-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
307 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 535.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 535.30 UAH
Період оскарження:
29.04.2024 16:20 - 12.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
3c80ee9c63d348e68f76f23a8ab2019c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009744-a.c1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 03.05.2024 р. №93/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 03.05.2024.pdf.asice.zip 03.05.2024 11:04
- Скарга від 03.05.2024.doc 03.05.2024 11:04
- ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf 03.05.2024 11:04
- свідоцтво про реєстрацію Заз Ланос.pdf 03.05.2024 11:04
- Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf 03.05.2024 11:04
- свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557.pdf 03.05.2024 11:04
- ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2 (1).pdf 03.05.2024 11:04
- sign.p7s 03.05.2024 11:04
- рішення від 06.05.2024 № 7961.pdf 06.05.2024 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 № 8518.pdf 15.05.2024 13:49
- рішення від 14.05.2024 № 8518.pdf 17.05.2024 12:43
- Відповідь АМКУ - Український папір - папір.docx 08.05.2024 16:15
- Заперечення на скаргу Папір.pdf 08.05.2024 16:15
- протокол 291.pdf 10.06.2024 13:59
- протокол 291.pdf 10.06.2024 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 11:30
Дата розгляду скарги:
14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2024 12:45
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни в тендерну документацію
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d5c843a822114171bc89b3326112dceb
Заголовок пункту скарги:
Вимоги зазначені пунктами 1-4 Додатку №3 Документації.
Опис заперечення:
Вимоги зазначені пунктами 1-4 Додатку №3 Документації - ст. 27-28 Додатку №3 Документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
1. Пунктами 1-4 Додатку №3 Документації встановлено, що учасник надає у складі пропозиції копії чинних на дату розкриття тендерних пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 ( ENISO 9001:2015, IDT ;ISO 9001:2015) на ДКПП 46.90. Сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі; Чинний Сертифікат на систему екологічного управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника в сертифікаті повинен бути заначений КВЕД відповідно до предмету закупівлі та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару. Якщо учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається перевізник – надатичинний Сертифікат на систему екологічного управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Перевізника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – транспортуванняУ разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі; Чинний Сертифікат на систему управління охороною здоров’я ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника в сертифікаті повинен бути заначений КВЕД 46.49 відповідно до предмету закупівлі та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару.У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі; Чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Учасника в сертифікаті повинен бути заначений КВЕД відповідно до предмету закупівлі. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування – якщо учасник не є виробником товару.У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органів з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Наприклад, Скаржник має сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324, яким орган сертифікації – ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» підтвердило відповідність нашої компанії стосовно оптової торгівлі паперовими виробами, канцелярським приладдям, поліграфічною продукцією, побутовою хімією, господарськими товарами, оргтехнікою та ін. вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат додається).
Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього.
Відповідно до правових норм ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності.
До скарги додається лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н, в якому Уповноваженим органом розглянуте питання щодо відсутності у чинному законодавстві правової норми, яка встановлює необхідність здійснення обов’язкової акредитації органу сертифікації відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) взагалі та, зокрема, в Національному агентстві з акредитації України.
Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Варто зазначити, що виробниками паперу є і іноземні компанії, які здійснюють свою господарську діяльність на території юрисдикцій своїх країн та виконують вимоги законодавства, чинного в країнах виробників паперу. Постачальники паперу в Україні позбавлені можливості змусити виробників паперу надавати документи в тому числі сертифікатів ISO.
Варто також зазначити, що в терміни визначені для проведення закупівлі неможливо отримати всі перелічені документи. Дані документи не мають відношення до якості товару, оскільки не підтверджують технічні показники. Дані вимоги спрямовані на учасників, які вже мають такі сертифікати.
Аналогічна правова позиція викладена у рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14281-р/пк-пз від 07.09.2023 року та № 5560 -р/пк-пз від 27.03.2024 року.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначених дискримінаційних вимог.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органів з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Наприклад, Скаржник має сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324, яким орган сертифікації – ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» підтвердило відповідність нашої компанії стосовно оптової торгівлі паперовими виробами, канцелярським приладдям, поліграфічною продукцією, побутовою хімією, господарськими товарами, оргтехнікою та ін. вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат додається).
Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього.
Відповідно до правових норм ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності.
До скарги додається лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н, в якому Уповноваженим органом розглянуте питання щодо відсутності у чинному законодавстві правової норми, яка встановлює необхідність здійснення обов’язкової акредитації органу сертифікації відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) взагалі та, зокрема, в Національному агентстві з акредитації України.
Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Варто зазначити, що виробниками паперу є і іноземні компанії, які здійснюють свою господарську діяльність на території юрисдикцій своїх країн та виконують вимоги законодавства, чинного в країнах виробників паперу. Постачальники паперу в Україні позбавлені можливості змусити виробників паперу надавати документи в тому числі сертифікатів ISO.
Варто також зазначити, що в терміни визначені для проведення закупівлі неможливо отримати всі перелічені документи. Дані документи не мають відношення до якості товару, оскільки не підтверджують технічні показники. Дані вимоги спрямовані на учасників, які вже мають такі сертифікати.
Аналогічна правова позиція викладена у рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14281-р/пк-пз від 07.09.2023 року та № 5560 -р/пк-пз від 27.03.2024 року.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначених дискримінаційних вимог.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2.pdf
-
Опис доказу:
Сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324
-
Повʼязаний документ:
ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
«Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf».
-
Опис доказу:
Лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н
-
Повʼязаний документ:
Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf
-
-
Назва доказу:
«ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf».
-
Опис доказу:
Лист ТОВ "БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначених дискримінаційних вимог.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c205310bce6845f4a162ff4e4ee539d1
Заголовок пункту скарги:
Вимога зазначена в пункті 5 Додатку №3 Документації.
Опис заперечення:
Вимога зазначена в пункті 5 Додатку №3 Документації - ст. 28 Додатку №3 Документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Пунктом 5 Додатку № 3 Документації встановлено, що учасник процедури закупівлі забезпечує щозмінну предрейсову перевірку технічного стану транспортних засобів учасника за договором/ договорами з автотранспортним підприємством/ автотранспортними підприємствами, яке/ які в змозі забезпечити таку перевірку згідно із законодавством. У разі здійснення що змінної перевірки технічного стану транспортних засобів учасника або перевізника автотранспортним підприємством/ автотранспортними підприємствами, у складі тендерної пропозиції учасник надає сканкопію/ скан копії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та скан копії з оригіналу акту виконаних робіт/ наданих послуг. Дані документи видані на ім’я учасника або на особу яка згідно договору надає транспортні послуги учаснику за даною закупівлею.
Відповідно до пункту 1 Порядку, затвердженого Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 року «Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
Скаржник має в своєму розпорядженні два автомобілі ЗАЗ LANOS реєстраційний номер КА7093СР та ЗАЗ 110557, реєстраційний номер КА7091СР (свідоцтва про реєстрацію додаються до Скарги). Відповідно до цього жоден з автомобілів не підпадає під обов’язковий техогляд, що встановлений Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 р. «Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу».
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть в складі тендерної пропозиції сканкопію/ скан копії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та скан копії з оригіналу акту виконаних робіт/ наданих послуг.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18268-р/пк-пз від 14.11.2023року.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 Порядку, затвердженого Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 року «Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
Скаржник має в своєму розпорядженні два автомобілі ЗАЗ LANOS реєстраційний номер КА7093СР та ЗАЗ 110557, реєстраційний номер КА7091СР (свідоцтва про реєстрацію додаються до Скарги). Відповідно до цього жоден з автомобілів не підпадає під обов’язковий техогляд, що встановлений Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 р. «Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу».
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть в складі тендерної пропозиції сканкопію/ скан копії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та скан копії з оригіналу акту виконаних робіт/ наданих послуг.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18268-р/пк-пз від 14.11.2023року.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557.pdf
-
Опис доказу:
Свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557.pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію Заз Ланос.pdf
-
Опис доказу:
Свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ LANOS
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво про реєстрацію Заз Ланос.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d51f93f743804944afb60485d17e933e
Заголовок пункту скарги:
Вимога зазначена в пункті 6 та 8 Додатку №3 Документації.
Опис заперечення:
Вимога зазначена в пункті 6 та 8 Додатку №3 Документації - ст. 28 Додатку №3 Документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3. Пунктом 6 Додатку №3 Документації встановлено, що для здійснення щозмінного предрейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів, здійснюючих доставку товарів замовнику, у складі тендерної пропозиції учасник надає скан копію/ скан копії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та скан копії з оригіналу акту виконаних робіт/ наданих послуг. Дані документи видані на ім’я учасника або на особу яка згідно договору надає транспортні послуги учаснику за даною закупівлею. Також, пунктом 8 Додатку 3 Документації встановлено, що учаснику потрібно надати договір про виконання послуг передрейсового/післярейсового медичного огляду водіїв та технічного стану транспортних засобів з організацією яка має належну матеріально-технічну базу, мед працівників з відповідною освітою мають право надавати такі послуги. Дані документи видані на ім’я учасника або на особу яка згідно договору надає транспортні послуги учаснику за даною закупівлею.
Відповідно до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 23 травня 2001 р. №559, така посада як водій не підлягає обов’язковому медичному огляду. Відповідно до вказаного порядку лише водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), проходять обов’язковий медичний огляд, а отже, враховуючи, що папір не є продуктом харчування, така вимога є такою, що суперечить нормам законодавства та обмежує конкуренцію.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть в складі тендерної пропозиції скан копію/ скан копії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та скан копії з оригіналу акту виконаних робіт/ наданих послуг та договір про виконання послуг передрейсового/післярейсового медичного огляду водіїв та технічного стану транспортних засобів з організацією яка має належну матеріально-технічну базу, мед працівників з відповідною освітою мають право надавати такі послуги.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18268-р/пк-пз від 14.11.2023року.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Відповідно до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 23 травня 2001 р. №559, така посада як водій не підлягає обов’язковому медичному огляду. Відповідно до вказаного порядку лише водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), проходять обов’язковий медичний огляд, а отже, враховуючи, що папір не є продуктом харчування, така вимога є такою, що суперечить нормам законодавства та обмежує конкуренцію.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть в складі тендерної пропозиції скан копію/ скан копії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та скан копії з оригіналу акту виконаних робіт/ наданих послуг та договір про виконання послуг передрейсового/післярейсового медичного огляду водіїв та технічного стану транспортних засобів з організацією яка має належну матеріально-технічну базу, мед працівників з відповідною освітою мають право надавати такі послуги.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18268-р/пк-пз від 14.11.2023року.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
d645c3ff1cfe4c2a9008a8fc4f80502e
Заголовок пункту скарги:
Вимога зазначена в пункті 7 Додатку №3 Документації.
Опис заперечення:
Вимога зазначена в пункті 7 Додатку №3 Документації - ст. 28 Додатку №3 Документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
4. Пунктом 7 Додатку № 3 Документації встановлено, що учасник повнен надати Посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, правил охорони праці на автомобільному транспорті видане уповноваженою установою/організацією на ім’я працівників, задіяних у постачанні, або працівників надавача послуг учаснику по договорам перевезення вантажів, транспортних послуг які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції.
Питання охорони праці на підприємстві регулюється відповідно до Закону України «Про охорону праці». Отже, відповідно до статті 18 Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Найманими працівниками було пройдено навчання з охорони праці, гігієни праці, надання медичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та отримані посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Для виконання своїх посадових обов’язків працівники Скаржника пройшли всі законодавчо необхідні навчання, а вимога про посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, правил охорони праці на автомобільному транспорті видане уповноваженою установою/організацією на ім’я працівників, задіяних у постачанні, або працівників надавача послуг учаснику по договорам перевезення вантажів, транспортних послуг які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5310-р/пк-пз від 25.03.2024 року.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Питання охорони праці на підприємстві регулюється відповідно до Закону України «Про охорону праці». Отже, відповідно до статті 18 Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Найманими працівниками було пройдено навчання з охорони праці, гігієни праці, надання медичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та отримані посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Для виконання своїх посадових обов’язків працівники Скаржника пройшли всі законодавчо необхідні навчання, а вимога про посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, правил охорони праці на автомобільному транспорті видане уповноваженою установою/організацією на ім’я працівників, задіяних у постачанні, або працівників надавача послуг учаснику по договорам перевезення вантажів, транспортних послуг які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5310-р/пк-пз від 25.03.2024 року.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.