-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Кількість: - Розробка та погодження проектної документації - 1 послуга; - Монтаж та пусконалагоджування автоматичної установки пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу – 1 послуга; - Монтаж та пусконалагоджування системи контролю загазованості – 1 послуга. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 700 710,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.05.2024 року. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 29.04.2024 до 01:00 год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата за надані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). 13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
мін. крок: 1% або 7 007.10 UAH
Скарга на дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf 02.04.2024 15:18
- Акт попереднього огляду.doc 02.04.2024 15:18
- Сертифікат 9001.pdf 02.04.2024 15:18
- Скарга на незаконні вимоги Академія МВС.docx 02.04.2024 15:18
- Сертифікат 14001.pdf 02.04.2024 15:18
- Технічне завдання.doc 02.04.2024 15:18
- Сертифікат 45001.pdf 02.04.2024 15:18
- Сертифікат ISO 23932.pdf 02.04.2024 15:18
- sign.p7s 02.04.2024 15:19
- рішення від 04.04.2024 № 6043.pdf 04.04.2024 18:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6497.pdf 12.04.2024 14:00
- рішення від 11.04.2024 № 6497.pdf 16.04.2024 14:56
- Інформація по суті скарги.PDF 08.04.2024 10:07
- Rezolyutsiya-17021_1-ukr.pdf 08.04.2024 10:07
- Інформація по суті скарги.docx 08.04.2024 10:07
- Протокол_затвердження змін до тендерної документації.docx 24.04.2024 15:56
- Перелік змін, що вносяться до ТД від 24.04.2024.doc 24.04.2024 15:56
Пункт скарги
-сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), в сферах діяльності (стосовно): робіт електромонтажних; робіт будівельно-монтажних, інших; послуг інженерних. Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації;
-сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, виданого органом сертифікації, інформація щодо якого міститься в реєстрі НААУ, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT). в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт, послуг систем безпеки, інженерних послуг.
- сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) або ДСТУ ISO 9001:2018, в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт, послуг систем безпеки, інженерних послуг. Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації;
- сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування) в сферах діяльності (стосовно): робіт електромонтажних; робіт будівельно-монтажних, інших; послуг інженерних. Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації; »
-сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), в сферах діяльності (стосовно): робіт електромонтажних; робіт будівельно-монтажних, інших; послуг інженерних. Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації;
-сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, виданого органом сертифікації, інформація щодо якого міститься в реєстрі НААУ, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT). в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт, послуг систем безпеки, інженерних послуг.
- сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) або ДСТУ ISO 9001:2018, в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт, послуг систем безпеки, інженерних послуг. Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації;
- сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування) в сферах діяльності (стосовно): робіт електромонтажних; робіт будівельно-монтажних, інших; послуг інженерних. Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації; »
Вимога щодо того, що Сертифікати видані органом сертифікації, акредитованим НААУ та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною, так як наше підприємство має Сертифікати :
- сертифікат ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT).
- сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015)
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування)
Видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» є органом сертифікації, який здійснює свою господарську діяльність відповідно Статуту.
Дані сертифікати, видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим Національним агенством з акредитації України, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Також на сертифікатах виданих нам ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» відсутній національний знак акредитації, так як жодним Нормативно правовим актом України не передбачено вимог того, які знаки та малюнки повинні міститися на Сертифікатах.
Тому вимога того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ, а також те що сертифікат повинен містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР» та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж ті котрі хоче Замовник, та у яких на сертифікаті відсутній національний знак акредитації .
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрий пройшов сертифікацію лише в певному органі, вимоги до якого вказав замовник в документації, та має на сертифікаті саме той малюнок якого хоче Замовник, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- сертифікат ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT).
- сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015)
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування)
-
Назва доказу:
сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015
-
Опис доказу:
Наявність сертифікату
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 14001.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015)
-
Опис доказу:
Наявність сертифікату
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 9001.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018
-
Опис доказу:
Наявність сертифікату
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ISO 23932.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат ISO ДСТУ ISO 45001:2019
-
Опис доказу:
Наявність сертифікату
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 45001.pdf
-
Видалити оскаржувану вимогу
При відсутності акту попереднього огляду – пропозиції не будуть розглядатися.
При відсутності акту попереднього огляду – пропозиції не будуть розглядатися.
В Додатку 9 Тендерної документації міститься Акт огляду. В якому зокрема зазначено Представник Замовника:
_____________________________________ _____________________________________ __________________________
(ПІБ, підпис, мп за наявності)»
Тобто документацією передбачено, що на акті огляду повинно міститися ПІБ Представника Замовника та його підпис.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, здійснення виїзду на об'єкт учасника перед подачею пропозиції, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового Акту про огляд об’єкту. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості ознайомитися з об’єктом чи бути недопущений до об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Адже Замовник може відмивити представникам учасника ознайомитися з об'єктом.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості підписати у Замовника АКТ огляду об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ попереднього огляду об'єкта до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Як доказ порушеного права надаємо:
- Додаток 5 «Технічне завдання»
- Додаток 9 «Акт Огляду»
-
Назва доказу:
Додаток 9 «Акт Огляду»
-
Опис доказу:
Неправомірність огляду
-
Повʼязаний документ:
Акт попереднього огляду.doc
-
-
Назва доказу:
Додаток 5 «Технічне завдання»
-
Опис доказу:
Неправомірність огляду
-
Повʼязаний документ:
Технічне завдання.doc
-
Видалити оскаржувану вимогу
ТОВ «ТОП ФАЄР» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до чинного законодавства України, підприємства здійснюють свою господарську діяльність відповідно до отриманої ліцензії, яка поширюється на всю територію України.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки виробники протипожежного обладнання не всім та не завжди надають гарантійні листи щодо поставки учасникам обладнання в строк та в обсягах, вказаних в тендерній закупівлі.
Часто вказують що вони уже надали лист одному учаснику закупівлі а решті не надають.
Виробники або імпортери це монополісти, які самі вирішують надавати їм цей лист чи ні, за яких умов їм надавати цей лист, та ніяким законодавством примусити виробника не можливо, навіть надати офіційну відмову, тому це значно звужує коло потенційних учасників у цієї закупівлі.
Також наголошуємо, що предметом даної закупівлі є послуги, а не поставка товарів. Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Дана Постанова встановлює такі Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Ліцензійні умови не містять вимог, що підприємство, перед початком надання послуг протипожежного призначення, повинно отримувати гарантійні листи чи інші документи, від виробників, імпортерів чи інших суб’єктів господарювання щодо поставки йому обладнання. Даною вимого Замовник намагається поставити Учасника в залежність від третьої особи, котра не має жодного відношення до даної закупівлі. Та не уповноважена на видачу даних листів Ліцензійними умовами.
Також хочемо додати, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні Особливості, не передбачають, такої умови, що при наданні послуг чи виконання робіт, Учасники повинні надавати додаткові документи від виробників товарів. Ще раз наголошуємо, предметом закупівлі є послуги а не товари.
ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством…»
Але жодним законодавчим чи іншим нормативно правовим актом не передбачено, що підприємство, перед початком надання послуг протипожежного призначення, повинно отримувати гарантійні листи чи інші документи, від виробників, імпортерів чи інших суб’єктів господарювання щодо поставки йому обладнання.
За таких умов, дана вимога тендерної документації не узгоджується, з Ліцензійними умовами, ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Ліцензійні умови (Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852)
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови (Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852)
-
Опис доказу:
Вимоги до підприємств що здійснюють надання послуг протипожежного призначення
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
-
Видалити оскаржувану вимогу