• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (заміна) двох лікарняних ліфтів головного корпусу нежитлової будівлі літера «А» за адресою: Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Київська, 1» , код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 5 днів назад

8 535 984.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 02.10.2025 10:17 - 19.10.2025 00:00
Період оскарження для учасника ПрАТ "ОТІС": 04.12.2025 10:32 - 10.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 5cbd67112e81469899628c4bcbd3db80
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-02-002004-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2025 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.12.2025 16:56
Дата виконання рішення Замовником: 03.12.2025 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.11.2025 №17629-р/пк-пз виконано. Рішення (протокол) від 12.11.2025 №1-12/11 згідно з яким визначено приватне акціонерне товариство "ОТІС" переможцем Закупівлі скасовано.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a1772f8170dc42848ef3381c3e227135
Заголовок пункту скарги: незаконне обрання переможця торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 9.23. додатку 1 до тендерної документації: кошторисна документація, повинна бути складена у відповідності до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) з відповідними підтверджуючими документами, а саме: договірною ціною (вид договірної ціни – тверда).
Відповідно до п. 4.4 розділу 1 тендерної документації: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 30 червня 2026 року включно.

У складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл: 761_ДЦ_ДЦ Договірна ціна.pdf), в якій зазначено, що капітальний ремонт (заміна) двох лікарняних ліфтів головного корпусу нежитлової будівлі літера «А» за адресою: Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Київська, 1 здійснюється в 2025 році.
При цьому, у складі тендерної пропозиції надано графік (файл: 9.23 Графік виконання робіт.pdf), в якому вказано, що роботи будуть виконуватись до червня 2026 року.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОТІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

2. Відповідно до п. 9.23. додатку 1 до тендерної документації: кошторисна документація, повинна бути складена у відповідності до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) з відповідними підтверджуючими документами, а саме: план фінансування робіт по об’єкту.

До кінцевого строку подання тендерних пропозиції не було надано план фінансування робіт по об’єкту.
Замовник використав п.43 Особливостей, щоб надати можливість дозавантажити вказаний документ, проте він не мав вчиняти так дії.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОТІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

3. Відповідно до п. 8 додатку 1 до тендерної документації: постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2025 р. № 782 затверджено додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, до якого включено ліфти. Враховуючи, що виконання робіт згідно цієї процедури закупівлі передбачає набуття замовником у власність ліфтів, на виконання вимог чинного законодавства України, учасники у складі тендерної пропозиції мають надати:
1) Інформацію в довільній формі (у вигляді довідки, листа тощо) про наявність запропонованого (-и) таким учасником Товару(-ів), а саме ліфту(-ів), в Переліку локалізованих товарів на 2025 рік.
Інформація повинна містити:
- ID товару з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2025 )
- назву виробника товару, запропонованого Учасником у складі тендерної пропозиції
- ступінь локалізації товару (у відсотках).
Відповідно до п. 9 додатку 1 до тендерної документації: 9.9.На підтвердження застосування системи управління якістю стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів учасник подає у складі пропозиції оригінал Сертифікату (Модуль Н1), який видано відповідному виробнику, ліфт(и) якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством із наданням відповідного оригіналу документу про акредитацію органу з оцінки відповідності. Документи мають бути в повному обсязі та чинними на момент подачі пропозиції. 9.10 На підтвердження застосування системи управління якістю стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів учасник подає у складі пропозиції Сертифікат експертизи типу (Модуль Н1) або (Модуль B + Модуль D) щодо відповідності Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів згідно нормативними документами ДСТУ EN81-20 який видано відповідному виробнику, ліфт(и) якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті. Сертифікат повинен бути чинний на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 9.17 додатку 1 до тендерної документації: учасник має надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням компанії – виробника і країни виробника пропонованого до поставки устаткування та обладнання (ліфта).
Відповідно до п. 9.23. додатку 1 до тендерної документації: кошторисна документація, повинна бути складена у відповідності до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) з відповідними підтверджуючими документами, а саме: інформація про ціни на матеріальні ресурси відомість, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.

У складі тендерної пропозиції надано довідку виробника і країни виробника обладнання №420/15 від 16.10.2025 року (9.17. Довідка виробник ліфтів.pdf), в якій вказано 2 виробника ліфта: Otis mobility, S.A. м. Мадрид, Іспанія та ПрАТ «Oтіс» м. Київ, Україна.
При цьому, у складі тендерної пропозиції надано довідку про локалізацію №420/18 від 16.10.2025 року (файл: 8. Довідка щодо локалізації.pdf), в якій вказано, що виробником товару є лише ПрАТ «Oтіс». За посиланням в цій довідці також вказано, що виробником є лише ПрАТ «Oтіс».
Також у складі тендерної пропозиції надано сертифікат про схвалення системи управління якістю (модуль Н1) (файл: 9.9 Сертифікат модуль H1.pdf) та сертифікат експертизи проекту (9.10 Сертифікат експертизи проекту модуль H1.pdf), в яких вказано, що вони видані ПрАТ «Oтіс».

По-перше, інформація про виробника запропонованого товару у складі тендерної пропозиції суперечить одна одній.
По-друге, у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат експертизи типу (Модуль Н1) або (Модуль B + Модуль D) щодо відповідності Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів згідно нормативними документами ДСТУ EN81-20 який видано відповідному виробнику, ліфт(и) якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті стосовно саме розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів.
По-третє, вищенаведені сертифікати не містять жодної інформації, що вони видані Otis mobility, S.A. м. Мадрид, Іспанія.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОТІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

4. Відповідно до п.4.1 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження фінансової спроможності Учасник надає оригінал або копію фінансової звітності учасника за останній звітний період з відміткою (-ами) про прийняття її органом Держстату або документом (-ами) про прийняття такої електронної звітності органом Держстату України (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб-суб’єктів малого підприємництва) з відміткою (-ами) про прийняття органом Держстату або документом (-ами) про прийняття електронної звітності органом Держстату України.

Відповідно до ч.1 ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України.
У складі тендерної пропозиції не було надано фінансової звітності за календарний рік.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОТІС" містить невідповідності, що передбачені п.43 Особливостей.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №1-12/11 від 12.11.2025 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОТІС", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТІС", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТІС", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження