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «С.М. АРТ ГРУП», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо зазначені дії Замовника протиправними, дискримінаційними та такими, що порушують загальні принципи здійснення публічних закупівель.

Номер: 9e05552d16224d43a39c225786501867
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-000198-a.a4
Назва: Рішенням Тендерного комітету КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «С.М. АРТ ГРУП», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо зазначені дії Замовника протиправними, дискримінаційними та такими, що порушують загальні принципи здійснення публічних закупівель.
Вимога:
ВИМОГА Рішенням Тендерного комітету КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «С.М. АРТ ГРУП», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо зазначені дії Замовника протиправними, дискримінаційними та такими, що порушують загальні принципи здійснення публічних закупівель. Так, Замовником відхилено тендерну пропозицію ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» одною з підстав того, що нібито у складі пропозиції останнього відсутня інформація в довільній формі про якість матеріалів, які будуть застосовуватись при виготовленні меблів (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). Проте, ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» наданими у складі тендерної пропозиції документами та інформацією підтверджено відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зокрема, технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним в Додатку № 5 (Технічне завдання) до тендерної документації. Звертаємо увагу Тендерного комітету, що у складі тендерної пропозиції ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» наявний документ «Якість запропонованого товару» (стор. 9 файлу «Технічні характеристики.pdf»). В зазначеному документі наявна інформація про те, що шкільні меблі виготовлені з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров’я дітей відповідно до чинних в Україні стандартів. На матеріали, з яких виготовлено шкільні меблі, учасником надано відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Зазначений документ також підтверджують відповідність матеріалів, з яких виготовлені запропоновані меблі, вимогам Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України № 283 від 23.03.2018р., зокрема такій характеристиці, як міцність (гарантійний термін не менше 24 міс., вандалостійкість, стійкість до миючих та дезінфекційних засобів, дозволених для використання). При цьому слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» відсутній окремий документ з інформацією про якість матеріалів, які будуть застосовуватись при виготовленні меблів (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота), як того вимагає пункт 2 Додатку 4 до ТД. Проте, Замовник не врахував цього порушення, але саме це порушення було одним з зазначених причин для відхилення тендерної пропозиції ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (у складі якої були додані потрібні документи), чим допустив дискримінаційний підхід при розгляді тендерної пропозицій учасників закупівлі. Тендерним комітетом замовника прийнято рішення про визнання ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» переможцем закупівлі. Проте, тендерна пропозиція останнього не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так, ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» в порушення вимог підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до ТД не надано договір, зазначений у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (стор. 24 файлу «Пропозиція.pdf»), а саме договір на поставку замовнику КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» меблів для навчально-виховного процесу в учбові кабінети згідно ДК 021:2015 39160000-1 (шкільні меблі) на суму 122364,60 грн., а також позитивний відгук замовника на цей договір. При цьому, учасником ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано копію іншого договору № 3 від 06.06.2018р., укладеного із покупцем Одеський НВК №13 «Одеська ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназія» Одеської міської ради (платник - КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси»), на поставку столів в їдальню згідно ДК 021-2015 39140000-5 (меблі для дому), на суму 30000,00 грн. (стор. 25-30 файлу «Пропозиція.pdf»). Замовник в ТД визначив, що аналогічний договір в розумінні цієї документації є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі (меблі шкільні). Отже, наданий ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» договір на постачання меблів для дому (код ДК 021-2015 39140000-5) не є аналогічним до договору за предметом закупівлі – меблі шкільні (код ДК 021:2015 39160000-1). Таким чином, учасником ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору в порядку та спосіб, визначені замовником в Тендерній документації. Також, учасником ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Підпункт 2 пункту 1 Додатку 1 до ТД вимагає надання довідки про наявність працівників, яка має підтвердити шляхом наявності відповідних працівників спроможність виконати умови договору, а саме: здійснити доставку товару; здійснити зборку та наладку товару; здійснити введення в експлуатацію товару. При цьому, згідно наданої ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» довідки в останнього наявні такі працівники: директор, складальник виробів з дерева та два оператори установок на лінії обробки пиломатеріалів. Проте, учасником не підтверджено наявність водія, який керуватиме орендованим транспортом (інформація про який надана в довідці про наявність обладнання). Таким чином, ТОВ «С.М. АРТ ГРУП» не підтверджено наявність працівників, які забезпечать здійснення доставки товару. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо Тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «С.М. АРТ ГРУП».
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 18b5e26d963f4a63adfa7499e85f814a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-000198-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вимога дод.5, п.2. щодо надання скан-копії оригіналу авторизаційного листа виданого учаснику компанією-виробником Продукції (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Продукції є дискримінаційною.Згідно вимог тендерної документації у авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі; повноваження учасника на розповсюдження Продукції, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Продукції. Вимога щодо конкретного тексу, який має бути чітко визначений в листі, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки основна задача авторизаційного листа підтвердити повноваження учасника на розповсюдження продукції, і текс з допомогою якого вона буде викладена немає значення. Таким чином, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2019 01:21
Автор: ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ, Комерзан Юрій 380988164595 Siti.ti@i.ua
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 27025a36f41b4b5086c79bb32335757c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-000198-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вимога дод.5, п.2. щодо надання скан-копії оригіналу авторизаційного листа виданого учаснику компанією-виробником Продукції (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Продукції. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі; повноваження учасника на розповсюдження Продукції, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Продукції. Лист повинен підтверджувати повноваження учасника на розповсюдження продукції, але вимога щодо конкретного тексту, який має бути чітко визначений в листі є дискримінаційною.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: не актуально
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.08.2019 12:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.08.2019 01:13
Автор: ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ, Комерзан Юрій 380988164595 Siti.ti@i.ua
Скарга
Залишено без розгляду

не чітко визначені вимоги тендерної документації

Номер: 8e3eb7b1bb724784abc3c584b4a9e7cd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-000198-a.b1
Назва: не чітко визначені вимоги тендерної документації
Скарга:
У дод. 5 не чітко визначені вимоги, а саме «для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» п.1. Зі змісту зрозуміло, що ця вимога стосується учасників, які виробляють Продукцію особисто, але чомусь, на відміну від п.2 (в якому прописано кого стосуються вимоги) в п. 1 це не прописано, тобто вимоги не чіткі, з двозначним змістом.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.08.2019 19:07
Автор: ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ, Комерзан Юрій 380988164595 Siti.ti@i.ua