-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області.
Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області.
Завершена
1 694 795.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 694.80 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 694.80 UAH
Період оскарження:
24.01.2019 10:14 - 04.02.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга №5 від 26 квітня 2019 року з додатками.
Номер:
0f46894293a04fc2a7e59e0d1e663fac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000314-a.b5
Назва:
Скарга №5 від 26 квітня 2019 року з додатками.
Скарга:
Додатки:
1. Платіжне доручення №38 від 26 квітня 2019 року з підтвердженням банку.
2. Гарантійний лист про відсутність підстав.
3. Протокол № 42-2 про відхилення.
4. Протокол № 42-6 про переможця.
5. Скрін-шот підтвердження пов'язаних осіб.
6. Працівники ВОЛБУД-АТЛАНТ ПЛЮС.
7. Рахунок Атлант Плюс в Аваль.
8. Рахунок Атлант Плюс в казначействі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №5 від 26.04.2019р..pdf 29.04.2019 23:03
- платіжка № 38 з підтвердженням.pdf 29.04.2019 23:03
- гарантійний лист про відсутність підстав.PDF 29.04.2019 23:03
- протокол 42-2 про відхилення.docx 29.04.2019 23:03
- протокол 42-6 про переможця.docx 29.04.2019 23:03
- підтвердження пов'язаних осіб.docx 29.04.2019 23:03
- працівники ВОЛБУД-АТЛАНТ ПЛЮС.pdf 29.04.2019 23:03
- рахунок Атлант Плюс в Аваль.docx 29.04.2019 23:03
- рахунок Атлант Плюс в казначействі.docx 29.04.2019 23:03
- рішення від 06.05.2019 №5442 + лист Замовнику.pdf 06.05.2019 20:44
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2019 № UA-2019-01-24-000314-a.b5.pdf 20.05.2019 19:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2019 № 6461.pdf 23.05.2019 16:38
- рішення від 22.05.2019 № 6461.pdf 27.05.2019 23:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2019 23:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.05.2019 23:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.05.2019 23:03
Скарга
Виконана замовником
Скарга №2 від 25 березня 2019р.
Номер:
88867308ceed444bb3299a90dd2f077f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000314-a.a4
Назва:
Скарга №2 від 25 березня 2019р.
Скарга:
з додатками:
1. Платіжне доручення №26 від 25 березня 2019 року. з підтвердженням банку
2. Скрін-шот з сторінки закупівлі.
3. Скрін-шот підтвердження пов'язаних осіб.
4. Підсумкова відомість ТзОВ “Волбуд”.
5. Підсумкова відомість ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
6. Гарантійний лист фіктивний від Стеко на “АТЛАНТ ПЛЮС”.
7. Оригінальний лист від Стеко на “АТЛАНТ”.
8. Оригінальний лист від Стеко на ТОВ БК “Терон Девелопмент”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №2 від 25.03.2019р..PDF 25.03.2019 21:18
- платiжне_доручення_26.pdf 25.03.2019 21:18
- пiдтвердження_банку_ПАТ_АКБ_Л_вiв.pdf 25.03.2019 21:18
- скрін-шот з сторінки закупівлі (ЕЦП).docx 25.03.2019 21:18
- підтвердження пов'язаних осіб.docx 25.03.2019 21:18
- підсумкова відомість ВОЛБУД.pdf 25.03.2019 21:18
- підсумкова відомість АТЛАНТ ПЛЮС.pdf 25.03.2019 21:18
- Гарантійний лист фіктивний від Стеко на АТЛАНТ ПЛЮС.pdf 25.03.2019 21:18
- Оригінальний лист від СТЕКО на АТЛАНТ.pdf 25.03.2019 21:18
- Оригінальний лист від Стеко на Терон Девелопмент.pdf 25.03.2019 21:18
- рішення від 28.03.2019 № 3633 + лист Замовнику.pdf 28.03.2019 20:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2019 № 4455.pdf 15.04.2019 18:24
- Рішення від 12.04.2019 № 4455.pdf 17.04.2019 22:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2019 21:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2019 22:29
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2019 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою виконання рішення №4455-р/пк-пз від 12.04.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Будівельна Компанія "Терон Девелопмент" у формі протоколу №17 від 18.02.19р. та рішення про визначення переможцем ТзОВ "АТЛАНТ ПЛЮС" у формі протоколу №28 від 15.03.19р. та проведено повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!
Номер:
538204f258f841769f120f79d34a5de5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000314-a.c2
Назва:
ВИМОГА!
Вимога:
1) В Розділі III, частині 1 тендерної документації, замовником була написана вимога: - Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти ЕЦП/КЕП.
Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» не наклав ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКРІНШОТ ЗІ СТОРІНКИ ЗАКУПІВЛІ.docx 20.03.2019 13:59
Дата подачі:
20.03.2019 13:59
Вирішення:
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто вимоги ТОВ «БК «Терон Девелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №28 Засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 15 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо роз’яснення результатів тендеру пояснюємо наступне:
1. Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
2. Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога!
Номер:
aee2c85ee56d4d4f82be7cef0572cb07
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000314-a.b3
Назва:
вимога!
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати: 1. Ціна тендерної пропозиції повинна бути твердою та чітко визначена. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією. Примітки до Додатку 2 до тендерної документації: - порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; - Підсумкова відомість ресурсів (Відомість ресурсів) повинна бути надана учасником з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; - до очікуваної вартості закупівлі включено: кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва (в розмірі 1 % від вартості робіт (глав 1-9)); податок на додану вартість. До очікуваної вартості закупівлі не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами; Учасник ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції в файлі №3 подав кошторисні розрахунки: -Зведений кошторисний розрахунок; -Підсумкову відомість ресурсів з додатковим посиланням на виробника будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; -Договірна ціна. Проте в цих документів відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1 % від вартості робіт!!! Отже такі витрати не включені в ціну Учасника ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», тому ціна такого Учасника розрахована НЕ ВІРНО, і так, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому, пропозиція ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» підлягає відхиленню з підстав – не відповідність умовам тендерної документації. Отже, Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2019 14:01
Вирішення:
Тендерним комітетом Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянуто вимоги ТОВ «БК «Терон Девелопменд» з приводу результату проведеного тендеру Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (корпус початкових класів) на вулиці Кониського,9А в м. Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція) у вигляді протоколу №28 Засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 15 березня 2019 року з приводу всіх вказаних Вами вимог щодо роз’яснення результатів тендеру пояснюємо наступне:
1. Вважаємо, що переможцем тендеру правомірно визнано ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», оскільки жодних недоліків в тендерній документації даного учасника не виявлено і згідно вимог тендерної документації учасник ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» належним чином здійснював накладення ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, що підтверджується застосування ЕЦП/КЕП вперше 08.02.2019р. та вдруге 18.03.2019р.
2. Безпідставним вважаємо посилання ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на ту обставину, що в документах тендеру поданого учасником ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» відсутній розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 1% від вартості робіт, оскільки наявність даних розрахункових даних вбачається з комплексного вивчення поданих всіх видів кошторисної документації в документах учасника ТЗОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». А також ціна є твердою, що чітко видно в Договірній ціні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!!!!!
Номер:
1331e136b1754b53b556223a62319251
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000314-a.c1
Назва:
ВИМОГА!!!!!
Вимога:
Вимагаємо негайно скасувати протокол №17 від 18.02.19 р. , оскільки ПО-ПЕРШЕ: на ньому відсутні підписи семи членів тендерного комітету, а це грубе!!! порушення статті 11 ЗУ "Про публічні закупівлі" ,частини 4: Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. ПО-ДРУГЕ: в протоколі №17 від 18.02.19 р. вказана інформація яка не відповідає дійсності! В складі нашої тендерної пропозиції є довідка №2 від 06.02.2019р. про наявність обладнання і МТБ в якій зазначена інформація про складські і офісні приміщення, якими ми користуємося по договору оренди, що також поданий в складі нашої пропозиції, разом з довідкою, в папці Кваліфікаційні критерії!! Про які ще закриті майданчики ви пишете- нам не відомо???ЩО ТАКЕ ЗАКРИТИЙ МАЙДАНчИК??? Ми орендуємо офіс і склад- ці приміщення є закриті, що ще ви намагаєтеся ВИГАДАТИ??? Вимагаємо пояснити відповідно до якої статті ЗУ і згідно якого розділу тендерної документації ви відхилили нашу пропозицію - ЯКА ЗАКОННА ПІДСТАВА??? В Додатку 1 вимагалася в пункті 1.1: Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про складські приміщення/закритий майданчик, транспортні засоби, будівельні машини (механізми), виробнича база (у разі наявності) тощо, з позначкою навпроти - власне/оренда/договір про надання послуг тощо, а також з зазначенням найменування). Саме тому нами і подана інформація про СКЛАДСЬКІ ПРИМІЩЕННЯ!!! ПО-ТРЕТЄ: в протоколі №17 від 18.02.19 р. Написана ще одна ВИГАДАНА підстава для відхилення: що у складі нашої тендерної пропозиції подано вихідні листи, які не містять адресата (замовника), що не відповідає вимогам чинного законодавства???!!! Вимагаємо пояснити в якій статті ЗУ чи в якому розділі тендерної документації була написана така чітка умова-вказувати адресата (замовника)??? Ви навіть в Додатку 4 Форма «Тендерна пропозиція» цього не написали, оскільки Очевидно, що вся наша тендерна пропозиція підготовлена для замовника закупівлі в якій беремо участь!!! Ми за це до-речі 1700 грн. заплатили, а також оформили банківську гарантію на ім’я замовника, проект договору, тендерна пропозиція-всі ці документи підтверджують, що вони адресовані замовнику!!! Нам цікава ваша логіка- а кому ж тоді,як не Вам-Замовник всі наші документи тендерної пропозиції адресовані???)) Якщо ж вам це так принципово- то віднесіть це непорозуміння до формальних помилок, так як цього вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі" в статті 22, частини 3 : Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тому,вимагаємо негайно скасувати неправомірний протокол №17 від 18.02.19р. або в іншому випадку, обіцяємо, що нами буде подана скарга на рішення замовника та бездіяльність тендерного комітету в АМКУ!!!А також нами буде написана заява в правоохоронні органи і в Державну аудиторську службу України, щоб перевірили законність дій тендерного комітету,і наші документи на наявність підстав для відхилення!Окрім того, ви змушені будете і перед ЗМІ відповісти, чому Замовник не має інтересу і бажання в економії державних коштів в сумі 694795,00 грн (саме на таку суму наша пропозиція дешевша від очікуваної вартості закупівлі!))) Бо для нього це абсолютно НЕ важливо – а от відсутність на наших довідках адресата (замовника)-стало вирішальним критерієм оцінки).АБСУРД!
Пов'язані документи:
Замовник
- щодо вимоги.docx 21.02.2019 16:58
Дата подачі:
18.02.2019 19:02
Вирішення:
Щодо розгляду вимоги
Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянув вимогу щодо скасування протоколу №17 від 18.02.2019р. та повідомляє наступне.
Твердження, щодо порушення ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованим. Оскільки відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016р. №490 протокол розгляду тендерних пропозицій заповнюється електронною системою закупівель автоматично. На засіданні тендерного комітету 18.02.2019р. було прийняте колегіальне рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції, стосовно закупівлі UA-2019-01-24-000314-a, яке підписане всіма членами комітету. Відповідне рішення було завантажено до електронної системи закупівель та накладено ЕЦП уповноваженою посадовою особою замовника. Варто зауважити, що Законом не затверджено формат рішення, а також не передбачено обов’язок оприлюднювати рішення оформлене протоколом із наявністю підписів.
Вимога не містить викладених підстав, щодо скасування протоколу відхилення.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави скасування вищезазначеного протоколу.
Статус вимоги:
Не задоволено