• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів

Код ДК 021:2015: 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів)

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2019 17:28 - 27.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування тендера

Номер: e57e8e200f304fbcb81c6efe9b5f00bc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000718-b.b2
Назва: Вимога про скасування тендера
Вимога:
не відповідність переможця кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2 тендерної документації
Вирішення: Відповідно до статті 11 ЦК підставами виникнення цивільних прав та обов'язків є:…1) договори та інші правочини (як узгоджене волевиявлення всіх його учасників (сторін). Згідно зі статтею 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно зі статтею 631 ЦК України, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Відповідно до наданого Учасником у складі тендерної пропозиції договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 року (із змінами) вказаний договір діє до 31 грудня 2019 року. Згідно зі статтею 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Крім того, згідно зі статтею 770 ЦК України, у разі зміни власника речі, переданої у найм, до нового власника переходять права та обов'язки наймодавця. Відповідно до п. 2 Додаткової угоди № 1 від 30.03.2018 року до договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 року, кожна зі сторін має право на дострокове припинення дії даної угоди, попередньо повідомивши іншу сторону за 30 діб. Таким чином, доказом розірвання договору може бути: - повідомлення про розірвання договору із відміткою про його отримання іншою стороною; - додаткова угода про розірвання договору; - рішення суду. На підтвердження розірвання договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 Вами не було надано відповідних документів, які могли б слугувати підставою для відхилення пропозиції ТОВ «АКРУ».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 02768b89a3e3477cb08b23282b1060dc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000718-b.a1
Назва: В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Згідно Тендерної документації Замовник встановлює дискримінаційні вимоги: додаток 2 розділ 1 пункт 1.1 підпункт 12), щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а (автотранспортна дільниця). Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України. Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від Замовника. Аналізуючи Публічні закупівлі за 2016-2019 роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-30 км або в межах м.Києва. Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем. Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва. В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі – встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Вимога щодо відстані станції технічного обслуговування обумовлена необхідністю проведення заходів щодо раціонального використання та економії коштів (враховуючи технічний стан мототранспортних засобів та умови їх експлуатації, за яких майже щоденно виникають питання щодо діагностики та ремонту різних вузлів та агрегатів), зокрема, шляхом скорочення експлуатаційних витрат (витрат палива, збереження ресурсу мототранспортних засобів) та оптимізації робочого часу працівників Підприємства, які використовують мототранспортні засоби для виконання функціональних обов’язків. Факт розташування достатньої кількості станцій технічного обслуговування мототранспортних засобів, в межах визначеної кваліфікаційним критерієм території (у тому числі – в Шевченківському, Солом’янському та Києво-Святошинському районах), спростовує Ваші судження про дискримінаційність та обмеження конкуренції, які, начебто, випливають зі встановленої нами вимоги. Окрім того, варто зазначити, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та неодмінно призведе до зайвих витрат часу в умовах щільного дорожнього трафіку та коштів на транспортування. Таким чином, враховуючи, що вимога щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а обґрунтована обставинами, зазначеними вище, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено