• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набір для виявлення РНК збудника класичної чуми свиней методом полімеразної ланцюгової реакції в режимі реального часу

для ветеринарних цілей;19 наборів

Торги не відбулися

570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 570.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2018 16:48 - 26.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 7c566e6daf764fb28df397a49854586c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.c8
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга щодо рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Хімлаборреактив"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Технічний документ наданий у тендерній пропозиції має назву «Валідаційний звіт». При вивченні заявленого документу з назвою «Валідаційний звіт» встановлено, що документ не являється валідаційним звітом, а є лише описом продукту. Вимога не підтвердженна.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 5f9e0ed80caa4783b25bb22129096d6d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a6
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Розгляд пропозиції переможця аукціону Учасника № 1 ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ" (далі - Учасник № 1). За результатами розгляду членами тендерного комітету та фахівцями інститутів тендерної пропозиції Учасника № 1 встановлене наступне. Пропозиція Учасника № 1 не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Запрошені фахівці інститутів звернули увагу членів тендерного комітету, що тендерною документацією в частині технічного завдання встановлено потребу у 19 наборах з вимогою до фасування - «96 реакцій». У тендерній пропозиції Учасника № 1 у технічних документах зазначене фасування «25 або 100 реакцій», що не відповідає вимогам, які встановлені в тендерній документації. Пропозиція Учасника № 1 не відповідає вимогам, що встановлені у тендерній документації – пропозиція відхиляється відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Учасник № 1 дискваліфікується. Замовник хотів придбати конкретний набір і єдине, що не вказав у ТЗ, то тільки його назву, а кількість лунок у наборі 96 - є дискримінаційного вимого Замоника. Таким чином Замовник порушує Статті 3. Принципи здійснення закупівель та Статті 22. п. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закону України "Про публічні закупівлі". Замовних неодноразово у інших закупівлях повідомляв, що технічне завдання подається до відома учасників, як приклад, а на торги можуть подаватися аналогічні набори. Набір запропонований Учасником № 1 є аналогічним тому що вимагається у ТЗ і фасування 100 реакцій - не суперечить вимогам Замовника, а навпаки Замовних за меншу плату отримує більшу кількість досліджень, що є економічно вигідним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією в частині технічного завдання встановлено потребу у 19 наборах з вимогою до фасування - «96 реакцій». У вашій тендерній пропозиції у технічних документах зазначене фасування «25 або 100 реакцій», що не відповідає вимогам, які встановлені в тендерній документації. Відповідно до положення тендерної документації п. 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Оскільки Учасник не скористався своїм правом на роз’яснення положень тендерної документації, допустив помилки при підготовці тендерної пропозиції, тому його пропозиція була відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 048cd723b1f04bdc81c7e49ceeff94d6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a7
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ "Дніпропетровська фармацевтична компанія" не правомірною, так як її пропозиція була найбільш економічно вигідною, а основним критерієм оцінки пропозиції є ціна. ТОВ "Дніпропетровська фармацевтична компанія" подала найбільш вигідну пропозицію. І пропозиція більшої кількості досліджень не є критичною, оскільки такий прецедент вже був: минулого року при закупвлі Наборів для виявлення ДНК вірусу Африканської чуми свиней методом ПЛР Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-06-01-000787-c 7229ea24b7984099b65f704358d44fea При розгляді скарги було прийнято рішення: При укладанні договору про закупівлю передбачити зменшення запропонованої учасником кількості досліджень - 17 088 на 88 досліджень з метою приведення у відповідність до оголошення про торги. Замовник теж бажав придбати набори з певною кількістю досліджень, а ТОВ «Хімлаборреактив» запропонував набори на більшу кількість досліджень. Тому вважаємо дії Замовника не правомірними, і у разі його бездіяльності будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положення тендерної документації п. 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Оскільки Учасник не скористався своїм правом на роз’яснення положень тендерної документації, допустив помилки при підготовці тендерної пропозиції, тому його пропозиція була відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Додатку ІІІ Тендерної документації.

Номер: 028aadc2304545a1a43210f199b0a4b7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a5
Назва: Щодо Додатку ІІІ Тендерної документації.
Вимога:
Замовник вимагає підтверждення якості продукції «Гарантійним листом щодо поставки товару, гарантування якості, залишкового терміну та терміну поставки.» В той час як якість продукції окрім гарантійного листа має бути підтвердженна «Листівкою-вкладкою.; Копією сертифікату /паспорту якості або відповідності виробника.; Копією реєстраційного посвідчення препарату в Україні, з додатками, або копією сертифікату валідації проведеної в міжнародній референс-лабораторії МЕБ.» Вважаємо, що Замовник навмисне намагається заплутати Учасників вимагаючи документи не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Стаття 22, п.3., особливо враховуючи, що положення, які замовник вимагає підтвердити гарантійним листом передбачені договором Учасника із Замовником та Учасник разом із тендерною документацію подає підписаний проект Договору. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля приведення тендерної документації до відповідності вимогам передбаченим Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність тендерній документації, визначається замовником самостійно. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Звертаємо вашу увагу, що замовник не вимагає у положенні тендерної документації від учасника жодного документу виробника товару, який би підтверджував виготовлення препарату щодо визначеної на закупівлю кількості товару та терміну придатності, тому з метою розуміння намірів учасника, замовник встановив вимогу надання «Гарантійного листа щодо поставки товару, гарантування якості, залишкового терміну. У проекті договору не зафіксовані всі положення тендерної документації, зокрема щодо залишкового терміну придатності препарату.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання гарантійного листа

Номер: 037bd18d97a44fb4a0fc6f2ec8a598bf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a4
Назва: Щодо надання гарантійного листа
Вимога:
Замовник вимагає «З метою розуміння положень тендерної документації, що містяться у Додатку ІІ, учасник включає до своєї пропозиції гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник якого Замовник визнав переможцем торгів надає визначені статтею 17 Закону та тендерною документацією документи. У разі не ненадання таких документів це буде означати, що Учасник-переможець торгів відмовився від встановлення господарських відносин, тобто підписання договору про закупівлю.» Вимога гарантійного листа є абсурдною, бо Переможець в будь-якому разі зацікавлений у встановленні господарських відносин із Замовником та постачанні предмета закупівлі, а Замовник порушує Статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме зловживанням з боку Замовника, та Статтю 22, п.3 Закону, бо в жодній із статей Закону не йдеться про надання Учасниками такого гарантійного листа для участі у закупівлях. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля приведення тендерної документації до відповідності вимогам передбаченим Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність тендерній документації, визначається замовником самостійно. Відповідно до пункту 3, статті 22 Закону замовник може включати інші документи, які вважає за необхідне виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що надання гарантійного листа не несе фінансових та інших витрат учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Розділу V, п. 2 Тендерної документації.

Номер: 208159494e0243b6b06b4712b153ca12
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a3
Назва: Щодо Розділу V, п. 2 Тендерної документації.
Вимога:
Замовник вимагає: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, тощо) та бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.» Тобто переклад документів, довідку з банку про відкритий рахунок (рахунки), довідку з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, лист-відгук від контрагентів щодо виконання аналогічних договорів; копію витягу (виписки) з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) які є безстроковими Замовник вимагає нові на кожен тендер, що є порушенням Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме зловживанням з боку Замовника, та Статті 22, п.3 Закону, бо в жодній із статей Закону не йдеться про надання Учасниками перерахованих документів для участі у закупівлях, окрім перекладу документів та в Законі не лімітований час коли цей переклад мав бути зроблений. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля приведення тендерної документації до відповідності вимогам передбаченим Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Роз’яснення щодо порушеного питання. Інформативні документи у вигляді листів-відгуків, перекладів, витягів тощо до яких не доцільно визначення термінів дії – вимога щодо обмеження у часі до таких документів не застосовується. Термін дії довідок з банківської установи не визначено законодавчо, проте враховуючи можливі ризики, замовником застосовується вимога до зазначених довідок «…не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі та бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 2a620512763642c68af750301814bb51
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога зазначена в Додатку III, яка стосується реєстрації наборів «Зареєстрований в Україні, або валідований в міжнародній референс-лабораторії МЕБ» є дискримінаційною, оскільки існує низка національних референс-лабораторій в країнах ЄС, які також проводять валідаційні дослідження та висновки яких є достовірними для використання. Такі дії Замовника порушують принципи недискримінації учасників, обмежують добросовісну конкуренцію та позбавляють можливості інших учасників, прийняти участь в тендері. Тому від Замовника вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та розширити коло референс-лабораторій, які мають право видавати валідаційні висновки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто звернення Учасника та вносяться зміну у положення тендерної документації «Технічне завдання».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Розділу ІІІ, п. 4 Тендерної документації.

Номер: f195f159f597433baea545f050cfd4da
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002533-a.a1
Назва: Щодо Розділу ІІІ, п. 4 Тендерної документації.
Вимога:
Замовник вимагає від Учасника гарантійний лист щодо терміну дії пропозиції, що є порушенням Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме зловживанням з боку Замовника, бо виконання даної вимоги в будь-якому разі передбачено Законом, про що йдеться в Статті 25, п. 4 «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.» Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля спрощення і без того складної та бюрократизованої процедури підготовки документів Учасниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність тендерній документації, визначається замовником самостійно. Тендерною документацією передбачено положення «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 10 розділу 2 статті 22 Закону Замовником встановлений строк дії тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття. Оскільки спосіб документального підтвердження Законом не визначено, як і не визначено щодо кваліфікаційних, технічних критеріїв, форми забезпечення тендерної пропозиції тощо, замовник самостійно визначає спосіб підтвердження. В даному випадку Замовником визначений спосіб такого підтвердження - надання гарантійного листа. Звертаємо увагу, що надання такого листа не несе фінансових та інших витрат для учасника.
Статус вимоги: Не задоволено