• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі створення комплексної системи відеоспостереження в закладах освіти Київського району м. Одеси

Послуги зі створення комплексної системи відеоспостереження в закладах освіти Київського району м. Одеси

Торги не відбулися

1 052 448.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 262.00 UAH
Період оскарження: 27.04.2018 15:47 - 20.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 582fe461d8714ce7aec9117a0230ed5d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-27-001785-a.a4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику торгів, ми вважаємо себе адекватною, дієздатною та серйозною організацією, яка дорожить власним іміджем, статусом та положенням на ринку, маємо тендерну історію та досвід щодо участі, оскарження та виконання умов укладених за результатами тендерних торгів договорів. Саме тому підкреслюємо, що ми надали ВСІ без виключення документи, необхідні для участі в оголошеному вами тендері. Шановний Замовнику тендерних торгів, ми категорично не погоджуємось з прийнятим вами рішенням за нижчевказаних підстав (вважаємо його необгрунтованим, безпідставним та сумнівним щодо додержання вимог чинного тендерного законодавства України щодо забезпечення рівності та конкуренції серед Учасників тендерних торгів): 1) Щодо пункту 1 опублікованого вами Протоколу № 193 від 06.06.2018 року з викладенням обставин, які начебто обґрунтовують підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції, то ми зазначаємо, що ваше посилання на те, що ми начебто подали тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Ми зі своєї сторони підкреслюємо, що з нашої сторони була допущена виключно ТЕХНІЧНА помилка В НАЗВІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, яка не впливає на СУТЬ та ЗМІСТ поданої нами тендерної пропозиції, адже всі інші документи, які були подані нами для підтвердження нашої відповідності заявленим Замовником кваліфікаційним вимогам містять коректні, правильні, відповідні та належні найменування та назву предмету закупівлі. Тож, навіть у разі, якщо ви акцентуєте вашу увагу на поданій нами тендерній пропозиції, ми зазначаємо, що ВЕСЬ перелік та обсяг поданих нами документів (оригіналів та скан-копій з оригіналів), крім зазначеної вами форми тендерної пропозиції, надає вам змогу у сукупності розглядати подану нами тендерну пропозицію, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації. 2) Щодо пункту 2 вашої "Інформації про відхилення тендерної пропозиції щодо закупівлі" вказано про начебто те, що ми, як Учасник, запропонували обладнання, яке не відповідає вимогам п.4.3. Розділу 4 Технічних вимог до предмету закупівлі. Зазначаємо, що ми, як Учасник торгів діяли виключно в рамках оголошеного Замовником тендеру. Тож, даних, які ви, як Замовник тендеру не вимагали, ми й не надавали, що повністю відповідає нормам ЗУ "Про публічні закупівлі". Цитуємо ваше посилання на опубліковану вами тендерну документацію: «4.3.2. Монітор 1шт., що відповідає наступним технічним характеристикам (або еквівалент): 24’’ розподільча здатність 1920 х 1080; 16:9; Інтерфейси підключення VGA Споживання: ≤ 20 Вт.». В даному пункті ЖОДНИМ словом не йдеться про розмір діагоналі – 24 дюйми! Вашу вказівку на «24’’» будь-якою особою можливо розцінити як назву того монітору, який ви бажаєте отримати від учасників закупівлі. Крім того, Ви, як Замовник конкурсних торгів жодним словом не вказуєте про те, що вам потрібна саме діагональ 24 дюйми, а не будь-яка інша та не надаєте обґрунтування саме такої вашої вимоги. Також вказуємо, що надана вами відповідь з вказівкою, що запропонований нами монітор не відповідає вимогам тендерної пропозиції не містить посилання на те, з яких джерел вами була отримана така інформація. Ми до своєї скарги-вимоги надаємо скрін-копії екрану з джерел, які саме вказують, що назва монітору LG 24MP88HV-S має діагональ саме 24 дюйми. Окрім того, ми не розуміємо, в чому ваша принципова позиція щодо навіть тих даних, які вами були опубліковані – 24, 0 дюйми та 23,8 дюйми. У чому зміст та принциповість щодо 0,2 дюйми? Просимо вас надати нам обґрунтовану відповідь щодо саме цього питання, оскільки, як ми бачимо, саме ця позиція є для вас суттєвою та принциповою. 3) Щодо пункту 2 вашої "Інформації про відхилення тендерної пропозиції щодо закупівлі" про надання документу у форматі Jpg, наголошуємо на тому, що це формальна (несуттєва) помилка, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, а отже не є підставою для відхилення. Особливо підкреслюємо, що ВСІ надані Учасником документи (у форматі PDF або Jpg) є відсканованими розбірливо, зрозуміло та якісно. Замовник торгів не може нам вказати на те, що надані нами документи, викликають сумніви щодо їх достовірності та чинності. Крім того, якщо замовник вважає дану вимогу суттєвою та важливою то ми наполегливо просимо надати нам обґрунтований опис підстав, чому саме та чим СУТТЄВО та принципово відрізняються один від одного формати наданих нами документів в контексті можливості їх скачування, огляду, роздруківки та вивчення. Крім того, вважаємо відповідь Замовника, опубліковану в Розділі "Уведомлении о решении" та коментарі до нього явно незаконною та протиправною; доводи - безпідставними, а обґрунтування прийнятого вами рішення - упередженим. Тож, у зв'язку з усім вищевикладеним, наполегливо просимо вас: 1) Переглянути прийняте вами рішення та кваліфікувати нас - ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" в якості переможця за оголошеною вами тендерною закупівлею "Послуги зі створення комплексної системи відеоспостереження в закладах освіти Київського району м. Одеси". 2) Кваліфікувати тендерну пропозицію фірми ТОВ "НТК «ДВ-Сек’юріті» як таку, що повністю (за ціною та кваліфікаційним критеріям) відповідає вимогам тендерної документації Замовника та є Переможцем проведених конкурсних торгів. У разі повного ігнорування з вашої сторони - зі Сторони Замовника - даної нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись з відповідною скаргою не тільки до Антимонопольного комітету України, а й до відповідних державних контрольних, наглядових, правоохоронних та судових органів, зокрема, та не обмежуючись,: - Державна аудиторська служба; - Державна казначейська служба України; - Рахункова палата України; - Антимонопольний комітет України; - Міністерство економічного розвитку і торгівлі; - Правоохоронні органи (органів внутрішніх справ України, прокуратури, Національного антикорупційного бюро України, Служби безпеки України та прокуратури України згідно ЗУ «Про Національну поліцію», ЗУ «Про Національне антикорупційне бюро України», ЗУ «Про прокуратуру», ЗУ «Про Службу безпеки України» тощо); - Держфінінспекція; - Національне антикорупційне бюро; - Національне агентство з питань запобігання корупції. Окремо підкреслюємо та наголошуємо, що позіцінуючи себе як активного члена громадянського суспільства та фірму, яка дійсно зацікавлена в виконанні робіт та наданні послуг, передбачених тендерною документацією; як фірма, що відповідально, сумлінно та якісно підійшла до підготовки та опублікування своєї тендерної пропозиції, ми дійсно бажаємо співпрацювати з вами на взаємовигідних та взаємовлаштовуючих умовах та не ставимо за мету вчиняти препони для Замовника конкурсних торгів щодо проведення технічного огляду вже встановленої системи відеоспостереження, однак переймаймось питаннями додержання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та не можемо оминути своєю увагою той розвиток подій з порушенням умов оголошеного тендеру (в частині порушення вимог тендерного законодавства), який має місце станом на 11.06.2018 року в даній закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу про перегляд рішення тендерного комітету Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ ДВ-СЕК`ЮРІТІ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ» повідомляємо про таке: 1.Розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції “Цінову пропозицію”, яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації. “Цінова пропозиція” повинна містити ТОЧНУ і повну інформацію про послуги, що пропонуються. Зазначення у “Ціновій пропозиції” предмету закупівлі, ВІДМІННОГО ВІД ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ЩОДО ЯКОГО ПРОВОДЯТЬСЯ ТОРГИ, тендерний комітет вважає суттєвим порушенням вимог тендерної документації, а не формальною (технічною) помилкою. 2.Відповідно до п. 4.3.2. розділу 4 Технічних вимог - Монітор 1шт., має відповідати наступним технічним характеристикам (або еквівалент): 24’’ розподільча здатність 1920 х 1080; 16:9; Інтерфейси підключення VGA Споживання: ≤ 20 Вт. Позначення 24’’ є загальноприйнятим позначенням діагоналі екрану (дисплея, монітора). Для запобігання непорозумінь, кожен учасник міг звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації (розділ 1 Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації). Запропонований же у складі тендерної пропозиції ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" монітор LG 24MP88HV-S не відповідає зазначеним вище Технічним вимогам, оскільки має діагональ 23,8’’ (https://hotline.ua/computer-monitory/lg-24mp88hv-s/). 3. Розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі PDF. У складі тендерної пропозиції ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" надано документи у форматі jpg., що суперечить вимогам цього розділу. Крім цього розділ 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної містить перелік формальних помилок, а саме: - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок); - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації). - відсутність відбитків печатки та підпису на окремих документах. Надання документів не в тому форматі не входить до переліку формальних (несуттєвих) помилок. Враховуючи усе вищенаведене, Вашу вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Просимо скасувати протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Шевченко Богдан Петрович

Номер: ef0fbfb62d614d9888665941803402ca
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-27-001785-a.a3
Назва: Просимо скасувати протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Шевченко Богдан Петрович
Вимога:
06.06.2018 року протоколом засідання тендерного комітету КУ «ЦФГДЗУСО КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ» №192 відхилено пропозицію ФО-П Шевченко Б.П. на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). ФО-П Шевченко Б.П. категорично не погоджується з вищевказаним рішенням, вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, з огляду на таке. 1) Висновок про те, що відеореєстратор Hikvision DS-7608NI-K1 не відповідає вимогам щодо вхідного потоку є безпідставним. Актуальні технічні характеристики вказаного обладнання зазначені на офіційному веб-сайті виробника (https://www.hikvision.com/mtsc/uploads/product/accessory/Datasheet_of_DS-7600NI-K1_(B)_NVR_3.4.96_20171025.pdf). За змістом специфікації вбачається, що вхідний потік (Incoming bandwidth) відеореєстратора Hikvision DS-7608NI-K1 встановлений на рівні 80 Mbps. Цей показник відповідає вимогам Замовника до вхідного потоку відеореєстратора, які зазначені на стор. 4 Додатку №1 до Тендерної документації. 2) ФО-П Шевченко Б.П. виконав усі вимоги Замовника щодо підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. За змістом п. 1 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації вбачається, що тендерна пропозиція учасника має містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, у п. 6 зазначеного розділу Замовник деталізує, що для підтвердження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі учасник повинен надати «лист-згоду». ФО-П Шевченко Б.П. надано у складі пропозиції відповідний лист-згоду. Додаткових вимог щодо підтвердження технічної відповідності, в тому числі, подання будь-яких технічних специфікацій із зазначенням моделі обладнання, Замовником не передбачено. З метою додаткового інформування ФО-П Шевченко Б.П. надано у складі пропозиції проектно-кошторисну документацію із переліком обладнання, що пропонується ним до встановлення на об’єктах. Учасник запропонував моделі відеокамер та джерел безперебiйного живлення з метою забезпечення найбільшої технічної та програмної сумісності з обладнанням сloud-платформи збору. При цьому, усі перелічені моделі відповідають вимогам Замовника, зазначеним у Додатку №3 до тендерної документації. Відтак, ФО-П Шевченко Б.П. не були порушені умови тендерної документації в цій частині. 3) Відхилення пропозиції ФО-П Шевченко Б.П. на підставах, не передбачених тендерною документацією, є протиправним. Приписами ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Зокрема відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, тендерна документація має містити чітку вимогу, при порушенні якої виникають підстави для відхилення пропозиції учасника. Замовником не передбачені вимоги щодо необхідності зазначення моделі обладнання та неможливості залучення декількох видів обладнання для найбільшої сумісності з сloud-платформою. Отже, посилання на ці обставини при відхиленні пропозиції ФО-П Шевченко Б.П. є протиправними. Керуючись вищевикладеним, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ФО-П Шевченко Б.П., зазначеного у протоколі тендерного комітету КУ «ЦФГДЗУСО КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ» №192 від 06.06.2018 року, та всі наступні рішення Замовника, а також визнати ФО-П Шевченко Б.П. переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу щодо скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ФОП ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ повідомляємо про таке: 1.Щодо невідповідності відеореєстратора вимогам Замовника. У проектно-кошторисній документації, яка є складовою частиною Вашої тендерної пропозиції, зазначена модель відеореєстратора DS-7608NI-K1. Технічні характеристики даної моделі, які зазначені на офіційному веб-сайті виробника https://www.hikvision.org.ua/, не відповідають вимогам Замовника, викладеним в розділі 4 Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Модель DS-7608NI-K1 (В) SERIES NVR, що зазначена у Вашій вимозі є іншою моделлю. 2.Щодо щодо підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції обумовлено яку інформацію та які документи має містити тендерна пропозиція учасника, зокрема зазначено, що тендерна пропозиція має містити завантажені файли з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Виходячи з цього учасник мав завантажити файли з вичерпною інформацією про запропоновані складові предмета закупівлі. Відсутність зазначення конкретної моделі обладнання не дає можливості здійснити аналіз щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам розділу 4 Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Крім цього, слід зазначити, що розділ 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає вимоги замовника щодо якісних, технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а не деталізацією розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Вимога замовника надати лист-згоду для підтвердження відповідності з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі є окремою вимогою. 3. Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції. Підстави відхилення тендерних пропозицій викладені у тендерній документації у розділі 3 «Оцінка тендерних пропозицій». Тендерна пропозиція ФОП ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Причини відхилення викладені у протоколі засідання тендерного комітету КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» від 06.06.2018 № 192. Як зазначалося вище, тендерна пропозиція ФОП ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ не містить повної інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (розділ 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції). Крім цього, запропоноване обладнання (відеореєстратор DS-7608NI-K1) не відповідає технічним вимогам розділу 4 Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Враховуючи усе вищенаведене, Вашу вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Просимо усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 677dff1aecbb48ecbaf02ccec83cf8ba
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-27-001785-a.c2
Назва: Просимо усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Відповідно до «Технічних вимог до надання послуг зі створення комплексної системи відеоспостереження», викладених у Додатку 3 до тендерної документації міститься посилання на мережеві протоколи, в тому числі на HIK Cloud P2P. Мається на увазі виробник HIKVISION. Учасник планує застосувати продукцію виробництва Dahua Technology, натомість тендерна документація не містить виразу «НІK або еквівалент». Таким чином, вимога щодо постачання виключно продукції конкретної торговельної марки HIKVISION, без надання Учаснику права представити доводи та підтвердження щодо можливості постачання еквівалентної або аналогічної продукції, є дискримінаційною вимогою та такою, що обмежує коло учасників. Даною вимогою Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 3 «Принципи здійснення публічних закупівель» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації щодо постачання виключно продукції торговельної марки HIKVISION, зокрема шляхом надання можливості Учаснику запропонувати еквівалент, який відповідатиме вимогам Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш запит повідомляємо, що на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть внесені зміни до умов тендерної документації. У разі наявності у «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗІ СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ в закладах освiти Київського району м.Одеси» посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, з метою запобігання дискримінації Учасників, Замовником буде включено вираз «або еквівалент».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Просимо усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 97e75ddf412844fe9d00c73e6bef3669
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-27-001785-a.a1
Назва: Просимо усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Відповідно до підпункту 4 пункту 7 «Вимоги щодо надання послуг» Додатку 3 до тендерної документації визначено наступне: «Учасник повинен мати ліцензію на ведення господарської діяльності з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання» Суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності врегульовані приписами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII (далі – Закон). Стаття 7 Закону визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Серед видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, не має такого виду господарської діяльності як «ведення господарської діяльності з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання». Жодний з можливих учасників закупівлі не може прийняти участь, оскільки не може мати ліцензію на ведення господарської діяльності з монтажу зовнішніх інженерних мереж систем, споруд, приладів і засобів вимірювання, оскільки такої ліцензії не існує. Таким чином, вимога щодо наявності у Учасника ліцензії на вид діяльності, який не підлягає ліцензуванню, є дискримінаційною вимогою та такою, що обмежує коло учасників. Даною вимогою Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 3 «Принципи здійснення публічних закупівель» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації щодо наявності у Учасника ліцензії на ведення господарської діяльності з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш запит щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, а саме вимога до Учасника надати ліцензію на ведення господарської діяльності з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання (п.3 р.7 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗІ СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ в закладах освiти Київського району м.Одеси), повідомляємо, що дану вимогу буде виключено. (Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено