• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4 Запорізька область)

Завершена

180 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 903.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2024 12:11 - 27.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 2dbf59654f5f4c35b867fa1947c9ca53
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-17-004063-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 02.08.2024 р. №156/юр/24.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 12.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2024 15:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.08.2024 14:28
Автор: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c08ccf7e0804d538cd1fec16f38d64d
Заголовок пункту скарги: 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» про намір укладення договору з ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.

Додатком 5 Документації встановлена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»:


«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку *(в разі його наявності))

Ми, (назва Учасника) надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у закупівлі,
код CPV згідно з кодомкод ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різневідповідно до вимог Замовника торгів – Державної установи «Центр пробації».
Вивчивши Документацію та вимоги, які висуваються до предмета закупівлі, ми погоджуємося виконати вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації за наступними цінами:
Найменування предмету закупівлі (конкретне найменування запропонованого Товару, включаючи повну інформацію про Товар та його характеристики)

Місце поставки Кількість,
Одиниця виміру Ціна за од. з ПДВ/без ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ/без ПДВ, грн.
Папір офісний А-4 м. Запоріжжя, вул. Дмитра Апухтіна, буд.26 903 166,67 150500,00
Сума без ПДВ 150500,00
ПДВ 30100,00
Разом з ПДВ 180600,00
*відповідно до технічного завдання
Загальна вартість тендерної пропозиції:
_________________________ грн__коп., в т.ч. ПДВ* _______________грн___коп.
* у разі якщо Учасник не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ
(за потреби).
Ми погоджуємося, що строк дії тендерної пропозиції становить 90 календарних днівіз дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
2. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу тендерну пропозицію згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
3. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції, але не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Цим листом гарантуємо, що товар є новим, зобов’язуємось надавати товари в повному обсязі, а також застосовувати заходи із захисту довкілля під час їх надання.
4. Ми підтверджуємо та гарантуємо, що не пропонуємо в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.)

* Учасником в тендерній пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна з урахуванням ставки відповідного податку, платником якого є учасник на період дії тендерної пропозиції. Ціна, запропонована Учасником за результатами аукціону, є остаточною та не підлягає коригуванню в бік збільшення під час укладання договору (в тому числі – на ставку відповідного податку, платником якого є учасник).
У разі, якщо учасник є платником податку за нульовою ставкою (або операції, пов’язані з наданням предмету закупівлі, підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою/звільнені від оподаткування) зазначається ціна з приміткою «без ПДВ». Перевірка зазначеної інформації здійснюється замовником в тому числі з використанням відповідних реєстрів, розміщених у відкритих джерелах.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (якщо Учасник використовує печатку)».

На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» надало у складі своєї тендерної пропозиції документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» № 052/іп2024 від 26.07.2024 у файлі з ім’ям «Тендерна пропозиція.pdf».
Звертаємо Вашу увагу, що колонкою 1 Таблиці Додатку 5 Документації встановлено, що учасник закупівлі повинен зазначити при поданні тендерної пропозиції: конкретне найменування запропонованого Товару, включаючи повну інформацію про Товар та його характеристики.

Найменування предмету закупівлі (конкретне найменування запропонованого Товару, включаючи повну інформацію про Товар та його характеристики)

Місце поставки Кількість,
Одиниця виміру Ціна за од. з ПДВ/без ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ/без ПДВ, грн.
Папір офісний А-4 м. Запоріжжя, вул. Дмитра Апухтіна, буд.26 903 166,67 150500,00
Сума без ПДВ 150500,00
ПДВ 30100,00
Разом з ПДВ 180600,00

В той же час, ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» проігнорувало дану вимогу Додатку 5 Документації, та не вказало у своїй Таблиці документу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» ні повної інформації про Товар, ні його характеристики.




















Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» відсутні документи які би підтверджували всі технічні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку 5 Документації.





Отже, просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.

Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір