• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2025 14:40 - 06.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до ДЕПАРТАМЕНТУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Номер: 62dff8bfda504582a8e24775db7b736c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-28-007544-a.b1
Назва: Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до ДЕПАРТАМЕНТУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Вирішення: Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі - Департамент) відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердження постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), 28 лютого 2025 року було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-28-007544-a. За результатом електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією учасника процедури закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів) визначено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “ВИЛАЙН ГРУП” (далі - ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП”) з остаточною тендерною пропозицією на загальну суму 965 344, 20 грн. з ПДВ. При детальному розгляді тендерної пропозиції ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” було виявлено ознаки наявності формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Так, в Гарантійному листі вих. № Гр-0034606/17 від 04.03.2025, що був долучений додатком до тендерної пропозиції учасника, в п. 1 графи “Назва виробника запропонованого товару, торгівельна марка, модель, країна походження” назвою виробника запропонованого товару було зазначено “PT. INDAN KIAT PULP&PAPER CORP”. При цьому, в самій формі Тендерної пропозиції (Додаток 4), а також в інших документах, доданих до неї (Технічні вимоги та специфікація товару (Додаток 2) та Таблиця відповідності запропонованого ТОВ “Вилайн Груп” Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником), виробником товару зазначений “GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД)”. З викладеного вбачається, що зазначення в Гарантійному листі вих. № Гр-0034606/17 від 04.03.2025 іншого виробника Товару, ніж у вказаних документах, що входять до складу тендерної пропозиції, є формальною (технічною) помилкою та підлягає виправленню за вимогою Замовника про усунення невідповідностей. Так, відповідно до положень пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Звертаємо увагу, що в тендерній документації Департамент на виконання антидискримінаційних вимог законодавства не зазначив конкретного виробника Товару, отже виправлення в одному з документів, доданих до тендерної пропозиції учасника, назви виробника товару не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, тощо. Таким чином, Департамент законно розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” відповідно до пункту 43 Особливостей. У відповідь на вказане повідомлення в законодавчо визначений термін ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” усунув виявлені невідповідності, надавши Гарантійний лист вих. № Гр-0034606/23 від 12.03.2025 з виправленою інформацією. Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” щодо закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів), перевірки документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції, встановлено, що учасник ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” та його пропозиція відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та опубліковано відповідний протокол від 13.03.2025 року № 12 щодо визнання ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” переможцем процедури закупівлі і оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, Замовник діяв в межах вимог чинного законодавства та не порушував принципів які встановлені в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги: Не задоволено