• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення попереднього звіту з аналізу безпеки «Обґрунтування безпеки при одночасному виконанні перевантаження ядерного палива та обслуговування (ремонту) парогенератора із застосуванням міцнощільних заглушок»

Завершена

2 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 700.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2019 15:09 - 19.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Затосування кодів

Номер: 5a474b2a787c484ba6f7f340450c2447
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-001604-b.c5
Назва: Затосування кодів
Вимога:
Доброго дня. Враховуючи вимоги та питання, що були завантажені на майданчик, щодо застосування коду ATHLET, сертифікатів тощо, вимагаємо від Замовника дотримуватись принципів здорової конкуренції під час їх розгляду для запобігання обмеження конкуренції, що дозволить прийняти участь у закупівлі кваліфікованим компаніям та за результатами редукціону зекономити державні кошти. У разі внесення змін щодо аналогічних договорів компанії з використання коду ATHLET та навченного персоналу саме коду ATHLET, вимагаємо висунути аналогічні вимоги до всіх кодів, що будут застосовані для надання послуги Учасником, а саме, до кодів для теплогідравлічного, імовірнісного, радіаційного, нейтронно-фізичного та інших типів аналізу. У разі посилення тендерної документації по відношенню до одного коду, вимагаємо посилити документації по всім напрямкам аналізу та застосування кодів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Технічні вимоги

Номер: 1c6197658a164789bed51e6ae3bd1651
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-001604-b.b4
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Пропонуємо виключити з Додатку 2 (технічні вимоги далі – ТВ) до Тендерної документації (ТД) п. 4.16, що містить дискримінаційні вимоги щодо наявності сертифікатів та ліцензій при використанні спеціалізованих пост-процесорних програм (наприклад, SNAP). По-перше, якщо Замовник вважає наявність документів, що зазначені у п.4.16, важливою для підтвердження кваліфікації Учасників, відповідні вимоги мають бути наведені у Розділі «Кваліфікаційні критерії» ТД. По-друге, пост-процесорні програми є другорядним допоміжним інструментом, і наявність вимог щодо обов’язкового надання сертифікатів при використанні пост-процесорних програм за умови відсутності будь-яких аналогічних вимог стосовно використання основних розрахункових програм є безпідставною та такою, що створює нерівні умови та штучні перешкоди для потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Підтвердження кваліфікації персоналущодо використання розрахункових кодів

Номер: 8e9f01c18bac4c45a12b72709616ef36
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-001604-b.c3
Назва: Підтвердження кваліфікації персоналущодо використання розрахункових кодів
Вимога:
З урахуванням складності сучасних розрахункових кодів, що застосовуються для обґрунтування безпеки АЕС (зокрема, розрахункового коду RELAP5/Mod 3.2, що згадується у технічних вимогах, та його аналогу ATHLET) та виняткового рівня відповідальності, що покладається на фахівців, які виконують розрахунки, пропонуємо внести до Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового підтвердження Учасниками закупівлі кваліфікації та достатнього рівня підготовки персоналу, що виконуватиме розрахунки з використанням цих кодів, шляхом надання відповідних сертифікатів. Вважаємо, що належним підтвердженням кваліфікації/рівня підготовки можуть бути виключно сертифікати про проходження навчання використанню коду(ів), що видані безпосередньо організацією-розробником коду, або організацією, що має необхідні повноваження від організації-розробника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

використання коду ATHLET

Номер: 34a6016d0119482aa46eb5c61ae97173
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-001604-b.b2
Назва: використання коду ATHLET
Вимога:
В Технічних Вимогах (ТВ) на надання послуги зазначена необхідність виконання аналізу наслідків у випадку відмови виробу (міцнощільних заглушок) під час перезавантаженні палива, при цьому для визначення часу до пошкодження палива в базовому наборі розрахункових сценаріїв чітко прописаний перелік експлуатаційних станів (ЕС) з розущільненим реактор, випадок об’єднання ректора та БВ тощо. Тобто для виконання зазначених оцінок необхідно враховувати наявність неконденсованих газів (повітря в гермооб’єму (ГО) реакторної установки), їх взаємодію з тепловиділяючими збірками тощо. При цьому слід зазначити, що відповідно до п.3.4 ТВ при надані послуги аналізи повинні бути виконані з залученням програмних розрахункових кодів, які включені до «Перечня разрешенных к использованию в ГП «НАЭК «Энергоатом» расчетных кодов для обоснования безопасности ядерных установок». З переліку дозволених до використання кодів для виконання подібних розрахунків для енергоблоків ЮУАЕС-3, ХАЕС-2, РАЕС-3, ЗАЕС-3,6 (див. п.2.3 ТВ) найкраще підходять розрахункові коди RELAP та ATHLET, які використовуються для обґрунтування безпеки кожного з вищевказаних блоків. У коді RELAP присутня тільки одна кореляція окислення оболонки твел цирконію парою. Кореляція окислення повітрям відсутня, тобто відсутнє утворення оксиду цирконії від кисню та нітриди цирконії від азоту. Також необхідно зазначити, що в Держатомрегулювання при виконанні Держекспертиз з ЯРБ вже неодноразово відзначала про некоректність результатів розрахунків при моделюванні неконденсованих газів за допомогою коду RELAP. Натомість у коді ATHLET присутній три кореляції окислення цирконію парою, а також вісім кореляцій окислення повітрям і одна кореляція утворення нітриду цирконію. Тобто для моделювання перехідних процесів з коректним визначенням часу до пошкодження палива застосування коду ATHLET є обов’язковим. Зважаючи на все вище викладене, пропонуємо включити в кваліфікаційні вимоги наступне: 1) В Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • Інформацію про участь у завершених послугах за напрямком розроблення звітів з аналізу безпеки АЕС з використанням коду ATHLET; • Інформацію про проходження спеціалізованого навчання з використання коду ATHLET з наданням копій відповідних сертифікатів. 2) В Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору додати вимогу використання коду ATHLET при наданні послуг з розроблення звітів з аналізу безпеки АЕС. 3) У разі, коли учасник планує використовувати для розрахунків теплогідравлічний код, що не входить до Переліку дозволених до використання в ДП «НАЕК «Енергоатом», він повинний це вказати у складі тендерної пропозиції та надати документальне підтвердження можливості застосування даного коду для моделювання процесів окислення з утворенням оксиду цирконію та нітриду цирконію. Учасник також повинен надати довідки, що зазначені у пунктах 1) та 2) для коду, що пропонується до застосовування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Науково-технічний центр" ДП "НАЕК "Енергоатом": Інформація, яка зазначена у даному зверненні щодо переваг та недоліків розрахункових кодів для умов, при яких виконується аналіз безпеки модифікації є актуальною. Таким чином, наявність кваліфікованого персоналу з відповідним досвідом роботи з розрахунковим кодом ATHLET буде враховано при визначені переможця редукціону. Але слід зазначити, що вимога надати підтвердження кваліфікації персоналу для роботи тільки з розрахунковим кодом ATHLET є дискримінаційною по відношенню до інших учасників торгів та суперечить вимогам використання розрахункових кодів зазначеним у п. 3.4 Додатку 2 до ТД. Виконавець може використовувати інші розрахункові коди за умови «надання результатів верифікації та валідації даних кодів, достатніх для обґрунтування їх застосування», а також відповідно до п. 5.4 Додатку 2 до ТД Виконавець повинен забезпечити підтримку Замовника при взаємодії з Регулюючим органом протягом усього строку виконання послуг. Таким чином для забезпечення рівних можливостей для всіх учасників торгів будуть внесені відповідні зміни до п. 5.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Аналогічні договори

Номер: 855dd7a4fbdb4ef78744f7fd12053bc5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-001604-b.c1
Назва: Аналогічні договори
Вимога:
На майданчику Prozorro Нами 31.07.2019 о 15:39:50 було поставлено питання щодо підтвердження досвіду аналогічних договорів. Організатор закупівлі 02.08.2019 о 15:25:43 надав відповідь, яка вимагає додаткового тлумачення, так як такий підхід Замовника обмежує права Учасників закупівлі. Організатор закупівлі вказав, що документ НП 306.2.106 не визначає структуру та вміст ПЗАБ і що вимоги до структури та вмісту ПЗАБ та ЗАБ визначені документами КНД 306.302, РД-95 та НП 306.2.162. Наразі, спостерігається різне трактування поняття «Попередній ЗАБ» та «ЗАБ модифікації», хоча слід керуватись суттю предмету закупівлі. Попередній ЗАБ розробляється на етапі проектування ЯУ, а предметом закупівлі фактично є локальний ЗАБ модифікації на діючих ЯУ, тому вимагати досвід розробки ЗАБ на етапі проектування ЯУ є не коректним. Дійсно, в документі НП 306.2.106 відсутні вимоги до ПЗАБ, а присутні вимоги до Звіту з аналізу безпеки об'єкта модифікації ЯУ, яким фактично і є предмет закупівлі. Зокрема, у п. 3.19 НП 306.2.106 наведено, що до технічного рішення про проведення монтажу об'єкта модифікації додається ЗАБ (попередній) проекту модифікації ЯУ, а у п.4.1-4.6 НП 306.2.106 наведено вимоги до документу. Тобто вимоги НП 306.2.106 відповідають предмету закупівлі. У п.5.1 НП 306.2.162 розтлумачено які звіти з оцінки безпеки АС розробляються залежно від етапу життєвого циклу ядерної установки та мети оцінки безпеки, п.5.2 НП 306.2.162 розтлумачено, що ПЗАБ розробляється на етапі життєвого циклу ядерної установки "проектування" та є одним з основних документів, необхідних для отримання ліцензії на будівництво та введення в експлуатацію ядерної установки, п.5.13 НП 306.2.162 наведено вимоги до розробки Звіту з оцінки безпеки модернізації (аналогічно предмету закупівлі). Тобто предмету закупівлі відповідають вимоги НП 306.2.106 в частині розробки Звіту з оцінки безпеки модернізації (п.5.13 тощо). Документ КНД 306.302 стосується вимог до змісту ПЗАБ на стадії отримання дозволу на будівництво АЕС, а не ПЗАБ на стадії підвищення безпеки (модифікації) діючих АЕС. Документ РД-95 стосується вимог до розробки ЗАБ діючих АЕС, а не ПЗАБ модифікацій, та не містить вимоги до змісту ПЗАБ модифікації. Відповідно до п. 1.1.3 РД-95 в склад ЗАБ входять наступні документи: основний документ та додатки (ДМАБ, ТОБ тощо). У розділі 2 РД-95 наводять вимоги до основного документу, зокрема, опис майданчика АЕС, верифікація проекту АЕС тощо. Тобто вимоги стосуються ЗАБ енергоблоку, а не локального ЗАБ модифікації. Враховуючи обмежену кількість символів для вимоги на майданчику Prozorro вище наведено короткий зміст вимоги. Враховуючи, що предметом закупівлі є саме модифікація діючої АЕС, тому вимагати досвід розробки ОАБ енергоблоку у відповідності до КНД 306.302 та РД-95, окремі вимоги документів можуть бути застосовані під час виконання робіт з предмету закупівлі, але вимагати досвід розробки від Учасника є дискримінацією. Логічним є вимагати досвід з розробки ЗАБ, що стосується модифікації діючих АЕС, що регламентується документами НП 306.2.106 та НП 306.2.162. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, "Аналогічними договорами вважаються договори на надання послуг за наступними напрямками: - розроблення звітів з аналізу безпеки модифікації АЕС;...", додати документ НП 306.2.162 до п.3.1 Технічних вимог на надання послуги, додати в п.3.1 Технічних вимог пункти документів КНД 306.302 та РД-95, якими слід керуватись під час надання послуги. В інакшому випадку залишаємо за собою право звернутись з оскарженням до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Науково-технічний центр" ДП "НАЕК "Енергоатом": В попередній відповіді від 02 серпня 2019 15:25 на запитання «Аналогічні договори, дата подання: 31 липня 2019 15:39» загальне посилання на документи КНД 306.302-96 «Требования к содержанию отчета по анализу безопасности АС с реакторами типа ВВЭР на стадии выдачи разрешения на ввод в эксплуатацию» та РД-95 «Руководящий документ. Требования к содержанию отчета по анализу безопасности действующих на Украине энергоблоков АЭС с реакторами типа ВВЭР» було надлишковим. Вимоги щодо відповідності структурі, змісту, обсягу та рівню деталізації звіту з аналізу безпеки зазначеної модифікації нормативним документам НП 306.2.106-2005, НП 306.2.162-2010 залишаються дійсними. В кваліфікаційних критеріях п. 5.1 розділу III ТД наявність аналогічних договорів за напрямком - «розроблення звітів з аналізу безпеки АЕС» відповідає вимогам п. 5.1 НП 306.2.162-2010 «Залежно від етапу життєвого циклу ядерної установки та мети оцінки безпеки розробляються такі звіти з оцінки безпеки АС: - попередній звіт з аналізу безпеки; - остаточний звіт з аналізу безпеки; - звіт з періодичної переоцінки безпеки; - звіт з аналізу безпеки зняття з експлуатації; - звіт з оцінки безпеки модернізації». Цей критерій передбачає, що персонал, який розробляв Звіти з аналізу безпеки енергоблоків АЕС та виконував періодичну переоцінку безпеки енергоблоків АЕС володіє достатньою кваліфікацією для розробки звіту з оцінки безпеки даної модифікації. Таким чином, вважаємо, що вимагати від учасників тільки досвід з розробки ЗАБ, що стосується модифікації діючих АЕС, буде дискримінацією для інших учасників. Зауваження щодо внесення до п. 3.1 Технічних вимог НП 306.2.162-2010 не відповідає дійсності, там вже є документ НП 306.2.162-2010 «Вимоги до оцінки безпеки атомних станцій». На вимогу, додати до п. 3.1 Технічних вимог пункти КНД 306.302-96 та РД-95, якими слід керуватися під час надання послуги повідомляю, що зазначені документи повинні бути використані в об’ємі достатнім для виконання п.4.6. НП 306.2.106-2005 «Має бути розглянуто вплив впровадження модифікованої системи на результати ЗАБ всієї ЯУ».
Статус вимоги: Відхилено