-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Дизельне паливо, Бензин А-95 євро 5
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2025 10:41 - 07.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
42924e22bba746edb6d068f116c71cad
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-15-003138-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скриншот зображення відстані БІЛЬШЕ 6 км від від місця знаходження Замовника.PNG 19.01.2025 18:12
- Скарга_19_01_2025_на умови_КП СКП Ташань.pdf 19.01.2025 18:12
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 19.01.2025 18:12
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 19.01.2025 18:12
- Скарга_19_01_2025_на умови_UA-2025-01-15-003138-a.docx 19.01.2025 18:12
- sign.p7s 19.01.2025 18:12
- Рішення від 21.01.2025 № 850.pdf 21.01.2025 18:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2025 № 1286.pdf 29.01.2025 11:05
- Рішення від 28.01.2025 № 1286.pdf 30.01.2025 17:27
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги статті 17 Закону та інші вимоги) (2).docx 22.01.2025 11:46
- Додаток 4_Форма тендерної пропозиції.docx 22.01.2025 11:46
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx 22.01.2025 11:46
- Тендерна документація_Бензин і ДП з урахуванням змін до Особливостей від 25.02.2023.docx 22.01.2025 11:46
- Додаток 3_ (проєкт договору).docx 22.01.2025 11:46
- Протокол щодо прийняття рішення 29.01.2025 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2025 19:44
Дата розгляду скарги:
28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
05.02.2025 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємося з рішенням МКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
812116382e4042e78f9b57c0a8706748
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників власних/орендованих АЗС, з наданням підтверджуючих документів згідно Розділу 3 відповідного додатку та обслуговування на АЗС талонів Учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників власних/орендованих АЗС, з наданням підтверджуючих документів згідно Розділу 3 відповідного додатку:
«Учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист про те, що він є Власником або Орендарем АЗС (запропонованих у складі своєї пропозиції) і що замовник зможе використати придбані в учасника талони або пластикові картки (паливні картки тощо) на протязі календарного 2025 року і до закінчення їх терміну дії у 2025 році через розгалужену цілодобову мережу заправних станцій в межах міста Переяслав.
Якщо Учасник є власником АЗС то він має надати документ, що підтверджує право власності на АЗС, якщо Учасник є орендарем АЗС він має надати договір оренди АЗС, термін дії, якого закінчується не раніше 2025р. Відповідні документи Учасник повинен надати на кожну запропоновану АЗС. Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС. В складі пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних ліцензій (на кожну запропоновану АЗС). Якщо Учасники не мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання пального на АЗС за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС запропонованих в пропозиції та не надали їх в складі пропозиції то пропозиція такого Учасника відхиляється..
У разі, якщо Учасник є орендарем по договору оренди АЗС, а термін дії договору оренди закінчується у 2025 році, учасник повинен надати 2 гарантійні листи від власника АЗС і від себе (Орендаря) про можливість заправки автомобілів замовника у 2025 році. Даний пункт включений в зв’язку із тим, що замовник не може знати чи буде продовжений договір між власником АЗС і учасником в 2025 р..»
Дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС у праві власності або оренди учасника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовником встановлена обмежувальна вимога в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме: «гарантійний лист про те, що він (учасника) є Власником або Орендарем АЗС (запропонованих у складі своєї пропозиції)».
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмеженого переліку документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- Якщо Учасник є власником АЗС (документ, що підтверджує право власності на АЗС,. Відповідні документи Учасник повинен надати на кожну запропоновану АЗС. Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС. В складі пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних ліцензій (на кожну запропоновану АЗС);
АБО
- У разі, якщо Учасник є орендарем по договору оренди АЗС (договір оренди АЗС. Відповідні документи Учасник повинен надати на кожну запропоновану АЗС. Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС. В складі пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних ліцензій (на кожну запропоновану АЗС)
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренді/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві власності або у праві оренди учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, Замовником визначена умова в частині надання «Інформаційну довідку за формою, наведеною нижче, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності)»
Та визначена Форма, яка передбачає нібито можливість заповнення її учасниками, які пропонують партнерські АЗС Замовнику, але при цьому таке партнерство обмежено можливість наявності договорів САМЕ щодо обслуговування талонів Учасників:
№ з/п Адреса розташування об’єкта (точне місце розташування та відстань від місця знаходження Замовника) Назва АЗС (бренд)
Належить Учаснику на правах власності Орендована Учасником на підставі договорів оренди Належить іншим операторам ринку нафтопродуктів- партнерам Учасника, які можуть приймати талони Учасника
Талони, які пропонує Скаржник – не емітовані безпосередньо Скаржником. Вимагаючи від учасників наявність талонів Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не власник/орендар мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен засвідчувати здійснення відпуску нафтопродуктів на партнерських АЗС за талонами Учасника – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, які введені в обіг та емітовані мережею БРСМ-нафта.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В сукупності вищеперелічені вимоги до учасників свідчать про наявність матеріально-технічної бази учасника, а саме наявність АЗС у праві власності або оренді, що суперечить п. 29 Особливостей в частинні заборони застосування вимог положення п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«Учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист про те, що він є Власником або Орендарем АЗС (запропонованих у складі своєї пропозиції) і що замовник зможе використати придбані в учасника талони або пластикові картки (паливні картки тощо) на протязі календарного 2025 року і до закінчення їх терміну дії у 2025 році через розгалужену цілодобову мережу заправних станцій в межах міста Переяслав.
Якщо Учасник є власником АЗС то він має надати документ, що підтверджує право власності на АЗС, якщо Учасник є орендарем АЗС він має надати договір оренди АЗС, термін дії, якого закінчується не раніше 2025р. Відповідні документи Учасник повинен надати на кожну запропоновану АЗС. Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС. В складі пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних ліцензій (на кожну запропоновану АЗС). Якщо Учасники не мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання пального на АЗС за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС запропонованих в пропозиції та не надали їх в складі пропозиції то пропозиція такого Учасника відхиляється..
У разі, якщо Учасник є орендарем по договору оренди АЗС, а термін дії договору оренди закінчується у 2025 році, учасник повинен надати 2 гарантійні листи від власника АЗС і від себе (Орендаря) про можливість заправки автомобілів замовника у 2025 році. Даний пункт включений в зв’язку із тим, що замовник не може знати чи буде продовжений договір між власником АЗС і учасником в 2025 р..»
Дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС у праві власності або оренди учасника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовником встановлена обмежувальна вимога в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме: «гарантійний лист про те, що він (учасника) є Власником або Орендарем АЗС (запропонованих у складі своєї пропозиції)».
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмеженого переліку документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- Якщо Учасник є власником АЗС (документ, що підтверджує право власності на АЗС,. Відповідні документи Учасник повинен надати на кожну запропоновану АЗС. Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС. В складі пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних ліцензій (на кожну запропоновану АЗС);
АБО
- У разі, якщо Учасник є орендарем по договору оренди АЗС (договір оренди АЗС. Відповідні документи Учасник повинен надати на кожну запропоновану АЗС. Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування Власних або Орендованих АЗС. В складі пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних ліцензій (на кожну запропоновану АЗС)
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренді/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві власності або у праві оренди учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, Замовником визначена умова в частині надання «Інформаційну довідку за формою, наведеною нижче, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності)»
Та визначена Форма, яка передбачає нібито можливість заповнення її учасниками, які пропонують партнерські АЗС Замовнику, але при цьому таке партнерство обмежено можливість наявності договорів САМЕ щодо обслуговування талонів Учасників:
№ з/п Адреса розташування об’єкта (точне місце розташування та відстань від місця знаходження Замовника) Назва АЗС (бренд)
Належить Учаснику на правах власності Орендована Учасником на підставі договорів оренди Належить іншим операторам ринку нафтопродуктів- партнерам Учасника, які можуть приймати талони Учасника
Талони, які пропонує Скаржник – не емітовані безпосередньо Скаржником. Вимагаючи від учасників наявність талонів Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не власник/орендар мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен засвідчувати здійснення відпуску нафтопродуктів на партнерських АЗС за талонами Учасника – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, які введені в обіг та емітовані мережею БРСМ-нафта.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В сукупності вищеперелічені вимоги до учасників свідчать про наявність матеріально-технічної бази учасника, а саме наявність АЗС у праві власності або оренді, що суперечить п. 29 Особливостей в частинні заборони застосування вимог положення п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КП СКП "Ташань" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 та дизельне паливо; 09130000-9 – Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-15-003138-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників власних/орендованих АЗС, з наданням підтверджуючих документів згідно Розділу 3 відповідного додатку та обслуговування на АЗС талонів Учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9777da77c2734094a8f29aff4cc6e94b
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав:
«3.1. Наявність АЗС, обслуговуючих талони, на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника.»
«На підтвердження обов`язкової наявності АЗС, які обслуговують талони, в межах міста Переяслав. Учасник повинен надати Інформаційну довідку за формою, наведеною нижче, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності)»
«Дана інформаційна довідка має містити інформацію про наявність та розташування АЗС, про які повідомляє учасник, що розташовані у місті Переяслав.»
«Ненадання даної інформаційної довідки, невиконання вимог замовника, щодо заповнення даної довідки, зазначення розміщення автозаправних станцій не на автомобільних дорогах загального користування державного значення, ненадання чи не підтвердження інформації про наявність АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника, буде віднесено на ризик учасника і надає право замовнику відхилити його пропозицію.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Місце знаходження Замовника: «вулиця Переяславська 15 А, село Ташань, Київська область, Україна, 08460»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,
Звертаємо увагу,
При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав але при цьому має АЗС на відстані 31,48 км від адреси місця знаходження Замовника (вулиця Переяславська 15 А, село Ташань, Київська область, Україна, 08460), що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги до Скаржника в частині місцезнаходження АЗС.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС в межах міста Переяслав. АЗС Скаржника знаходиться в безпосередній близькості до міста Переяслав, але при цьому – не в межах міста, про що свідчить юридична адреса такої АЗС:
Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Кавказ, вул. Польова, 44
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС розташованої САМЕ в радіусі 6 км від місце знаходження Замовника та в межах міста Переяслав, що свідчить про встановлення дискримінаційної вимоги, зазначеної в додатку № 2 до ТД, в частині наявності МТБ учасника.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту в партнерській мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
АЗС БРСМ-нафта: Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Кавказ, вул. Польова, 44
АЗС БРСМ-нафта: Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Гайшин, 44км а / д Бориспіль – Дніпропетровськ
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав.
«3.1. Наявність АЗС, обслуговуючих талони, на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника.»
«На підтвердження обов`язкової наявності АЗС, які обслуговують талони, в межах міста Переяслав. Учасник повинен надати Інформаційну довідку за формою, наведеною нижче, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності)»
«Дана інформаційна довідка має містити інформацію про наявність та розташування АЗС, про які повідомляє учасник, що розташовані у місті Переяслав.»
«Ненадання даної інформаційної довідки, невиконання вимог замовника, щодо заповнення даної довідки, зазначення розміщення автозаправних станцій не на автомобільних дорогах загального користування державного значення, ненадання чи не підтвердження інформації про наявність АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника, буде віднесено на ризик учасника і надає право замовнику відхилити його пропозицію.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Місце знаходження Замовника: «вулиця Переяславська 15 А, село Ташань, Київська область, Україна, 08460»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,
Звертаємо увагу,
При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав але при цьому має АЗС на відстані 31,48 км від адреси місця знаходження Замовника (вулиця Переяславська 15 А, село Ташань, Київська область, Україна, 08460), що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги до Скаржника в частині місцезнаходження АЗС.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС в межах міста Переяслав. АЗС Скаржника знаходиться в безпосередній близькості до міста Переяслав, але при цьому – не в межах міста, про що свідчить юридична адреса такої АЗС:
Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Кавказ, вул. Польова, 44
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС розташованої САМЕ в радіусі 6 км від місце знаходження Замовника та в межах міста Переяслав, що свідчить про встановлення дискримінаційної вимоги, зазначеної в додатку № 2 до ТД, в частині наявності МТБ учасника.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту в партнерській мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
АЗС БРСМ-нафта: Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Кавказ, вул. Польова, 44
АЗС БРСМ-нафта: Київська обл., Переяслав-Хмельницький район, с. Гайшин, 44км а / д Бориспіль – Дніпропетровськ
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адреси АЗС, яку може запропонувати Скаржник на відстані БІЛЬШЕ ніж 6 км від місцезнаходження Замовника та НЕ В МЕЖАХ міста Переяслав: https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга_19_01_2025_на умови_КП СКП Ташань.pdf
-
-
Назва доказу:
Скриншот карти Google з зображенням місцезнаходження та відстані БІЛЬШЕ 6 км від місця знаходження Замовника, та АЗС НЕ В МЕЖАХ міста Переяслав
-
Повʼязаний документ:
Скриншот зображення відстані БІЛЬШЕ 6 км від від місця знаходження Замовника.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КП СКП "Ташань" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 та дизельне паливо; 09130000-9 – Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-15-003138-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС на відстані, що не перевищує 6 км від місця знаходження Замовника та АЗС в межах міста Переяслав.